The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Promivane na radiator

#21
Имам един съученик химик който работи в лаборатория, още навремето като излезе Калгон-а казваше няма смисъл да се дават пари за него, Според него всеки фосфорно базиран тор ще свърши същата че и по добра работа.

То и аз съм завършил Химическа паралелка ама от мноо години несъм се заниамвал с нещата. но може да се пробва ;о)

#22
Имам един съученик химик който работи в лаборатория, още навремето като излезе Калгон-а казваше няма смисъл да се дават пари за него, Според него всеки фосфорно базиран тор ще свърши същата че и по добра работа.

То и аз съм завършил Химическа паралелка ама от мноо години несъм се заниамвал с нещата. но може да се пробва ;о)

#23
Хе хе, омекотената вода е за теб щом ти е под ръка, тя всъщност е дейонизирана вода и на охладителната система й е все тая дали тази или дестилирана, гадния мазен препарат недей слага, защото явно създава филм между метала и водата/антифриза и ще стане още по зле, ако пък се наложи да го промиваш с не толкова разреден оцет има голям шанс да прокапеш.
Щом вече с сложил 1 пакетче лимонтузу и си покарал с него може да отидеш на работа 10 мин по рано, да източиш гадостите, вечерта на изстинал двигател да налееш литър евтин антифриз+омекотената вода и да се прибереш. След 2 дена ще забележиш ефекта от антифриза и лимонтузуто по цвета на течността. При мен се получи много странно след промивката с лимонтузу сложих 1л антифриз след няколко дена страшно ми потъмня течността, даже съм обирал с парцал и отверка бая дебелия гаден и мазен слой ръжда по дъното и стените на казанчето. Странното е че като карах с антифриз зимата не се изкараха толкова мизерии, като промивах с леки киселини също не беше такова положението, ами чак след киселините антифриза изкара основната гадост.
и дръж здраво химичките Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile

#24
Хе хе, омекотената вода е за теб щом ти е под ръка, тя всъщност е дейонизирана вода и на охладителната система й е все тая дали тази или дестилирана, гадния мазен препарат недей слага, защото явно създава филм между метала и водата/антифриза и ще стане още по зле, ако пък се наложи да го промиваш с не толкова разреден оцет има голям шанс да прокапеш.
Щом вече с сложил 1 пакетче лимонтузу и си покарал с него може да отидеш на работа 10 мин по рано, да източиш гадостите, вечерта на изстинал двигател да налееш литър евтин антифриз+омекотената вода и да се прибереш. След 2 дена ще забележиш ефекта от антифриза и лимонтузуто по цвета на течността. При мен се получи много странно след промивката с лимонтузу сложих 1л антифриз след няколко дена страшно ми потъмня течността, даже съм обирал с парцал и отверка бая дебелия гаден и мазен слой ръжда по дъното и стените на казанчето. Странното е че като карах с антифриз зимата не се изкараха толкова мизерии, като промивах с леки киселини също не беше такова положението, ами чак след киселините антифриза изкара основната гадост.
и дръж здраво химичките Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile

#25
Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"

#26
Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"

#27
unicata Wrote:Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.

Абе, човек ти уцели подходящо време да пробваш с чиста вода без антифриз, ами като падне нощес под 0 градуса, ако има антифриз и е малко пак става че ще стане на боза но няма да спука нищо а с чиста вода направо си ми на мисъл, и ако питаш мен изобщо не си прави експерименти, не знам под Балкана(на юг) как са температурите но тук нощем пада под 0 градуса.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp

#28
unicata Wrote:Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.

Абе, човек ти уцели подходящо време да пробваш с чиста вода без антифриз, ами като падне нощес под 0 градуса, ако има антифриз и е малко пак става че ще стане на боза но няма да спука нищо а с чиста вода направо си ми на мисъл, и ако питаш мен изобщо не си прави експерименти, не знам под Балкана(на юг) как са температурите но тук нощем пада под 0 градуса.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp

#29
ами по принцип това не е чиста вода и все ще искара до температури -1-2 градуса, пък и уре през дена ще промия, а за тази нощ ще стискам палци :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"

#30
ами по принцип това не е чиста вода и все ще искара до температури -1-2 градуса, пък и уре през дена ще промия, а за тази нощ ще стискам палци :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)