Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Имам един съученик химик който работи в лаборатория, още навремето като излезе Калгон-а казваше няма смисъл да се дават пари за него, Според него всеки фосфорно базиран тор ще свърши същата че и по добра работа.
То и аз съм завършил Химическа паралелка ама от мноо години несъм се заниамвал с нещата. но може да се пробва ;о)
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Имам един съученик химик който работи в лаборатория, още навремето като излезе Калгон-а казваше няма смисъл да се дават пари за него, Според него всеки фосфорно базиран тор ще свърши същата че и по добра работа.
То и аз съм завършил Химическа паралелка ама от мноо години несъм се заниамвал с нещата. но може да се пробва ;о)
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Хе хе, омекотената вода е за теб щом ти е под ръка, тя всъщност е дейонизирана вода и на охладителната система й е все тая дали тази или дестилирана, гадния мазен препарат недей слага, защото явно създава филм между метала и водата/антифриза и ще стане още по зле, ако пък се наложи да го промиваш с не толкова разреден оцет има голям шанс да прокапеш.
Щом вече с сложил 1 пакетче лимонтузу и си покарал с него може да отидеш на работа 10 мин по рано, да източиш гадостите, вечерта на изстинал двигател да налееш литър евтин антифриз+омекотената вода и да се прибереш. След 2 дена ще забележиш ефекта от антифриза и лимонтузуто по цвета на течността. При мен се получи много странно след промивката с лимонтузу сложих 1л антифриз след няколко дена страшно ми потъмня течността, даже съм обирал с парцал и отверка бая дебелия гаден и мазен слой ръжда по дъното и стените на казанчето. Странното е че като карах с антифриз зимата не се изкараха толкова мизерии, като промивах с леки киселини също не беше такова положението, ами чак след киселините антифриза изкара основната гадост.
и дръж здраво химичките
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Хе хе, омекотената вода е за теб щом ти е под ръка, тя всъщност е дейонизирана вода и на охладителната система й е все тая дали тази или дестилирана, гадния мазен препарат недей слага, защото явно създава филм между метала и водата/антифриза и ще стане още по зле, ако пък се наложи да го промиваш с не толкова разреден оцет има голям шанс да прокапеш.
Щом вече с сложил 1 пакетче лимонтузу и си покарал с него може да отидеш на работа 10 мин по рано, да източиш гадостите, вечерта на изстинал двигател да налееш литър евтин антифриз+омекотената вода и да се прибереш. След 2 дена ще забележиш ефекта от антифриза и лимонтузуто по цвета на течността. При мен се получи много странно след промивката с лимонтузу сложих 1л антифриз след няколко дена страшно ми потъмня течността, даже съм обирал с парцал и отверка бая дебелия гаден и мазен слой ръжда по дъното и стените на казанчето. Странното е че като карах с антифриз зимата не се изкараха толкова мизерии, като промивах с леки киселини също не беше такова положението, ами чак след киселините антифриза изкара основната гадост.
и дръж здраво химичките
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
unicata Wrote:Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.
Абе, човек ти уцели подходящо време да пробваш с чиста вода без антифриз, ами като падне нощес под 0 градуса, ако има антифриз и е малко пак става че ще стане на боза но няма да спука нищо а с чиста вода направо си ми на мисъл, и ако питаш мен изобщо не си прави експерименти, не знам под Балкана(на юг) как са температурите но тук нощем пада под 0 градуса.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
unicata Wrote:Така, промих радиатора с лимонтозу, но резултата беше съмнителен, в смисъл че антифриза ми се стори доста чист, нямаше нито ръжди, нито мътилка, сега съм му сипал калгон и ще го покарам така 2 дена(без антифриз) и ще ви кажа резултата.
Абе, човек ти уцели подходящо време да пробваш с чиста вода без антифриз, ами като падне нощес под 0 градуса, ако има антифриз и е малко пак става че ще стане на боза но няма да спука нищо а с чиста вода направо си ми на мисъл, и ако питаш мен изобщо не си прави експерименти, не знам под Балкана(на юг) как са температурите но тук нощем пада под 0 градуса.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
ами по принцип това не е чиста вода и все ще искара до температури -1-2 градуса, пък и уре през дена ще промия, а за тази нощ ще стискам палци :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
ами по принцип това не е чиста вода и все ще искара до температури -1-2 градуса, пък и уре през дена ще промия, а за тази нощ ще стискам палци :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|