Posts: 20
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Колеги,много се чуда какво може да е това....пала си колата без проблем , но когато е загряла на 90 градуса не пали даже не иска и да върти... ? от какво може да е това,ако някой знае да сподели.може и да са четките да ги сменям ли и тях ?
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Варианти има няколко, а по темата е изписано МНОГО. Поразтърси се.
1. Бендикс
2. Прекъснат кабел към шалтера
3. Лоша връзка
имаше и още, но пак казвам, коментирано е на няколко места и доста подробно обяснено.
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 20
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
търсих къде пише във форума не успях да ги намера...
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=6360" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=6360</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=5484" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=5484</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=3372" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=3372</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=2311" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=2311</a><!-- l -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=921&start=0&st=0&sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... &sk=t&sd=a</a><!-- m -->
Сваляне на стартер: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=683&highlight=%F1%F2%E0%F0%F2%E5%F0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 0%F2%E5%F0</a><!-- m -->
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 304
Threads: 62
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
denkata Wrote:Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето Така е много от тези модели правят този проблем и се налага да слагаш мега бутон "ENGINE START" но пък е по готино според мен !
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 35
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2006
Reputation:
0
Аз имах същия проблем, и при мене го правише когато загрее колата. При студен двигател си палеше от раз до едно положение, после се скапа изцяло ни топло ни студено.Разбрах ,че се е наложило да свалям стартера в крайна сметка всеки, който има елементарни познания може да си направи профилактика на стартера. Свалих го с малко мъка докато лашна 3-те болта,които го държат към скоростната кутия,естествено преди това разкачих клемите на акумулатора. Първо смених четките,въпреки че ме посъвтваха в магазина, че най-вероятно проблема ми е от бобината на стартера. Както и да е сложих го същата работа не върти изобщо,само чатка пак сваляне и обратно в магазина за бобина.Смяня на съответната част хубаво гресиране на запчатките вътре почистване, втулките си бяха няред и не се наложи подмяна. Сега върти,като откачен и всичко това срещу нова бобина 34лв на CARGO и четки комплект с пружините пак на същата фирма за 14лв. При мене беше това колега успех с ремонта и диагностиката.
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
ico 440 Wrote:Аз имах същия проблем, и при мене го правише когато загрее колата. При студен двигател си палеше от раз до едно положение, после се скапа изцяло ни топло ни студено.Разбрах ,че се е наложило да свалям стартера в крайна сметка всеки, който има елементарни познания може да си направи профилактика на стартера. Свалих го с малко мъка докато лашна 3-те болта,които го държат към скоростната кутия,естествено преди това разкачих клемите на акумулатора. Първо смених четките,въпреки че ме посъвтваха в магазина, че най-вероятно проблема ми е от бобината на стартера. Както и да е сложих го същата работа не върти изобщо,само чатка пак сваляне и обратно в магазина за бобина.Смяня на съответната част хубаво гресиране на запчатките вътре почистване, втулките си бяха няред и не се наложи подмяна. Сега върти,като откачен и всичко това срещу нова бобина 34лв на CARGO и четки комплект с пружините пак на същата фирма за 14лв. При мене беше това колега успех с ремонта и диагностиката. Колега за да не ти се налага да сваляш два пъти стартер се пробва преди да го сложиш на двигателя до сега 5-6 пъти имам свалени такива стартери и никой от тях не съм закачал ако не е проверен дали изхвърля бендикса и дали върти !!!!
П.П. пресетих се още нещо което може да е полезно за някой който прегледа тази тема. Този вид стартери не са като на москвич,жигула,лада,волга и т.н. както предполагам всички сме се сблъсквали с непалеща руска "бойна" машина и въртиш и въртиш като обезумял и тя неще и неще да запали при нашите волва не се дава да се върти повече от 10 секунди което означава,че поради някаква си причина колата ви не пали моля, не дръжте повече от 10 сек. стартера да върти! Появява се проблем от прегряване и след известно време се подменя или рециклира този стартер дано ви е била поне малко полезна тази информация. Айде със здраве!
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 304
Threads: 62
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
Vin_Diesel_9_0 Wrote:denkata Wrote:Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето Така е много от тези модели правят този проблем и се налага да слагаш мега бутон "ENGINE START" но пък е по готино според мен !
Те за това новите коли ги правят с бутон :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
denkata Wrote:Vin_Diesel_9_0 Wrote:denkata Wrote:Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето Така е много от тези модели правят този проблем и се налага да слагаш мега бутон "ENGINE START" но пък е по готино според мен !
Те за това новите коли ги правят с бутон :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Хахаха силно се съмнявам... но може и да има нещо вярно в това
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
|