The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със стартера на 460 1.7 турбо 91 год.

#1
Колеги,много се чуда какво може да е това....пала си колата без проблем , но когато е загряла на 90 градуса не пали даже не иска и да върти... ? от какво може да е това,ако някой знае да сподели.може и да са четките да ги сменям ли и тях ?
Reply

#2
Варианти има няколко, а по темата е изписано МНОГО. Поразтърси се.
1. Бендикс
2. Прекъснат кабел към шалтера
3. Лоша връзка
имаше и още, но пак казвам, коментирано е на няколко места и доста подробно обяснено.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
търсих къде пише във форума не успях да ги намера...
Reply

#4
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=6360" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=6360</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=5484" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=5484</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=3372" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=3372</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=2311" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=2311</a><!-- l -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=921&start=0&st=0&sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... &sk=t&sd=a</a><!-- m -->

Сваляне на стартер: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=683&highlight=%F1%F2%E0%F0%F2%E5%F0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 0%F2%E5%F0</a><!-- m -->

УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#6
denkata Wrote:Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето
Така е много от тези модели правят този проблем и се налага да слагаш мега бутон "ENGINE START" но пък е по готино според мен !
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#7
Аз имах същия проблем, и при мене го правише когато загрее колата. При студен двигател си палеше от раз до едно положение, после се скапа изцяло ни топло ни студено.Разбрах ,че се е наложило да свалям стартера в крайна сметка всеки, който има елементарни познания може да си направи профилактика на стартера. Свалих го с малко мъка докато лашна 3-те болта,които го държат към скоростната кутия,естествено преди това разкачих клемите на акумулатора. Първо смених четките,въпреки че ме посъвтваха в магазина, че най-вероятно проблема ми е от бобината на стартера. Както и да е сложих го същата работа не върти изобщо,само чатка пак сваляне и обратно в магазина за бобина.Смяня на съответната част хубаво гресиране на запчатките вътре почистване, втулките си бяха няред и не се наложи подмяна. Сега върти,като откачен и всичко това срещу нова бобина 34лв на CARGO и четки комплект с пружините пак на същата фирма за 14лв. При мене беше това колега успех с ремонта и диагностиката.
Reply

#8
ico 440 Wrote:Аз имах същия проблем, и при мене го правише когато загрее колата. При студен двигател си палеше от раз до едно положение, после се скапа изцяло ни топло ни студено.Разбрах ,че се е наложило да свалям стартера в крайна сметка всеки, който има елементарни познания може да си направи профилактика на стартера. Свалих го с малко мъка докато лашна 3-те болта,които го държат към скоростната кутия,естествено преди това разкачих клемите на акумулатора. Първо смених четките,въпреки че ме посъвтваха в магазина, че най-вероятно проблема ми е от бобината на стартера. Както и да е сложих го същата работа не върти изобщо,само чатка пак сваляне и обратно в магазина за бобина.Смяня на съответната част хубаво гресиране на запчатките вътре почистване, втулките си бяха няред и не се наложи подмяна. Сега върти,като откачен и всичко това срещу нова бобина 34лв на CARGO и четки комплект с пружините пак на същата фирма за 14лв. При мене беше това колега успех с ремонта и диагностиката.
Колега за да не ти се налага да сваляш два пъти стартер се пробва преди да го сложиш на двигателя Big Grin до сега 5-6 пъти имам свалени такива стартери и никой от тях не съм закачал ако не е проверен дали изхвърля бендикса и дали върти !!!!

П.П. пресетих се още нещо което може да е полезно за някой който прегледа тази тема. Този вид стартери не са като на москвич,жигула,лада,волга и т.н. както предполагам всички сме се сблъсквали с непалеща руска "бойна" машина и въртиш и въртиш като обезумял и тя неще и неще да запали Big Grin при нашите волва не се дава да се върти повече от 10 секунди което означава,че поради някаква си причина колата ви не пали моля, не дръжте повече от 10 сек. стартера да върти! Появява се проблем от прегряване и след известно време се подменя или рециклира този стартер Smile дано ви е била поне малко полезна тази информация. Айде със здраве!
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#9
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
denkata Wrote:Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето
Така е много от тези модели правят този проблем и се налага да слагаш мега бутон "ENGINE START" но пък е по готино според мен !


Те за това новите коли ги правят с бутон :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#10
denkata Wrote:
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
denkata Wrote:Имах същия проблем със предишното си Волво 440 1.7 пълен инжекцион и смених 3 стартера и пак го правеше накрая се оказа че е от стартовия ключ и я направих на бутон след това нямаше никакви проблеми с паленето
Така е много от тези модели правят този проблем и се налага да слагаш мега бутон "ENGINE START" но пък е по готино според мен !


Те за това новите коли ги правят с бутон :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Хахаха силно се съмнявам... но може и да има нещо вярно в това Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)