The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 460-обороти на газ

#1
Здравейте на всички!
Чисто нов съм във форума,а от около 24 часа съм собственик на Волво 460/1.7/1991г.(газ-бензин).
В края на седмицата мисля да го обслужа.Само,че имам един бърз въпрос.
Днес го разходих малко из Варна и ми направи впечатление,че в момента в,който се включи вентилатора,оборотите падат рязко и й трябва съвсем малко да изгасне.Това го прави на газ(на бензин не работи особенно добре)
Та идеята ми е,ако на някой му се случвало подобно нещо да подскаже къде да търся проблема.

Благодаря Ви.
Поздрави

P.S.
И нещо друго-в нормална работна температура на празен ход оборотите са около 1050-1100.Не съм карал Волво до момента,но си мисля,че са малко по-високи от колкото трябва.
Да уточня,че колата е пълна инжекция,а газовата система е обикновенна.
Reply

#2
Привет колега ,добре дошъл и честита ти придобивка-да си я караш безаварийно и много да и се радваш.На въпроса ти-при мен го има същия ефект с оборотите като се включи перката на вентилатора,нопри мен проблема е по-скоро електрически-акумулаторът ми е от дизел и алтернаторът се товари при зареждането му /защото е направен да захранва по-малък ампераж/и от там всеки по мощен консуматор го претоварва което води до спадането на оборотите.Иначе на празен ход при нормална работна температура при мен са 900 об/мин.,но...моторът ми е 1.7 карбуратор!!Надявам се да съм ти бил поне малко полезен.
Reply

#3
ganimed07 Wrote:Привет колега ,добре дошъл и честита ти придобивка-да си я караш безаварийно и много да и се радваш.На въпроса ти-при мен го има същия ефект с оборотите като се включи перката на вентилатора,нопри мен проблема е по-скоро електрически-акумулаторът ми е от дизел и алтернаторът се товари при зареждането му /защото е направен да захранва по-малък ампераж/и от там всеки по мощен консуматор го претоварва което води до спадането на оборотите.Иначе на празен ход при нормална работна температура при мен са 900 об/мин.,но...моторът ми е 1.7 карбуратор!!Надявам се да съм ти бил поне малко полезен.

Дам.Бладодаря ти за информацията.
В събота ще ходим на доктор с Волвото,но при предварителния разговор стана ясно,че май моторчето за празен ход не работи нормално.

Благодаря.
Поздрави .
Reply

#4
Оказа се,че е спукана мембраната на регулатора за налягането на горивото и на моменти смесва бензин с газ. Sad
Така,че в момента съм в процес на търсене на регулатор.За нов пари не ми се дават....

Поздрави
Reply

#5
Я вижте и двамата да не би когато ви се включи вентилатора/нали става въпрос за този за принудителното охлаждане на радиатора/около пътя на струята му да не би стоят изпарителя или въздуховода за подгретия от колекторите въздух?
Reply

#6
При мен не стоят на пътя на струята-още когато слагах газовата един стар волваджия ме "светна" за това....Благодаря за подсещането все пак!
Reply

#7
del Wrote:Я вижте и двамата да не би когато ви се включи вентилатора/нали става въпрос за този за принудителното охлаждане на радиатора/около пътя на струята му да не би стоят изпарителя или въздуховода за подгретия от колекторите въздух?

И при мен изпарителя е в страни...смених регулатора на налягането и двигателя се успокои...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)