The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S 40 -Странна работа

#1
Здравейте на всички,не отдавна забелязах нещо много странно в работата на двигателя на колата а тя е S40-двиг.В4184S11 -1,8 2006г.Така сега малко пояснение,когато колата работи на място при загрял двиг. поддържа 750 об. без да ги мени ,обаче когато е в движение започват големи колебания когато я освободя от скорост оборотите се менят постоянно между 750 и 850 обаче това не е всичко най лошото е че , понякога това е много фрапиращо и и започват да падат до 400 и да се вдигат до 1200 двиг. сам се форсира и сам си сваля оборотите.Когато спра на място пак си стават 750,тръгна ли пак същата работа.Дроселовата клапа е почистена и проверена-работи нормално.Колата иначе си върви нормално ,няма голям разход на гориво,инфо центърът нищо не казва ,чек енджина не свети.Търсих из форума подобна тема ама не открих.Благодаря предварително ако някои знае нещо по въпроса моля нека сподели.
Reply

#2
По принцип двигателя леко мени обороти на празен ход според включените консуматори - климатик, перки на радиатора, натисната спирачка. Вдигането до 1200 на топла кола е много, нормално е между 600 и 900.

Част от възможните причини са:

1. Стар акумулатор - на празен ход напрежението пада, не достига ток за дюзите - оборотите падат, двигателя компенсира с вдигане над 1000. Ако вечер фаровете започват да светят по слабо при падане на обороти - акумулатора е зле.

2. Свещи - стари свещи, трудно палят бедна смес на празен ход, двигателя засича пропуснал цилиндър и компенсира с вдигане на оборотите.

3. Скапан бензин - долей от някъде другаде.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Бензина го изключвам като вариант ,аз живея във Финландия и не съм чул или усетил да е кофти понеже колата си пали при -35 гр. без проблем другото ще го проверя възможно най скоро и ще дам резултат.Благодаря за съветите
Reply

#4
И при мен се получава по някога ... слава богу за сега много рядко, но не знам дали точно е като твоя проблем.
Усещам го по следния начин: Както си върви нормално колата при подадена газ и в един момент присецва, ама все едно съм натиснал спирачка за секунда и така. Веднага освобождавам от скорост и гледам че оборотите играят както при теб. Загасям - паля и нещата се оправят.
Понеже съм имал преди и проблем със стари свещи там го усещам по по различен начин - в ниските обороти колата накъсва и няма мощност, а тук е по друг начин - не съм проверявал дроселовата клапа, може и от това да е при мен.
Ако я караш на доктор сподели какво й е било и успех!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
Първо ще сменя свещи, после замер на акумулатор и генератор ако проблема остане отивам във volvo да видим и те какво ще кажат и ще дам резултат.
Reply

#6
Ще те улесня да не купуваш акумулатор,защото моя е на около месец и пробелма със смяната на оборотите си остана Big Grin
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#7
Смяната на оборотите между 600 и 900 е нормална, вдигането над 1000 на топла кола не е.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Здравейте отново .Бензина го изключихме като вариант,генератора работи нормално ,проблем с акумулатора няма.В момента нямам възможност да отида във волво ,че съм ангажиран но за по голяма яснота пускам едно клипче което показва по ясно какво прави колата ,не е снимано от мен но симптомите са идентични - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nyG4EJsokXI&feature=BFa&list=ULAgCNXOybN8k&index=1">http://www.youtube.com/watch?v=nyG4EJso ... 8k&index=1</a><!-- m -->
Reply

#9
Колега при мен се получи подобно нещо.Прецака ми се стартера и докато отдох до сервиз и изчаках самата смяна(при откачена клема на акумулатора) се започна едно играене на оборотите на празен ход(от 800до 100,150) с гаснене на мотора.Колеги ме посъветваха да покарам колата защото дросела забравял настройките при продължително откачане на акумулатора, и съответно му трябва каране компютъра да си настрои нещата отново.След каране около 40 -50 км. със спиране и тръгване,гаснене и палене нещата се нормализираха и сега всичко си е нормално.И друг път съм свалял акумулатора за дълго време ама сега ми се случи за първи път.Това го правеше и на газ и на бензин.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#10
SUOMI Wrote:Здравейте отново .Бензина го изключихме като вариант,генератора работи нормално ,проблем с акумулатора няма.В момента нямам възможност да отида във волво ,че съм ангажиран но за по голяма яснота пускам едно клипче което показва по ясно какво прави колата ,не е снимано от мен но симптомите са идентични - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nyG4EJsokXI&feature=BFa&list=ULAgCNXOybN8k&index=1">http://www.youtube.com/watch?v=nyG4EJso ... 8k&index=1</a><!-- m -->

От това клипче не става ясно дали е усетил нещо шофера за да изключи от скорост и да види това играене на оборотите. А при теб Суоми усещаш ли проблем при самото каране (губене на мощност, пресецване и т.н.) ??
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)