The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изгорял подгрев на ламбда?!

#21
Вчера като ровех във Вида-та да търся оня клапан с подгрева и видях, че на една картинка са разменени сондите, но после на колата видях, че буксите са различни и на цвят и като зъбчета и не става да се разменят. Остава да ги развия и да ги сменя. Проблема клони към масата на ЕКУ-то, а там май няма пипане. Възможно ли е да е нещо в буксата на ЕКУ? Не съм го и виждал ако съм честен. Като си размишлявам обаче е интересно защо не става веднага проблема, а винаги след като покарам...Светна преди да махна катализатора и преди газовата така, че те ми отпадат от списъка, а и досега не е показала друга грешка освен 521. Ще главоблъскам още няма начин. Smile
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#22
Подгрева се проверява 120 секунди след палене - първите 120 секунди се дава време на сондата да загрее и след това се правят проверките. 120 секунди след палене никой не се интересува от сонди.

Компютъра се намира зад пепелника, ако свалиш мокета, който го играе страница на колонката отдясно ще го видиш заедно с кабелите - дебел сноп на дебел конектор.

Снощи се поразтърсих из Google за тази грешка, има 2 теми - от руснак и австралиец със същия проблем - след смяна на сонда грешката за предна не изчезва. За съжаление само са питали за идеи, но никой не им е отговорил.

На австралиеца са му отговорили да си купи оригинална сонда, той е казал, че дилъра на Волво е крадец и сонда от него няма да си купи защото за тази цена би си купил 20 'неоригинални' сонди.

Когато сменях моята (циркониева) на сондата пишеше номера на Волво и NTK. Ти забеляза ли някакви следи от прозводител на старата?
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#23
VOLVO 30617337 NTK A4F JAPAN - това е всичко. Добрата новина е, че на оригиналната сонда кабелчето на подгрева е прегоряло невидимо в основата и още утре я запоявам и ще си имам резервна, която веднага качвам на колата за проба. Жоро, има ли значение с какъв кабел ще наддам оригиналните, че са късички?
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#24
Важна е изолацията, на обикновените кабели изолацията прегаря от топлината. Тези за ламбда сондите са с високотемпературна изолация. Едно време имаше подобни по железариите - кабели за котлони или със силиконова изолация им викаха.

Ако ще запояваш сондата използвай чист калай ако имаш вместо тинол (сплав от олово и калай), калая се топи на 230 градуса, тинола на 160 - възможно е сондата да загрее толкова, че да ти отпоява спойката.

ОТА4F е другият модел на NTK, който излиза за тази кола, ОТА7N, която ти пратих се води за Bi-Fuel и Т4. Според каталога разликата е във вътрешните изолации на сондите. Явно Волво ползват сонди на NTK, но ги продават със сериозна надценка.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)