The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
740 Рязко губи мощност на газ

#1
Колеги имам Волво 740 2.3 16в с обикновенна газова . До преди една седмица нямах никакви проблеми освен високия разход на гориво но това го преглътвам . Внезапно колата започна да губи мощност все едно ми свършва газта и започнах да равя из системата започнах да сменявам филтърчета електромагнитни клапани само бобинките ,смених и изпарителя но проблема си остава . Симптомите са като на свъшваща газ ,а газ има половин бутилка . Общо взето смених всичко без бутилката а тя е на мястото на резервната гума някаква холандска с евро сонда . забелязах че бобината на клапана е пукната и спря да работи , смених и тази бобина и проблема пак остана Даже вече е толко зле че неможе да подмине 2000 оборота .Започвам да мисля че проблема вече е вътре в бутилката или в сондата ,слагам и снимка да кажете това как се отваря или да си търся нова газова.


Attached Files
.jpg   бутилка.jpg (Size: 7.33 KB / Downloads: 2,743)
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#2
МНОГО ОПАСНА ДЕИНОСТ
Пробва преди изпаритела и филтъра да отвиеш тръбичката и от бутилката да отвориш крана да се види дали има проходимаст на газта - силна струя.
МНОГО ОПАСНА ДЕИНОСТ

Ако проблема не е от там, търси проблема на друго място.
Пример.
Изпарител.
Регулатор - кран
Спукан маркуч за въздуха от филтър
Грешка на компа - за специалист.

п.п. обезвъздушен ли е изпаритела?
п.п.п.п. Сега се сетих нещо с една 9хх
тя така правеше номера. оказа се че от време на време датчика на хол е давал грешка - отслабена изолация.
Затова да се видят датцичите.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Ето как се развиха нещата при мен :
1) Оказа се ,че имам смачкана тръбичка под купето . сменена и колата пак неискаше да работи, от там
2) Сервиз , човека гледа мига на парцали и ми вика " ауе пич ама тва е метанов изпарител никога няма да ти върви както трябва " казах му че е сложен само за проба и му показах моето БРЦ АТ90Е 140 кв Човека без да говори го разпампури на парченца изми ми го много колтурно смени му мембраните с нови италиянски смени ми и бобинката на сондата и всичко това само за скромните 75 лв .Незнам това дали е много или е нормално но колата си запя нейната песен -.
3) Няма трето
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#4
Последно, на метан ли си????
Щото същия проблем е при мен.
Като стане топло и на ниски прекъсва, също имам сплескана тръбичка и изпаритела е на 10год.
Ако за метан си дал 75лв. смяна тръба и менбрани и труд - казвай къде е това.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Не, на пропан- бутан съм си .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#6
аааа, добре.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)