The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблемно палене

#1
Здравейте,
имам проблем с паленето ,от вчера изведнъж почна да прави проблеми и да не иска да запали.
От въртяне ми падна акомулатора и не ще и не ще, след 5 мин пак пробвам запали.
Стартера си върти, не е и от акомулатора според мене.
Почнах да се съмнявам ,че от жегите нещо по електрониката се е скапало (беше 35 градуса...)
Иначе запаля ли я си върви без никакъв проблем,. Оставих я в един сервиз казаха че две от свещите са заминали, смениха само двете, сега пали с малко зор ама не е като преди от четвърт.Момчето в сервиза ми каза че може да е от дюзите и тоя сценарий хич не ме кефи,,,
И както бях на сватба , натоварил 5 баби, и с тея номера дето почна ми ги прави кочината ми идеше да и сложа една тухла на педала и в дерето.
Давайте идеи от какво може да е,че и утре трябваше да пътувам за Варна и се чудя дали да рискувам че ако ме остави пак някъде на пътя съм и приготвил тухлата....
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#2
Здравей.....
и аз съм със същата кола и със същия проблем. Като е топла не пали както трябва. А ако е супер горещо, както вчера и като е загряла, въобще отказва - върти си стартера и не пали. Изчаквам няколко минути и тогава пали , но с повечко въртене и не както като е студена. Аз даже бях започнал тема :http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...10#p149610, в която още двама колеги казаха, че и при тях е така. Аз се поразрових малко из форума на Рено и там го имат проблема. Предположенията са за регулатора на горивото, който е на рейката до помпата. Подгревни свещи едва ли е в този случай, а за дюзи ....нека някой повече знаещ да се изкаже. Аз засега не съм предприел нищо, ако ти намериш решението сподели тук.
Поздрави и успех ! Smile
Reply

#3
Трудно палене на топло - свещи, а свещи се сменят по 4 и с правилните, а не с 2 от пода в сервиза.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Тончев, ти закачал ли си я на компютър, някаква грешка дава ли?
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#5
Свещи казваш Жоре, препоръчай някакви
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#6
не съм я закачал....
обаче сега се разрових пак и гледам почти навсякъде и при Рено и при HDI на Пежо идентичния проблем се оказва регулатора за налягане на помпата. Няма налягане в рейката, дюзата получава импулс, ама нищо не става......колегите от другите форуми пишат, че за да има впръскване трябва да има някакво налягане (примерно поне 200 бара) в рейката за да сработи дюзата. И ми звучи логично на мен. При проблеми с дюзите се отчитат и други моменти - прекъсвания при определени обороти, шум и т.н. а аз (предполагам и ти ) ги нямам.Колата като запали, работи без грешка във всички режими...
Reply

#7
За свещи - от МотоПфое са най-евтини и най добри, алтернативен вариант NGK BKR6ETUC. Bosch в никакъв случай- нямат подходящ модел, само някакви частично съвместими. В сервизния план е записано свещи да се сменят на 40 000 км. Ако караш дълго със скапани свещи изгарят бобините - прегряват.

Регулатора за налягане се тества с манометър за гуми. Отляво на рейката има вентил като за гума.

На празен ход налягането трябва да е 3.5. Половин час след гасене не трябва да е под 2. Мерните единици са като за налягане в гумите.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Тея свещи са за бензин гледам - NGK BKR6ETUC
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#9
Да, сега видях, че говорим за дизел :-). Не обръщай внимание на нищо което съм написал.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
Здравейте колеги! Подобен проблем имаше на един Мерцедес и в продължение на месец падна голямо търсене! В края се оказа датчика на коляновия вал, като загрее колата и спираше да пали, оказа се че датчика "пробива". Дано да съм бил полезен!
А, това не излиза на компютърна диагностика и не записва грешка.
Volvo V40 - 96г., 2000 куб., 140hp на GPL, С4Н10-С12Н26 за алтернатива...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)