07-10-2011, 02:19 PM
Здравейте,
имам проблем с паленето ,от вчера изведнъж почна да прави проблеми и да не иска да запали.
От въртяне ми падна акомулатора и не ще и не ще, след 5 мин пак пробвам запали.
Стартера си върти, не е и от акомулатора според мене.
Почнах да се съмнявам ,че от жегите нещо по електрониката се е скапало (беше 35 градуса...)
Иначе запаля ли я си върви без никакъв проблем,. Оставих я в един сервиз казаха че две от свещите са заминали, смениха само двете, сега пали с малко зор ама не е като преди от четвърт.Момчето в сервиза ми каза че може да е от дюзите и тоя сценарий хич не ме кефи,,,
И както бях на сватба , натоварил 5 баби, и с тея номера дето почна ми ги прави кочината ми идеше да и сложа една тухла на педала и в дерето.
Давайте идеи от какво може да е,че и утре трябваше да пътувам за Варна и се чудя дали да рискувам че ако ме остави пак някъде на пътя съм и приготвил тухлата....
имам проблем с паленето ,от вчера изведнъж почна да прави проблеми и да не иска да запали.
От въртяне ми падна акомулатора и не ще и не ще, след 5 мин пак пробвам запали.
Стартера си върти, не е и от акомулатора според мене.
Почнах да се съмнявам ,че от жегите нещо по електрониката се е скапало (беше 35 градуса...)
Иначе запаля ли я си върви без никакъв проблем,. Оставих я в един сервиз казаха че две от свещите са заминали, смениха само двете, сега пали с малко зор ама не е като преди от четвърт.Момчето в сервиза ми каза че може да е от дюзите и тоя сценарий хич не ме кефи,,,
И както бях на сватба , натоварил 5 баби, и с тея номера дето почна ми ги прави кочината ми идеше да и сложа една тухла на педала и в дерето.
Давайте идеи от какво може да е,че и утре трябваше да пътувам за Варна и се чудя дали да рискувам че ако ме остави пак някъде на пътя съм и приготвил тухлата....
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002