The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
нестабилна V40

#1
Здравейте колеги,наскоро аз и баща ми минахме от голф на Волво V40 1,8 115hp 98,и така де доволни бяхме от колата много но и се случи случка,и сега пак си взехме Волво V40 ,само че тоя път скочихме на 2,0T 160hp pak 98,та проблема ми е че колата няма същото държание на пътя както предната,с по хубави гуми е окачването ходи на преглед няма забележки,и се чудя от какво ли може да е.Става въпрос че на завой при скорости от пор
ядъка на 150-160 km/h,се усеща че нещо е нестабилна,старата беше по слаба уж по зле с окачването но на пътя се държеше по добре.НЯКОЙ ДА ИМА ИДЕЯ Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
V40 2.0T 160hp 98.
Reply

#2
Биалетки на задната стабилизираща щанга. Имат 2 гумени тампона, ако са пренатегнати върти дупе като Мис българия. Винта на който се навиват трябва да стърчи между 3 и 5 мм над гайката. Повечето майстори при смяна ги натягат до максимум. Ако не е това огледай стабилизиращата щанга за скапани шарнири на биалетката, тампони и т.н.

Страничният наклон на задните колела също се регулира. Често го претупват при реглаж. Ако се сменя нещо по стабилизиращата щанга е добре пак да ходи на реглаж - стария реглаж ще избяга след смяна.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)