The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
въпрос за маховик и съединител за в70 д5

#1
Здравейте колеги.От известно време се замислям дали да сменя маховика и съединителя преди да пътувам до Италия или да си карам със стария.Просто искам да се подсигура.колата е в70 2002г. Д5 на 220 000км.интересува ме колеги, които са сменяли тези части да ми дадът съвет от къде мога да си купя читави части и горе-долу на какви цени.
Volvo V70 2002 D5

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Reply

#2
Авъъъъъъъ...
сори, колега, ама като си почнал в този дух, защо не смениш и скоростната кутия и двигателя - профилактично така, превантивни мерки... аааа да не забравяме и таблото (DIM) че и то от време на време дава фира.... метни и един акумулатор отзад и 3 куфара с инструменти. Да не забравиш маслен ф-р и масло в комплект с туба лепило за метал - знае ли човек, пукат се картери...

А и вземи си направо една платформа с още 2-3 коли ей така, за всеки случай Smile

Идеята ти е безмислена, поради това, че частта, която искаш да смениш е безумно скъпа. Просто не си заслужава. Това не е консуматив, който се сменя профилактично, като въздушния филтър, например...
Reply

#3
Приятел, също беше решил да си смени горепосочените от неща по автомобила. Подмени ги, след което с триста мъки се прибра от Италия, след което си върна старите, ходи три пъти до Италия и така си продаде колата след две години.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#4
искам да ги сменя понеже им идва време за смяна.заради това питам.иначе кой нормален човек би се набутал с такива излишни пари.не искам колата да ме остави някъде по път.а и не искам да пътувам с другата си кола (пежо 206)
Volvo V70 2002 D5

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Reply

#5
Здравей колега,
Ако нямаш симптоми за смяна на съединителя си карай, той е натоварен на макс в града, а извънградско не усеща. Сменял съм при основно извънградско каране и на 300 000 км на едно BMW 5, при много градско на 150 000. Иначе ако държиш да сменяш по-добре помисли за доставка от чужбина http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V70-CLUT...1c10524ece а за разликата от цената в България може да заведеш семейството на море в чужбина за седмица All inclusive. Твоят демпферен маховик (Dual Mass Flywheel) има за основна цел да премахне паразитни вибрации от тактовете на мотора и омекотява предаването на движение към скоростната кутия http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ та не знам до колко е наложителна смяната му.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#6
volvo_fen4e Wrote:Авъъъъъъъ...
сори, колега, ама като си почнал в този дух, защо не смениш и скоростната кутия и двигателя - профилактично така, превантивни мерки... аааа да не забравяме и таблото (DIM) че и то от време на време дава фира.... метни и един акумулатор отзад и 3 куфара с инструменти. Да не забравиш маслен ф-р и масло в комплект с туба лепило за метал - знае ли човек, пукат се картери...

А и вземи си направо една платформа с още 2-3 коли ей така, за всеки случай Smile

Идеята ти е безмислена, поради това, че частта, която искаш да смениш е безумно скъпа. Просто не си заслужава. Това не е консуматив, който се сменя профилактично, като въздушния филтър, например...
Не се подигравай уе пич.Човека просто пита
Reply

#7
shadow88 Wrote:Здравейте колеги.От известно време се замислям дали да сменя маховика и съединителя ...
И моят съвет е да не го пипаш щом не дава явни признаци за износеност! Първо е много скъпа процедура и воторо намирането на добри части, особено маховик, освен че е трудна задача е и доста времеотнемаща, за сметка на това вероятността да попаднеш на скапани части особено в БГ е доста голяма!

От друга страна дори и маховика да сдаде багажа по време на път, няма повод за притеснение. При тези маховици най-често се чупят пружините и започва да дрънка като "ритана консервена кутия" Big Grin, което е стресиращо наистина. Но въпреки това колата без проблем ще продължи да се движи, като е вероятно да се появят придърпвания при тръгване и превкючване на скоростите, което си е нормално ако са заминали пружините.

Ще споделя малко опит, като ситуацията е подобна на гореописаната от igt . При мен преди време смених комплект съединител, помпа, нов маховик купен от МП "оригинален", изобщо всичко по съединителя. Маховика се раздрънка невъобразимо след 35 000км., което наложи връщането на стария - добре че по незнайни причини си го пазех. След тази интервенция съм навъртял повече от 10 000.км., въпреки, че принципно беше за смяна. Та най-добре е, не пипай там където не те боли! Wink
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#8
съгласен съм, че за волво трудно се намират читави части в БГ даже и в МФ.минах през майстор, който покара колата и според него има оше живот преди да сменям частите.а и така и така съм пуснал колата за продажба... мерси много колеги за отговорите
Volvo V70 2002 D5

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)