The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смесване на антифриз и масло от седене.

#1
Здравейте колеги.От доста време седи колата в гаража,проблем с оборотите заради един клапан на помпата.Та от 3-4 месеца седи колата и гледам неска маслото по щеката доста над МАХ антифриза го нема никъв,не съм я палил.При каране ми губеше мн.малко антифириз, но повече като седи не моа да си го обясня от каде го смесва.И др.пъти съм забелязвал тва,загуба на охлад.течн. от престой.Мотора е 1.9тди 98г В40.Дайте идей кво м/е би е станало.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#2
Този двигател има охладител на маслото при моделите с климатик. Не съм го виждал, но охладителя на маслото има някаква връзка с термостата. На Вадис изкопах само това - търсиш го някъде из двигателя - това е връзката между антифриз и масло.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
намерих го тва каде е,но не моа да разбера кое да разглобя за да разбера кво и има.
Некви др.мнения
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#4
Аз пък не можах да разбера за къв чеп аджеба е тоя маслен охладител, след като колата си има маслен радиатор, поместен в десния преден калник. Масления охладител не е ли при моделите с 102 и 115 к.с дизел?!
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#5
milenhr Wrote:Аз пък не можах да разбера за къв чеп аджеба е тоя маслен охладител, след като колата си има маслен радиатор, поместен в десния преден калник. Масления охладител не е ли при моделите с 102 и 115 к.с дизел?!


точно тва си мислех и аз щот един колега ме посъветва да го изчиста моя като сменяма маслото:

mudancho Wrote:Задължително при покупка смени филтъра за картерни газове(50 лв с поръчка) и изчисти охладителя за масло с бензин и обезмаслител(намира се там,където се завива масления филтър). Това се прави на 60 000км с цел да се запази турбото по-добре. И на всяка смяна на масло почиствай ЕГР клапана. Аз почистих и всмук. колектор,защото имаше нагар и колата сега стана самолет.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#6
След по- внимателно разглеждане на схемите във ВАДИС стана ясно, че корпусът където се навива масления филтър всъщност не е маслоохладител. Там само има термостатен клапан, който при загряване на маслото отваря магистралата към масления радиатор. Това е всичко. Това не е топлообменник, при който маслото се охлажда от антифриза. Аз поне с такова впечатление останах от схемите.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#7
Колега струва ми се си духнал гарнитура при положение че ти е губела охл. течност и преди ме навежда на тази мисъл.Виж провери като я запалиш дали излизат мехурчета в разширителният съд като загрее и подаваш газ.Успех.
Reply

#8
гледах преди време за балони ма май нема.Мен ме съмнява го смесва от там каде говорят колегите защото антифриза тече когато повече седи баз да се пали,пък и разшерителя ме в маслени пари стените му.Когато се кара духа масло към разшеритела а като седи изтича охлед.течн.Ма може и ти да си прав кат се отвори ше се види.
Се пак да кажат и др.колеги
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#9
смъкнах масления фитар и под него няма нищо като охладител на масло.А е само термостат за маслото.
Ще кача снимки после.
Остава гарнитура,но там да го смесва не е ли само когато колата е запалена не и като е в покой.
Нема налягане без да работи мотора.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#10
Както казах на колегата по Скайп-а, има вариант да му е пукнат блока във вътрешната част. Където са каналите за охладителната течност. През пукнатината попада антифриз в картера на двигателя. Това е само предположение. За да стане ясно е нужно да се разглоби двигателя и да се надуе блока. Има и други методи. Но лошото е , че трябва да се разглоби всичко. Дано не е това.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)