The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво S40 2.0 D 2008 от Англия ?

#1
Колеги, харесах си въпросната кола от UK, там са на много по сносни цени по принцип! Въпроса ми е, дали сте запознати с обръщането на дирекцията при този модел, дали е рисковано ? ...Един познат ми каза, че познавал майстор в Софиа, който за около 1500лв обръща дирекции на всякакви автомолиби, това е цена с частите, давал и гаранция. Когато поговоря лично с него, ще съм по запознат със схемата и ще пиша, но реших да попитам и вас ?? Smile
Reply

#2
Някъде бях чел че интервенциите по обръщане на дирекцията не са особено сполучливи.Лично мое мнение е че не бих направил такава смяна,а пък и съм против десните дирекции.Има особености и за фаровете че заслепяват.А относно гаранцията ти си от Варна,майстора от Сф ако стане нещо прави сметка за какви разходи иде реч!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
Митовете, че за десните волани трябва само рейката и таблото да се сменят мисля, че отдавна изчезнаха.
На горе-посочената кола, ще трябва да и се смени 1/2 (ако не и повече) от интериора, а може би и окабеляването, тъй като всичко е на пасажерски и шофьорски модул/и. Да не говориме за пипане по въздушни възглавници и системи за сигурност. Както колегата също е писал по-горе и фаровете ще трябва да се сменят, а за огледалата не знам дали са идентични. Така че тия 1500лв. не знам до къде ще стигнат за части, да не говорим за труд...
Лично мое мнение е, че какъвто и да е "майсторът" до заводско не може да го докара. Аз съм твърдо против побългаряването на английски коли, не искам да го налагам на никой, всеки си знае и си прави сметката.
2001 S80
Reply

#4
1500 лв е само кормилната рейка, при обръщане ще се сменя и целия климатроник. Програмирането на новите модули към шината ще е около 800 лв в Мото Пфое. Не знам дали някой друг го може.

Тези 1500 лв са за Форд Фиеста от 1991ва година. За Волво ще трябва кола от Англия и кола от Горубляне за донор.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
При обръщане изникват проблеми от различно естество. Цитираната от теб сума е сигурно само за работа и нещо дребно. Попитай какво предлага този човек - рейка, управление на огледалата, рамене и моторче за чистачки, въздуховоди и пр., а не на последно място и подходящо запълване на кухините от старата дясна секция. Един приятел си обърна волана на форд кугар и е много доволен, но беше взел за 100 евро блъснат отзад такъв автомобил, без двигател и други ненужни му части.
Моето лично мнение, е че ако си решил да взимаш автомобил от горепосочения от теб модел и марка с десен волан, тъй като наистина е много по-евтин трябва да го караш така в България.
За целта покарай автомобил с дясна секция и прецени - дали си заслужава в крайна сметка.
На много хора им е трудно, но аз нямам никакви проблеми.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)