07-25-2011, 09:31 AM
Здравейте.Имам много необичаен (според мен) проблем с колата. При достигане на висока температура перката на радиатора се включва само при изключен двигател.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Проблем с охлаждането на VOLVO 440
|
07-25-2011, 09:31 AM
Здравейте.Имам много необичаен (според мен) проблем с колата. При достигане на висока температура перката на радиатора се включва само при изключен двигател.
07-26-2011, 07:05 AM
Веднага след като изгасиш или след 10 секунди примерно завърта перката?
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
07-26-2011, 12:29 PM
Датчика на радиатора за друго не се сещам.
Сколко извода е?
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
07-29-2011, 05:56 AM
Е тука вече ме накара да се замисля.
Аз бих проверил електро инсталацията. Нямам схема иначе ще е по лесно.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
03-11-2012, 08:34 AM
Тия дни излизам в отпуска и мисля отново да се заема с колата. Проблема си стои. Сега преглеждах форума и разбрах,че имало още един датчик за температурата, разположен на главата. Възможно ли е проблема да е в него?
03-11-2012, 04:18 PM
Този датчик мери температурата на охлаждащата течност, но по него се определят смесите на колата. Няма общо с перката
460 B18EP+
03-11-2012, 05:24 PM
kraevski Wrote:Тия дни излизам в отпуска и мисля отново да се заема с колата. Проблема си стои. Сега преглеждах форума и разбрах,че имало още един датчик за температурата, разположен на главата. Възможно ли е проблема да е в него? Колега, мисля, че нямаш проблем. Споко, по-старите волва си имат тази "опция". И тя се е "събудила" при теб. Защото ако беше проблем, вентилатора нямаше ИЗОБЩО за спира, а той работи 2-3 мин. и сам изгася, нали? Не вярвам всеки пък като спреш колата, да вдигаш предния капак и да вадиш минусовата клема на акумулатора. Така че не говорим за проблем, а за нещо, което ти не знаеш за колата си. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |