The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с охлаждането на VOLVO 440

#1
Здравейте.Имам много необичаен (според мен) проблем с колата. При достигане на висока температура перката на радиатора се включва само при изключен двигател.
Reply

#2
Веднага след като изгасиш или след 10 секунди примерно завърта перката?
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#3
Ввднага
Reply

#4
Датчика на радиатора за друго не се сещам.
Сколко извода е?
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#5
С три е.Смених го, обаче без резултат
Reply

#6
Е тука вече ме накара да се замисля.
Аз бих проверил електро инсталацията.
Нямам схема иначе ще е по лесно.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#7
Тия дни излизам в отпуска и мисля отново да се заема с колата. Проблема си стои. Сега преглеждах форума и разбрах,че имало още един датчик за температурата, разположен на главата. Възможно ли е проблема да е в него?
Reply

#8
Този датчик мери температурата на охлаждащата течност, но по него се определят смесите на колата. Няма общо с перката
460 B18EP+
Reply

#9
kraevski Wrote:Тия дни излизам в отпуска и мисля отново да се заема с колата. Проблема си стои. Сега преглеждах форума и разбрах,че имало още един датчик за температурата, разположен на главата. Възможно ли е проблема да е в него?

Колега, мисля, че нямаш проблем.
Споко, по-старите волва си имат тази "опция".
И тя се е "събудила" при теб. Idea

Защото ако беше проблем, вентилатора нямаше ИЗОБЩО за спира,
а той работи 2-3 мин. и сам изгася, нали?
Не вярвам всеки пък като спреш колата, да вдигаш предния капак и да вадиш минусовата клема на акумулатора.

Така че не говорим за проблем, а за нещо, което ти не знаеш за колата си.
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на  клубна карта № 0014.

VOLVO 460  1.7  '91
За помощ: 089 66 42 887
[Image: 362784.gif]

Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Reply

#10
EMETO1 Wrote:Колега, мисля, че нямаш проблем.
А защо перката не охлажда при включен двигател?!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)