Posts: 84
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Здравейте колеги от скоро сам собственик на една девятка и нез нам как да сваля жабката, че едната клапа изпуска вакум и ми се губят спирачките. Сигурно там трябва да се намират клапите за да духа на прозореца :!: :!: :!: :!:
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
9XX_Dashboard.pdf (Size: 450.52 KB / Downloads: 289)
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Колега, под жабката се намира вентилатора и клапата за купето като цяло. Нети трябва да я сваляш , що се отнася до клапата за обдухване на предното стъкло тя се намира под центалната конзола вътре в кутията . А спирачките не би трябвало да ти изчезват от спукан вакум на парното , по-добре си провери клапанчето и целия мяркуч от колектора (или вакум помпата ако си дизел ) до сервото . Ако се затрудняваш можеш да врътнеш една шайба на 0876390561-Чавдар
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
iliq Wrote:Здравейте колеги от скоро сам собственик на една девятка и нез нам как да сваля жабката, че едната клапа изпуска вакум и ми се губят спирачките. Сигурно там трябва да се намират клапите за да духа на прозореца :!: :!: :!: :!:
И аз не виждам връзка със спирачките и не мисля че там е ключа от палатката . Иначе съм напълно съгласен със killara, а проблема може да е и в главната помпа на спирачките( износват се гумичките на буталото ) и още доста неща. За да ти се "губят" както ти каза значи няма налягане в системата, а това вече защо се получава нямам идея просто трябва да си провериш всичко по спирачките.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 455
Threads: 50
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Тъкмо мислех да пусна нова тема и на мене ми се втвърдява педала на спирачките понякога особено като запаля колата първата минута или като натисна няколко пъти един след друг спира4ката. И от вчера се случи нещо още по странно и съединителя взе да се базика. Натискам го аз и той не се върна едвам сменях скоростите. Видях че и съединителя има помпа и тя е свързана с хидравликата на спирачките. Ако някой има схема на хидравликата или му се е случвало подобен проблем нека да каже. За половин година спирачната течност е намаляла от максимума почти до минимума.
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Алекс , щом течноста ти намалява значи някоя от трите помпи които работят със спирачна течност течат или някое буталце по спирачните апарати . Казвам три ,защото имаш една помпа за спирачките и две за съединителя . Горна която е на педала за съединителя вътре в купето и долна която е закрепена за скоростите със зегерка .ПРовери за течове или мазни петна под тъблото и мокета и по колелата на колата . Другата джаджа която може да ти направи проблем със съединителя е един компенсатор на налягането от педала ,той седи от шофьорската страна в днигатерния отсек на носещата греда за която е захваната и бронята на колата . Можеш да го проследиш и намериш като трьгнеш от помпата на скоростите по мъркуча който я захранва ,държи се с единия от четирите болта държащи моста(магарето ) на кола та . Ако се е развалил или го махни изцяло или си купи нов .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Намаляването на течността може да се дължи и на нещо съвсем естествено - нямаш накладки, цилиндрите излизат по-навън за да компенсират липсата, а за да излязат трябва течност да ги избута... резултата казанчето намалява МАЛКО ...
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 455
Threads: 50
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Накладките и дисковете са ми нови. Съмнява ме да няма теч по някой маркуч, другото което си мисля вакуум помпа дават го в ауди форума като чест проблем при палене твърд педал на спирачката а помпата е същата като на ауди. Незнам обаче тази вакум помпа влияе ли и на съединителя. Мисля че проблема ми с съединителя и спирачката идва от една повреда.
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Това че , спирачките и съединителя исползват едно и също казанче не означава че ,може да имат нещо общо .Те са две съвсем отделни системи . Казанчето е проектирано така че , дори да имаш проблем или теч от съединителя пак да си имаш спирачки . Съединителя взима спирачна течност от по-високо ниво в казанчето а, спирачките от дъното на казанчето .
Щом си дезел си провери сервото на спирачките вакум маркуча и вакум помпата щом ти се втвърдява педала .
Съединителя го огледай за течове от помпите вътре под тъблото и на скоростите.
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
killara Wrote:Това че , спирачките и съединителя исползват едно и също казанче не означава че ,може да имат нещо общо .Те са две съвсем отделни системи . Казанчето е проектирано така че , дори да имаш проблем или теч от съединителя пак да си имаш спирачки . Съединителя взима спирачна течност от по-високо ниво в казанчето а, спирачките от дъното на казанчето .
Щом си дезел си провери сервото на спирачките вакум маркуча и вакум помпата щом ти се втвърдява педала .
Съединителя го огледай за течове от помпите вътре под тъблото и на скоростите.
Абсолютно точно написано Чавдаре !
Та така колега Алекс, човека ти е обяснил точно.След като ти е хлътнал педала на съединителя отговора е горна или долна помпа на съединителя-сменят се гумичките ако буталото или цилиндърчето на помпата са без наранявания и проблема ти се решава. Ремонтни комплекти има в Скан-Тех.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|