08-03-2011, 06:00 PM
Здравейте колеги,
поради мудния старт на Т4 започвам все по-често да се замислям за бууст контролер или чип. При чипа няма да се усети по-големия въртящ момент преди 2500 оборота. Надеждата ми е в буустконтролера. Какво търся да постигна- Максимален въртящ момент или поне да се доближа до него от около 1500-2000 оборота, тъй като шофирам предимно градско и съм муден до 3000оборота.
За механичния имам притеснения от овербууст и нямам представа как се разпределя въртящия момент и надув-а по измежду оборотите?
Моля някой да сподели дали има опит с 2та вида контролери и какво реално може да се очаква.
PS: съвети за намаляване на турболага също са добре дошли
поради мудния старт на Т4 започвам все по-често да се замислям за бууст контролер или чип. При чипа няма да се усети по-големия въртящ момент преди 2500 оборота. Надеждата ми е в буустконтролера. Какво търся да постигна- Максимален въртящ момент или поне да се доближа до него от около 1500-2000 оборота, тъй като шофирам предимно градско и съм муден до 3000оборота.
За механичния имам притеснения от овербууст и нямам представа как се разпределя въртящия момент и надув-а по измежду оборотите?
Моля някой да сподели дали има опит с 2та вида контролери и какво реално може да се очаква.
PS: съвети за намаляване на турболага също са добре дошли