The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дребни проблемчета след продължителен престой..

#1
Здравейте колеги.
За месец си бяхме в България, та бяхме оставили в гаража нашият хубавец да си "почива".Очаквано, както се е случвало и предни години със Сивика, има някои дребни проблемчета.От влагата се е натрупала ръждица тук там - спирачките стържеха когато спирах(нормално), в движение пак имаше леко стържене идващо отпред(нормално).Тези неща изчезнаха в следващите 6-7 км каране.Мен обаче ме притесни едно стържене, което идваше когато въртях волана вляво или вдясно.Чувам го само докато въртя на място или карам доста бавно.Сякаш постепенно започна да отшумява, но идея си нямам откъде може да е.Допускам, че стърженето е от насъбрала се ръждица някъде, но къде ли и може ли да се окаже някой потенциален и сериозен проблем?
Друго, което ми направи впечатление!Когато отключих колата с дистанционното и отворих шофьорската врата, от лявата страна на волана, някъде зад таблото в продължение на 10-на секунди се появи едно виене, сякаш от някакво реле ли, що ли.Досега не ми се беше случвало, та ми е интересно какво може да е и каква би могла да е причината да се активира?
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#2
Стърженето в завой пак е от ръждата по спирачните дискове. Шум от реле преди палене след престой - акумулатора е паднал и някое реле не успява да задържи.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Колега, благодаря ти за отговора.Хм, дано не си прав за акумулатора - смених го преди 6-7 месеца да му се невиди :| Запали от раз, а и няма индикации за изтощен акумулатор, но пък кой знае.. :roll:
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#4
Е, добре - да бъдем по точни - леко разреден. Колата ти дърпа около 100 милиампера заради аларма, часовник и други глупости. 100ма х 24 часа = 2.4 ампера на ден х 30 дни - 68 ампера - нов 70 А/часа акумулатор е мъртъв за 1 месец седене. Понеже са по -малко от 100 мА - твоят е жив, но е разреден поне наполовина.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)