08-06-2011, 09:28 AM
Здравейте колеги първо ще напиша колата после проблема. 850 2.0i, комби 127 коня, 1995г. с ръчна скоростна кутия. 150 000 км (най-вероятно не са толкова но..)
Колата има един доста стар проблем които се навих да оправя. Проблема е че върви на всякаква скорост дори и задна предавка на доста лек наклон, направо ако не съм на ръчна .... заминава, под лек имам в предвид наистина лек налкон. Върви на тласаци тоест не е плавно което най-вероятно означава че не е съединителя а двигателя. После пали малко по трудно. Карам я с масло 15в-40 ако има значение.
Ми кажете според вас какво да правя и какво мислите че е.
Налага се да я направя защото ако отърве ръчната ще ударя някоя друга кола че недай боже и човек може да ударя.
Ходих на двама майстора единият вика сегменти другият вика клапани, сега в понеделник ще ходя да я надуват вкарвали нещо на мястото на свещите и надували с въздух и гледали от каде излиза въздуха. Неискам да я отварям за няма нищо само да се набутам 300лв. Пък и в Стара Загора специалист за Волво незнам да има голям.
Още нещо може да помогна губи по малко вода да кажем в горещините по литър на 1000км и по малко масло 1000км/200-300мл.
За горенето съм писла вече много гори на бензин извънградско с 100-120 кам 11-12л. в града не е за казване. Тромава е трудно набира имам чувството че се форсира пък... не набира достатъчно.
Какво да предприема според вас ?
Колата има един доста стар проблем които се навих да оправя. Проблема е че върви на всякаква скорост дори и задна предавка на доста лек наклон, направо ако не съм на ръчна .... заминава, под лек имам в предвид наистина лек налкон. Върви на тласаци тоест не е плавно което най-вероятно означава че не е съединителя а двигателя. После пали малко по трудно. Карам я с масло 15в-40 ако има значение.
Ми кажете според вас какво да правя и какво мислите че е.
Налага се да я направя защото ако отърве ръчната ще ударя някоя друга кола че недай боже и човек може да ударя.
Ходих на двама майстора единият вика сегменти другият вика клапани, сега в понеделник ще ходя да я надуват вкарвали нещо на мястото на свещите и надували с въздух и гледали от каде излиза въздуха. Неискам да я отварям за няма нищо само да се набутам 300лв. Пък и в Стара Загора специалист за Волво незнам да има голям.
Още нещо може да помогна губи по малко вода да кажем в горещините по литър на 1000км и по малко масло 1000км/200-300мл.
За горенето съм писла вече много гори на бензин извънградско с 100-120 кам 11-12л. в града не е за казване. Тромава е трудно набира имам чувството че се форсира пък... не набира достатъчно.
Какво да предприема според вас ?