The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Върви на скорост при изгасен двигател на много лек наклон

#1
Здравейте колеги първо ще напиша колата после проблема. 850 2.0i, комби 127 коня, 1995г. с ръчна скоростна кутия. 150 000 км (най-вероятно не са толкова но..)
Колата има един доста стар проблем които се навих да оправя. Проблема е че върви на всякаква скорост дори и задна предавка на доста лек наклон, направо ако не съм на ръчна .... заминава, под лек имам в предвид наистина лек налкон. Върви на тласаци тоест не е плавно което най-вероятно означава че не е съединителя а двигателя. После пали малко по трудно. Карам я с масло 15в-40 ако има значение.
Ми кажете според вас какво да правя и какво мислите че е.
Налага се да я направя защото ако отърве ръчната ще ударя някоя друга кола че недай боже и човек може да ударя.
Ходих на двама майстора единият вика сегменти другият вика клапани, сега в понеделник ще ходя да я надуват вкарвали нещо на мястото на свещите и надували с въздух и гледали от каде излиза въздуха. Неискам да я отварям за няма нищо само да се набутам 300лв. Пък и в Стара Загора специалист за Волво незнам да има голям.
Още нещо може да помогна губи по малко вода да кажем в горещините по литър на 1000км и по малко масло 1000км/200-300мл.
За горенето съм писла вече много гори на бензин извънградско с 100-120 кам 11-12л. в града не е за казване. Тромава е трудно набира имам чувството че се форсира пък... не набира достатъчно.
Какво да предприема според вас ?
Reply

#2
По всичко личи че двигателят няма компресия - Замери компресията - Може да е няколко неща ще изброя каквото се сетя и не се плаши може и да не е така -- не съм специалист!
1 Износени цилиндри "Ръб" оттам сегменти и бутала за смяна.
2 Вложки , клапани - нагар ( не затварят добре ) губи се компресията.
3 Лошо зацепен ангренажен ремък няма добро газоразпределение.
Имам идея как се проверява но нека не изземам функцийте на майсторите.
Много е неприятно имах същия проблем с същия мотор - колите от италия идват почти дроб и ровичкани от самозвани майстори Затова кола от Италия "мерси"-- Ама много е ефтина --- "мерси"
Оправих си проблема с подмяна на мотора след като се пробваха тукашни майстори.
Хубаво си помисли какво ще правиш
Ще следя темата за развоя на събитията.
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Reply

#3
Нямаш компресия, повече от ясно. Отивай да я надуят - веднага ще излезе от какво е. Ако е на 150000 км (не ми се вярва), може да не са сегменти, а клапани, но първо виж какво ще покаже теста с въздуха..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#4
И да колата е от италия Cry за километрите знаем всички как стоят нещата.
Ми ще ида да я надуят с въздух да видим да се начяваме че е от ремъка или клапаните, между другото вчера я пуснах по по голямо нагорнище. На задна беше на пред се движеше поне с 10 км и се засилва такава една.
Mitachi850 -> подмяна на мотора -> от къде морга, ибей -> колко парички даде ?
Може ли да се сложи малко по як мотор да кажем 140 коня дето е или трябва и трансмисията да се сменя ?
Reply

#5
Подмяната не излезе скъпо -600лв. мотор и 200 трансплантация благодарение на съфорумец. По мощен мотор 20 клапанов 140 коня не е невъзможно но доста усложнява нещата -- Трябва да вземеш мотора с компютъра и дебитомера за да получиш желаната мощност. инсталацията също се преправя
Мотора го взех от съфорумец , Тошко който е от Търговище. За ремонт на стария мотор похарчих гора пари и не можаха да го оправят. Липсата на мощност направо ми късаше нервите. След ремонта почна да пука глава да гори вода масло бензин и мислих да се отървавам от нея, но откакто смених мотора съм доволен и ще я карам още дълго време. Сложил съм и метан и ми гори малко затова и не скочих на мотора с дебитомер, защото е опасно за него. Пожелавам ти да вземеш правилното решение и не останеш вовеки разочарован от любимата ни марка.
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Reply

#6
Колеги още едно допълнение на колата и чука аванса, при подаване на гас се чува едно прицъркване което е продължително и равно на това колко се подава гас тоест постоянно при подадена гас сега го останови един майстор познат на които покавах проблема, незнма дали е важно но може би е центровка или както му викат и от там клапаните не затварят ....
Reply

#7
Тогава може би е прескочил зъб ангренажа..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#8
Колеги да споделя до къде сме и има и някои въпрос.
Значи не и мерехме компресията на колата нито я надувахме, ходих при двама майстори и двамата познати и двамата ме убедиха че с надуването и меренето на компреситята колата общо взето трябва да е много зле за да излезе на яве нещо и пак не е сигорно че показаното има тежест.
И кво да правим взехме с един майстор близък и я разглобихме двамата, ето и заключенията които констатирахме двамата и извикахме още естрествено хора разбиращи да споделят мнение.
Всички гарнитури са здрави, масло течеше от единият вал от семерингата. Има няколко ролки за смяна естественно и това нещото "амортисиорче лие незнам" което натяга ангренажният ремък най-верочтно е за смяна неможахме да го свием с нищо нито менгеме нито крик. Също намерихме от къде губи по малко вода което е добре. (И маслото и водата немерихме от каде изчезват по малко Wink )
Така главата е видно много добре както и клапаните няма нагар никакви поражение нацепване в края, по нищо не си личи колата да не е работила правилно всичко е супер просто.
Единият тест които казаха майсторите да се направи да се налее нафта в горнчта част на главата с завити свещи като е наравно, ако има проблем щяла нафтата баво/бързо да изтече в зависимост от износването. Ми наляхме нафтата за три часа нито грам не излезе от никаде. Заклщчението клапаните са супер. Се пак ще я занеса на шлайф както и да ги проверят на машина в понеделник.
Буталата и цилиндрите още несме ги разглобявали (буталата) но там по същият начин ги огледаха поне 3-ма майстори и ние. Значи цилиндрите имат заводската шарка едно като много леки симетрични шарки по стената на цилиндъра (симетрична щриха) майсторите казаха че от завода излизали така и тези шарки не са наранени износени абсолютно никаде, буталата не се клатят стегнати са всички.
Наляхме и там нафта като майсторите казаха че ако има проблем ще изтече в картера за някакво време или пак ще изтече но много бавно защото сегментите имат ключ и минавало от там.
Ми наляхме нафтата за три часа пак на всеки цилиндър почети не забелязахме загува, тоест нямаше спад в нивото и нямаше теч никакъв. Тука заключчението също че всичко е наред сега незма те били няколко сегмента маслен компресионен незнам дали е възможно се пак да са сегментите, но при видимо не пропускане ?
Ощото заключение на майстора с които я отворихме, че колата майче наистина е на 150 000 км и двигателя и е перфектен ............
Сега от тука на татъка каво да правя незнам дали да разглобим и буталата да извадим при почети сигорна констатция че са наред сегментите и няма износване, сега тук не сам сигорен за теста с нафтата защото може маслените сегменти да я задаржат а компресионните да са износени ако някй знае да каже. Ако ги разглобим ще трябва се пак да ги сменим а не се знае какво дърво ще ми продадът в магазина да не стане по лошо след това.
Тука да попитам дали някои може да помогне като ми даде линк с схемата на зацепване на ангренайният ремък. Огледахме го добре обаче малко се объркахме с белязките, има два бели намерих една схема гледам ги отгоре на пластмасата че сочат правилно но ме самнява да са заводски тези бели чертички най вероятно от предният които го е сменял.
Отзад на валовете гледам има два процепа и си мислихме с майстора че точно те играят роля при зацепването може би трябва да се вкара нещо в двете цепки за да са наравно за да се зацепи правилно. На коляновият вал има няколко белеза има на самото колело една цепка отгоре има зад колелото на самият двигателя една пъпка и на самото зъбно колело има една пъпка отвътре която се въжда като го погледнем отгоре е тези двете пъпки бяха точно една срещу друга като разглобявахме. Още нещо забелязахме на валовете има на всеки по едно (М) отпечатано за какво е незнаем.
И пак да помоля ако може и някой знае къде да намеря схема истинска да погледна ще съм супер благодарен колата сам я описал горе какъв и е двигателя точно.
Самнява ме че тези беличките белязки на валовите зъбни колела не са заводски, тоест ако ги няма как да зацепим колата може би по цепките отзад когато са наравно?
Също да помоля ако нчкои знае колко е заводски компреситя на колата да сподели 12,15 просто за информация?
Ми това е колеги ако някой може да помогне с нещо ще съм задължен, за сега изглежда че в колата има полтъргайс.
Reply

#9
Колеги продължавам, Вчера свалихме и буталата на колата.
Както и при цилиндрите самите бутала имат едни линиики от завода който също не са докоснати, сегментите изглеждат жилави като ги сложим в ризата (цилиндъра) ключът или разтоянието на сегмента е горе долу две три бръснарски ножчета. Всичко изглежда наред.
Пак всичко изглежда наред, освен като загрее двигателя да си губят свойствата друго незнам, като закупя нови ще ги наложим да видим какво става ще ги премерим.
Ми товае днес ще нося главата на майстор за всеки случей и да и одарят една стохилядна ли незнам кво точно ми каза шлайф за всеки случей и да прегледа на машина и клапаните.
Ще закупя необходимите част и като ги сложа ще пиша как е работата да се надяваме че частите ще са ОК.
Reply

#10
Изненадва ме това че нищо не сте открили нередно. очаквах проблема да се види след разцепването на мотора.
Дано не правя само спам но да споделя че разпределителните валове са на конус с зъбчатката мисля и ангренажа се зацепва със специализиран инструмент който фиксира валовете в положение при което се зацепва ремъкът. Опитвам но не мога да кача снимка с разширение бмп.
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)