The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M90H2 M90L2

#1
Здравеите колега искам да попитам нещо имам волво 940 2.4 TIC с кутия М46 вазможно ли е да я сменя с M90H2 , M90L2
Ако е вазмовно кво трабва да взема за да го направя Благодаря предварителноо
Reply

#2
Не ти трябва, моята 9-ка е с такава кутия - съединителя струва 750лв. и няма наличен в БГ, а за да сложиш такава кутия трябва да сложиш и правилния съединител!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
може да ги сменим ако искаш може да се разберем нещо
Reply

#4
Ето тук е описано надълго и нашироко как се прави тази смяна: <!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325">http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325</a><!-- m -->

Накратко:
М90 има 20 шлица на вала, и е 240 мм с демпферен маховик
M46 има 22 шлица и диаметъра е 228 мм. Демек трябва ти диск и притискател с 20 шлица и 228 мм диаметър.

Разгледай, там е описано от какво става диска и притискателя. Сещам се че от някои 850ки и по-късните (след 95) турбодизелови 940ки.

Иначе кутията си пасва перфектно и общото мнение е че е по-добра. Иначе ако М46-ката ти работи добре и не смяташ да я товариш с повече от 350 Nm моменти няма смисъл да я сменяш. С овърдрайва пак си имаш пет скорости. Аз лично си харесвам много М46ка. Преди време бях се зарибил на М90 ама ми мина.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#5
Някъде бях видял че тази с м90 на 5 та предавка колата става по икономична вярно ли е това. Аз съм с М46 и овердраива много ме кефи.
Reply

#6
И аз съм с М46 овердрайва си е голям кеф не бих го сменил с друга кутия , а по въпроса с М90 от доста време се боря с една такава кутия и имам частична победа но просто нямам избор друга не се слага на този двигател В6254 иначе на пета скорост е по-икономична от по-старите , но не е по-здрава от М46 ,проблемна е 3та скорост и ремонта е ужасен , ако мога да ти помогна за мене ще е удоволствие
един съвет от мене КАРАЙ СЪС СТАРАТА КУТИЯ НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАШ
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#7
как да разбера - каква ми е кутията ?
пояснявам
едната - 944 - TIC - 4 степенна + овърдрайв
другата -945 - TIC - 5 степенна

и двата дифа са с едно и също число

по точно ме интересува колко масло събира тая с овърдрайва - 1,6 л или 2,3 ?
Reply

#8
aleks12345 Wrote:Някъде бях видял че тази с м90 на 5 та предавка колата става по икономична вярно ли е това. Аз съм с М46 и овердраива много ме кефи.
на едни и същи обороти (внимание !!!) Динамото е ЕДНО И СЪЩО И ЗА ДВЕТЕ КОЛИ !!!!
тая с овърдраива е с по висока скорост (пак казвам еднакви диф)
така че дали има икономия - не мога да преценя
и двете харчат повече от модерен комонрейл- градско - 10 - според скороста извъна града (90-120) - 7,5 -8 л/100км
Reply

#9
Rachido4x4 Wrote:как да разбера - каква ми е кутията ?
пояснявам
едната - 944 - TIC - 4 степенна + овърдрайв
другата -945 - TIC - 5 степенна

и двата дифа са с едно и също число

по точно ме интересува колко масло събира тая с овърдрайва - 1,6 л или 2,3 ?


Тази с овърдрайва е М46. Събира ~2,3 литра АТФ
Другата (5 степенната) може би е М90 ако колата е след 94, или М47 ако е по-стара..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#10
Втората е със едни (Censored) лагери на опашката - от Мото Пфое - ми предложиха вариант :
- бърза доставка за две седмици - и цена - почти колкото цялата кола - към 700 лв
намерих ги на друго място за около 240 лева - на момента - в наличност - купих ги смених ги (това преди две години)
Когато ги купувах продавача ми каза това да не е "тази" кола ? - потвърдих !
и продавача - "Ми преди около две години - пак ги купиха тия лагери от мен ...!!! И ги смениха ....!!!"
Та идеята беше и е и стана - смених скоростните кутии
от залежалото 944 с овердрайва взех кутията и я сложих на по новото
а неговата с ромолящите лагери я поставих на старото (все става да се отиде до гората да се напълни с дърва )

Днес проверих маслото в кутията и налях !!! близо литър и 200 грама
та се чудя дали не е било грешка цялата гимнастика със смяната на кутиите (остави другото че трябва да се управлява и клапана на овърдрайва - ама това друга тема ) - това ще му намеримe цаката - с две реленца и малко твърда логика
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)