The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60 смяна на акумулатор

#1
Здравейте,
От скоро съм собственик на Волво С60 и ми се наложи да сменя акумулатора, понеже беше оригиналния и вече си беше за смяна. Колата е 2001 година 2.4 бензин и след като сменихме акумулатора панела за климатроника и въобще нито една лампичка под радиото не работи. Можете ли да ми кажете къде е проблема и как може да бъде отстранен. Тепърва сигурно ще имам много въпроси относно този автомобил, нооо колата с всеки изминал ден започва все повече да ми харесва Smile
Reply

#2
Проблема е решен, ако на някои му се случи същото да откачи клемите да допре + и - за около 20-30 секунди (естествено и двата полюса откачени от акумулатора, че ще си е*е м**** Big Grin ) и блока на климатроника, както и бутона STC оживяха. Поздрави Smile
Reply

#3
Това с допирането е градска легенда, всички контролери са след релета и контактен ключ, като допираш клеми 'разреждаш' крушките вътре в колата - на тях не им пука.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Напълно възможно, но при мен стана така. Може и съвпадение, но го направих и всичко си заработи Smile а се бях шашнал бая...
Reply

#5
cro Wrote:Напълно възможно, но при мен стана така. Може и съвпадение, но го направих и всичко си заработи Smile а се бях шашнал бая...

Ами то с големи букви си пише: откачай първо клемата за минуса на акумолатора...
При свързване обратно е добре самото свързване да е придружено с минимално количество изкри. Smile
Reply

#6
Темата е малко стара,но да не пускам нова ще попитам тук.Четох различни неща за смяната на акумулатора на S60.Че ключа трябва да бъде в определено положение и т.н.Някой може ли да ми каже как точно да го сменя за да не ми иска код за радиото и всичко да си работи.
Reply

#7
Имам тук една картинка...
Но май не съм я пробвал

   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo S60 2.4 D5 - 2003 г.
Reply

#8
А най-лесно е да се сложи паралелен акумулатор и това нито искри, нито ядове, нито каквото и да е се получава Wink
Обикновено тази процедура се прави в сервиз, а снимката е по-скоро при откачане на акумулатора, а не смяна - (+) остава.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#9
sasho_bg3 Wrote:Темата е малко стара,но да не пускам нова ще попитам тук.Четох различни неща за смяната на акумулатора на S60.Че ключа трябва да бъде в определено положение и т.н.Някой може ли да ми каже как точно да го сменя за да не ми иска код за радиото и всичко да си работи.

Сменяш смело. Като свързваш минуса последен. Код радиото няма да иска защото няма такъв. Програмират се към колата. Най много да забрави запаметените станции.
Reply

#10
А ключа там ли трябва да бъде или да го извадя.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)