Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
още преди 4 години ,си купих от МЕТРО малка бяла кутиика -сигнализатор за забравени фарове.гледам още ги има .върши страхотна работа и се свързва лесно.не заема място и лесно се скрива под таблото например.цена окло 4 лв. за тези които нямат вградено ще е незаменима екстра.
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
още преди 4 години ,си купих от МЕТРО малка бяла кутиика -сигнализатор за забравени фарове.гледам още ги има .върши страхотна работа и се свързва лесно.не заема място и лесно се скрива под таблото например.цена окло 4 лв. за тези които нямат вградено ще е незаменима екстра.
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Моето оригиналното на бодигарда ту свиркаше, ту-не и си сложих и едно такова, върши чудесна работа. Елементарно е "+" се връзва на габаритите, а "-" на бутона на шофьорската врата и готово.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Моето оригиналното на бодигарда ту свиркаше, ту-не и си сложих и едно такова, върши чудесна работа. Елементарно е "+" се връзва на габаритите, а "-" на бутона на шофьорската врата и готово.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
сега се замислям дали да не вържа едно такова обратно,и като дам на контакт да писка докато не включа фаровете.абе общо взето голямо пискане ще пада,но докато си доосъвършенствам първосигналната система така ще е .....по-добре от колкото ''ко праим ся"
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
сега се замислям дали да не вържа едно такова обратно,и като дам на контакт да писка докато не включа фаровете.абе общо взето голямо пискане ще пада,но докато си доосъвършенствам първосигналната система така ще е .....по-добре от колкото ''ко праим ся"
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
Posts: 10
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
това със зумера не е зле ама ми беше по- лесно да сложа едно реле с един диод и като запаля двигателя да се палят и фаровете а като го угася и те да си гаснат без да имам грижата нито да ги включвам нито да ги изключвам
Posts: 10
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
това със зумера не е зле ама ми беше по- лесно да сложа едно реле с един диод и като запаля двигателя да се палят и фаровете а като го угася и те да си гаснат без да имам грижата нито да ги включвам нито да ги изключвам
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
хитро.дай нещо като схема.фаровете с даване на контакта ли се палят.видях тука на един колега ладата ,фаровете гаснат 1- минута,след катозагаси мотора.имаш ли идея как става ?с кондензатор предполагам?
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
хитро.дай нещо като схема.фаровете с даване на контакта ли се палят.видях тука на един колега ладата ,фаровете гаснат 1- минута,след катозагаси мотора.имаш ли идея как става ?с кондензатор предполагам?
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът
|