The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
полиуретанови тампони????

#1
Здравейте,колеги,някой може ли да ми каже за тези тампони нещо повече и откъде и колко струват?? Благодаря
VOLVO 460 GLE 1995 B16F
VOLVO 850 GLT 1994 B5204S
[Image: 013088112-big.jpg]
Reply

#2
Здравейте,колеги,някой може ли да ми каже за тези тампони нещо повече и откъде и колко струват?? Благодаря
VOLVO 460 GLE 1995 B16F
VOLVO 850 GLT 1994 B5204S
[Image: 013088112-big.jpg]
Reply

#3
Това са тампоните намиращи се в спиралата на задните пружини. Обикновено се разпадат след 8-10 години и не си вършат вече работата.
Цената им е около 45 - 50 лева за брой, но има и други доста по-евтини начини да се разреши проблема.

1. Купуваш от М-Комплект 33 - 6 подложки за задните пружини на цена 1-2 лева за бройка, общо около 12 лева. Подложките се разполагат на 120 градуса по спиралата на пружината, по 3 на пружина. В резултат, колата вози твърдо, тъй като подложките пречат на пружината да се свива. Самите подложки също се разместват. За мен това не е решение.

2. Купуваш плътни гумени гофрирани тампони за Голф (Май бяха предни), по 10 лева бройката. Разрязваш всеки тампон на 2 равни части, махаш старите полиуретанови тампони или това което е останало от тях (без основите) и с хелметекс залепваш новите на тяхно място. Аз вече 1 година карам по този начин и нямам проблеми. Колата вози добре и тампоните си вършат работата без да пречат на пружините. Тъй като работата на тампона е да ограничи свиването на пружината след определен момент, хелметекса само придържа тампона на мястото му.
УСПЕХ.

Дано да съм помогнал.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#4
Това са тампоните намиращи се в спиралата на задните пружини. Обикновено се разпадат след 8-10 години и не си вършат вече работата.
Цената им е около 45 - 50 лева за брой, но има и други доста по-евтини начини да се разреши проблема.

1. Купуваш от М-Комплект 33 - 6 подложки за задните пружини на цена 1-2 лева за бройка, общо около 12 лева. Подложките се разполагат на 120 градуса по спиралата на пружината, по 3 на пружина. В резултат, колата вози твърдо, тъй като подложките пречат на пружината да се свива. Самите подложки също се разместват. За мен това не е решение.

2. Купуваш плътни гумени гофрирани тампони за Голф (Май бяха предни), по 10 лева бройката. Разрязваш всеки тампон на 2 равни части, махаш старите полиуретанови тампони или това което е останало от тях (без основите) и с хелметекс залепваш новите на тяхно място. Аз вече 1 година карам по този начин и нямам проблеми. Колата вози добре и тампоните си вършат работата без да пречат на пружините. Тъй като работата на тампона е да ограничи свиването на пружината след определен момент, хелметекса само придържа тампона на мястото му.
УСПЕХ.

Дано да съм помогнал.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#5
Здрасти колеги. Аз вече две години съм на вариант 1: 6 подложки от М-комплект. Колата наистина вози малко твърдо но пък ниямам никакви проблеми с товаренето.
Reply

#6
Здрасти колеги. Аз вече две години съм на вариант 1: 6 подложки от М-комплект. Колата наистина вози малко твърдо но пък ниямам никакви проблеми с товаренето.
Reply

#7
WarOfTheWorlds , от къде си за да можем евентуално да видим/снимаме преработените тампони? Може и ти да ги снимаш и качиш тук.
Аз също съм за нови тампони, но засега нямам време да се занимавам точно с това и не съм мислил решение.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#8
WarOfTheWorlds , от къде си за да можем евентуално да видим/снимаме преработените тампони? Може и ти да ги снимаш и качиш тук.
Аз също съм за нови тампони, но засега нямам време да се занимавам точно с това и не съм мислил решение.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#9
Ибах маама му... жигулата е на 24 г. и още са й здрави тампоните.... жигулови не стават ли?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#10
Ибах маама му... жигулата е на 24 г. и още са й здрави тампоните.... жигулови не стават ли?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)