The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпроси за 850

#1
Дойде време за поредната смяна на семейното возило и този път жена ми каза твърдо: Искам МНОГО място за багаж!
Е, познайте защо веднага се сетих за 850 Smile

Колицата много ме радва и като вид и като екстри и като комфорт, даже и поддръжката не е нещо особено, но имам един - два важни (за мен) въпроса. Изчетох почти всичко, което пише тук, но май не намерих отговор.
Проблема е следния: живея на такова място, че като завали сняг зимата и става малко страшно. Стръмно изкачване, с два 90 градусови завоя, тоест, няма място за засилка. Ако снега е над 3-4 сантиметра, единствената кола 4х2 наоколо, която успява някак да се качи без вериги, е бавареца на съседа - спасява го блокажа. Над 10 сантиметра и той вижда зор. А да слагам посреднощ вериги за 200 метра ми е малко тъпо ... не е като да не съм го правил.
Това е и причината да купувам предимно коли с 4х4, но повечето от тях са или неудобни за дълъг път, или нямат място за багаж, или са ми над финансовите възможности. Понякога и всичкото накуп Smile
От друга страна, чичо ми живее на Витоша и кара едно 460 от вече 12-13 години и никога не го е оставяло, въпреки снега. Само дето 460-то е наполовина (грубо казано) на 850...

Та това е първият ми въпрос: как е 850 като проходимост при зимни условия? Доколко различните мотори се държат по различен начин в конкретния случай? Автоматика предимство ли е или недостатък? Не изобщо, а за конкретния модел и при конкретните условия, иначе нямам предразсъдъци.

За сравнение, новите кварталчета по Горнобанските баири са със сходни на моите условия ... или поне бяха, не съм ходил скоро нататък. Или пък някои от Габровските улици.

Втори въпрос: останах с впечатление, че част от електрониката е на Бош. Вярно ли е това или са ме заблудили? Не, че е голям проблем, но тая фирма нещо много сериозно не я обичам.

Другият избор е Субару Легаси, вече е ясно защо. Но 850-ката ... абе наречете го младежка мечта, ако искате, но нещо много сериозно ми е влязла под кожата Smile

А, и последно: не видях оплаквания от турбото. Да разбирам ли, че е направено както трябва и е достатъчно надеждно (тия, които са имали взимане-даване с френски и немски таралясници, веднага ще разберат защо питам) и ако все пак се скапе, накъде отиват разходите по ремонт/възстановяване?

Поздрави!
Reply

#2
Ами аз живея във Владая-демек има баири и досега не съм имал случай на закъсване! Колата си има тракшън контрол+зимни гуми и тежка предница за зимата забравяш за проблеми. На места, даже и аз съм се учудвал, че минавам без грижа. Не е срамно да сложиш и малко по-високи гуми-195/65/15. А за проходимия баварец ще кажа само едно голямо ХМ. Явно твоя комшия е сериозен шЕфьор.
По въпроса за електрониката-да, има и на БОШ, но не е само БОШ. За турбото нищо не мога да кажа, нямам опит, ама не съм чул и някой от колегите да се оплаква от турбото.
За Субару мога да кажа, че са прекрасни коли. Да не дава господ да се счупят скъпи части, по-трудно се намират части поне спрямо Волво и още по-трудно се намират читави майстори за тази марка. Но въпреки всичко много ме кефят.

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#3
Не бях карал кола която да върви на сняг като 850-ката, пък съм карал доста коли и то в доста сериозен снях(под 25-30см снежна покривка за мен си е слана) Аз 940-ката като ходим на лов стигам до там докъдето стигат с АУЗ-ката само да няма бълбоки коловози и да легне по корем :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: шпер-а е голяма работа трябва да ви кажа :twisted: :twisted: :twisted:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
Благодаря за отговорите. Признавам си, искаше ми се да са такива Smile
Тия дни ще ходя "на лов", да видим какво ще ми легне на сърцеSmile
поздрави!
Reply

#5
850-ката катери много! На мен ми се случвало на Бояна на един баир Ауди Q7 с 300 зора и 50 засилки да се качи а аз от 1-вия път Big Grin . Също случвало се е и брат ми с В40-ката да не може да се качи, а аз се качвам (като се има в предвид, че той има тракшън контрол). Ако си въобразяваш, че ще е като някое постоянно 4х4......няма да е но е сравнително добър катерач. Wink
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#6
Е, то е ясно, че няма да е като 4х4, въпроса е да не ми се налага всяка вечер да слагам веригите за 200-300 метра, колкото е неразчистения участък. Все пак идеята е за семейна кола, на която да може да се разчита в разумни граници. Далеч съм от мисълта за "подвизи", пък и за тях си имам друг таралясник, просто е адски неудобен за дълъг път и багажника му е колкото резервната гума Smile
Иначе почетох доста и тук и по други форуми, прави ми впечатление, че най-масовите оплаквания ("масови" е малко пресилено) са от релето на бензиновата помпа и малкото колело на километража - неща, които се оправят в рамките на някокло часа.

Другото ми колебание е автоматик или ръчка - лично аз клоня по-скоро към автомтика (остарявам ... или просто ме домързява напоследък), но жената мрънка, че ако сега взема автоматик, никога няма да се научи да кара като хората с ръчни скорости Smile Това да е проблема де... Smile

Поздрави!
Reply

#7
Да ви попитам и аз по темата. Мой съсед има 850 но има копче за блокаж. Мойта няма. Въпрсът ми е ... нямам блокаж или е автоматичен или ...?
Благодаря за отговорите...
А, да... и друго питане... баааавно губи от водата ( 1 л на месец ), и леееееееко пуши от парното(само откъм духалката до шофъорския прозорец,горната от двете )...от духалката излиза леееееееееко пара, забелязва се при леко отворен прозорец и много бавно каране. Като че ли водата от охлаждането влиза в парното и се изпарява... Някакви идеи?
Благодаря предварително !
Reply

#8
tenekia Wrote:Да ви попитам и аз по темата. Мой съсед има 850 но има копче за блокаж. Мойта няма. Въпрсът ми е ... нямам блокаж или е автоматичен или ...?
Благодаря за отговорите...
А, да... и друго питане... баааавно губи от водата ( 1 л на месец ), и леееееееко пуши от парното(само откъм духалката до шофъорския прозорец,горната от двете )...от духалката излиза леееееееееко пара, забелязва се при леко отворен прозорец и много бавно каране. Като че ли водата от охлаждането влиза в парното и се изпарява... Някакви идеи?
Благодаря предварително !
Аз не съм виждал някоя 850-ка да има копче за блокажа я го снимай да видим какво е точно това нещо. Спукано ти е радиаторчето за парното, смени го докато е време малко е скъпичко, ама какво да се прави :twisted: :twisted: :twisted:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
Както доста пъти досега из форума в подобни теми съм писал 850 е определено най-добрата кола с 1 двигателен мост, без значение преден или заден /в случая преден/, относно проходимост в тежки зимни условия, на каквито често съм я подлагал, която съм карал, а аз съм карал почти всичко което се търкаля, като леки коли из европа и тук, давал съм я и на приятели и семейството си и отзивите са същите. С едни зимни гуми и правилно шофиране на сняг, няма да имаш проблеми от каквото и да било естество - буксуване, поднасяне и т.н., защото колата е тежка, стабилна, по-бавнооборотна спрямо 4 цил. коли с подобна мощност/поема от по-ниски обороти, което в сняг и лед е особено предимство/ с отлични спирачки и АБС. Относно Бмв на сняг, каквото и да е, съм учуден - меко казано от това което си писал за комшията си, но както и да е, опита ми с тези коли показва съвсем различно пътно поведение на сняг и лед от това което описваш. Субаруто е добра кола за каране в условията, описани от теб, но има начин на каране малко по-различен от конвенционалния и колегите са прави за подръжката, частите и майсторите. Според мен ако си купиш Волво 850 ще си изключително доволен зимата, ако колата е читава като състояние.
Reply

#10
ico850 Wrote:Аз не съм виждал някоя 850-ка да има копче за блокажа я го снимай да видим какво е точно това нещо.
[/quote]
Колегата може би има предвид копчето за тракшън контрол, на някои модели се включва ръчно.

There is no place like 127.0.0.1
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)