The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Питане за 850 2,0 20v

#1
Поздрави на всички.Решил съм да взема едно волво 850 комби, и ходих да го огледам.Покарах го малко, хареса ми но някои неща ме притесняват.От двигателя се чува нещто като металическо чукане или цъкане, не много силно ,но ясно и отчетливо откъм десния край отпред където има черен пластмасов капак до всмукателните колектори.Прилича на звук от клапан .Като затворя капака не се чува.Друго което забелязах е,че свети лампата за абс-а.Като цяло колата е запазена и много ми допадна.Възможно ли е на тоя двигател 2,0 20v да се сложи обикновенна газова уредба , защото имам една под ръка.Много ще съм благодарен на всички които ми помогнат със съвет.
Reply

#2
В дясно от колекторите под пластмасовия капак се намира дроселовата клапа и няма как да е от там чукането. По-вероятно е да чуваш дюзите, които са на рейка точно над колекторите. Хвани с ръка рейката и ще усетиш дали е от там ако вибрациите са със същата честота. Поради същата причина първоначално и аз се бях притеснил когато оглеждах моята каляска.
Кога е произведена колата? Ако е преди август 1995 има диагностична конзола точно до десния фар и може веднага да се провери за евентуални проблеми по всяка от системите, включително ABS-а. Ако е след август е малко по-сложно, но също може да се провери с подръчни средства.
Reply

#3
Колега желая ти успех в търсенето на твоето Волво 850, ако има нещо което не ти харесва в даден екземпляр, който ти е попаднал за покупка по-добре почакай и ще намериш нещо, което да те удовлетворява изцяло - защо да си даваш парите за нещо с недостатъци. Иначе на този двигател 2.0, 20 кл. може да се сложи обикновена АГУ, просто трябва газаджията да е добър и да направи правилни настройки и правилна уредба за мощността на автомобила, също и свещите да смени с 1-полюсни май бяха, че оригиналните са 3-полюсни и правят дертове с гърмежи, които не са опасни ако има клапа на възд.филтър. Това е моят опит с обикн. АГУ на този двигател, с изключение на тези неща 6 год. и около 280000 км нямам никакви проблеми с газта в каквито и да било условия. Паленето винаги на бензин - съвет за безпроблемна употреба на АГУ, а зимата и да поработва на бензин след студен старт няколко минути.
Reply

#4
Взех тая кола и съм доволен от избора, много е запазена чукането го няма .Сигурно не е подкачило маслото щото не е била карана от 1 година и беше току що запален двигатела.Продължавам с питанките.Чува се едно ручене и дрънчене от катализатора като минавах технически преглед така ми казаха, че е от катализатора.Аз ходих в един сервиз да я погледнат и тръбите бяха здрави като се завирах под колата.Решил съм да махна катализатора но не знам дали ще има някакав проблем с ламбда сондата.Трябва да сменя маслото и съм решил да сложа 10w40.Удачно ли е или трябва друго.
Reply

#5
За катализатора няма да имаш проблем с ламбда сондата. Махай го спокойно Wink
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#6
raceteam Wrote:За катализатора няма да имаш проблем с ламбда сондата. Махай го спокойно Wink
Колегата е абсолютно прав, аз моя го махнах преди около 3 години и кусур - от тогава насам разхода на гориво падна с около 1л на 100км на газ и около 0.7-0.8 на 100км на бензин и върви чувствително по-добре колата. Относно маслото - когато купих колата и аз слагах 10W40, а колата беше на 212000 км, но след няколко смени ме посъветваха вече да слагам 15W40 заради възрастта и пробега на мотора, иначе не ми го е горяла нито грам, вече 15-ина пъти слагам 15W40 от тогава, като предохранителна мярка и за по-оплътняващо - според майстора, а колата е на около 480000км и също нито грам масло на смяна, на последните 2 смени обаче, наблюдавам лек разход на масло от около 0.700-0.900 мл. на 10000 км, но това може да е от филтъра за картерната вентилация, който ще проверя тия дни, а може и мотора да се е поизносил вече и да почва да си го гори, но това ме съмнява, защото тия мотори издържат без ремонт по 1 000 000 км при правилна експлоатация, така че си мисля че поне до 6-700000 няма да имам дертове с него.
Reply

#7
Днес махнах катализатора и сложих катализаторно гърне, и смених маслото с арал 10w40.С газовата не знам какво да правя ,за пет цилиндрови инжекциони много ми се виждат 1300 лв.А една позната ми подарява газова от нейната кола рено 19 1,7 моно брц е уредбата.Къде да намеря майстор които може да свали газовата уредба от едната кола, и да я сложи на другата и то да стане всичко както трябва или сам да направя това?Заслужава ли си изобщо тая операция?
Reply

#8
Гледай сега, аз карах същото Волво с обикновена газова и всичко си беше добре...после вече се ядосвах, че не съм си сложил инжекцион (ама тогава ми искаха 1750лв като за приятел). За да върви добре с обикновена газова трябва всичко да ти е на 6 по тоците т.е. свещи, кабели, дистрибутурна капачка, палец и бобина. С една дума първите 5 неща трябва да ги смениш с нови и то качествени, за да си сигурен, че работи ок.
ЗАЩО?!?
Защото при една дори и слаба детонация (дори и да имаш "кихалки") дебитомера си заминава. Нов струваше около 700лв преди 3 години и го имаше само от Бош с поръчка, втора ръка беше няк'в ад и този модел въобще го нямаше. Като казвам нямаше имам в предвид цяла България, на едно място го намерих за 250 лв, ако не ме лъже паметта и не ми даваха гаранция, че работи. Решението е само от e-bay и то втора ръка, че продаваха едни китайски ментаци, не ти е работа. За мое съжаление всичко това е написано с кръв и то моята.
Алтернативата ти е според мен да теглиш калема и да предцениш колко време и колко километри караш и да видиш за колко време ще я избиеш тази газова уредба. Определено с конвенционална газова и разхода на газ ще ти е около14-15/100 софийско градско.
Знам, че на безин боли да караш такава кола, но за мен по-добре не слагай нищо или поне да е инжекцион.

There is no place like 127.0.0.1
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)