10-04-2011, 08:18 AM
Ще разпитам механика, който ми прави колата, какво е направил и ще пиша по късно. Но нека все пак се убедя, че всичко е наред. Защото все пак моя човек се занимава с брони и тенекии Но аз си му имам доверие
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Вакуумна помпа за 850TDI 2,5 1996
|
10-04-2011, 08:18 AM
Ще разпитам механика, който ми прави колата, какво е направил и ще пиша по късно. Но нека все пак се убедя, че всичко е наред. Защото все пак моя човек се занимава с брони и тенекии Но аз си му имам доверие
10-13-2011, 12:33 PM
Колеги имам лоша новина за тези от вас, които имат проблеми с вакумната помпа. След опит за ремонт си взех автомобила, тих двигател работеща вакумна помпа/почистена и т.н/
И щастлив си карах цял ден. В един момент при спускане по бул. Чени Връх преди ЕКО, един пич даде ляв мигач и спря след него аз натиснах спирачката и усетих че съм натиснал ДЪРВО на неспираща 850-ка. Слава богу че тежа около 90 кг. та успях да я укротя на около 10-см от задницата на човека. От там обратно в сервиза. И днес намерих работеща 2-ра ръка. За сега е ок. Та явно при отваряне нещо вътре се размества и след това помпата не работи като хората. Прави вакум, но при повторно рязко натискане на педала на спирачката, вакумът се губи и проблем. Ами хайде за сега това е от мен и успех.
10-13-2011, 03:20 PM
Urukhay Wrote:Колеги имам лоша новина за тези от вас, които имат проблеми с вакумната помпа. След опит за ремонт си взех автомобила, тих двигател работеща вакумна помпа/почистена и т.н/ Колега случи ми се веднъж това нещо но пред вкъщи и още не бях запалил колата т.е. вечерта я оставям сутринта тръгвам да натискам спирачката преди да запаля и хоп все едно натискам камък. hock: След "ремонта" ако може така да се каже вече нито чукане нито твърд педал ми се е случвало изминал съм около 300 км. градско и извън! сега ще постна и снимки на това което съм свалял и т.н. Дано да няма никой като твоите проблеми след отварянето но днес пред Макдоналдс във Търново имаше деца явно бяха тръгнали на екскурзия и беше някаква лудница и преди да паркирам те тичан на пред на зад и хоп едно за малко да го кача на капака естествено не бях с повече от 20 но за белята можеше да стане нещо,та скочих на спирачката но не усетих някакво странично действие...
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
10-13-2011, 03:57 PM
Инструменти които ми бяха нужни по спомен са:
1.Ключе 11 (един колега беше писал,че е 10 но при мен се оказа 11 за прословутата гайка вътре в помпата) 2.Ключе 13 по възможност ако имате звездогайчно ще ви е по-удобно(или поне на мен ми беше) 3.Лимбуси (еврейски звезди) за самото отваряне на помпата 4. Права отверка по възможност тънка (пак за отварянето на помпата) 5.Клещи за една от скобите ( ако сте с фабричната скоба на помпата и НЕ успеете да махнете маркуча от нея просто развийте с ключ номер 22) 6.Тънкостенен камък 15 с тресчотка или твърдо рамо 7.Няколко парцала Сега ще ви дам и кратко описание пак по спомен какво се маха предварително: 1.Предпазващия капак на които пише VOLVO 2.Воден маркуч който излиза от радиатора и влиза в главата намира се точно м/у вакумната помпа и казанчето за хидравлично масло. 3.Затапете двата отвора от който сте махнали маркуча за да не тече антифриз (ако сте с такъв) 4.премахване на букса под самата помпа (много трудно се вижда повече се напипва... просто я дърпате към вас т.е. напред към радиатора тя е на една планчица ще се ориентирате от снимките) 5. премахване на долната гайка от помпата тъй като е по трудно достъпна (трябва малко въображение за да се развие и едно кабелче да се придържа ключа да не падне) малко е игра докато се махне. 6.премахване на горната гайка. 7. след като ги премахнете внимателно изтеглете помпата към вас като внимавате да не падне едно буталце (което ще падне от към двигателя) 8.подложете парцал/и защото ще изтече малко масло аз не знаех и олях.... :oops: 9.след като сте свалили помпата и въпросното буталце ги изчистете обилно 10. вземете помпа и развийте малките болченца който се махат с един лимбус но кой точно не помня отваряте внимателно с отверка и вече сте до самото буталце.Взимате камък 15 и ключе 10 (11) и затягате при мен се затегна много малко но разлика има вече не чука! ами това е след това сглабянето по обратния начин ! Дано съм бил от полза и се надявам да съм Ви помогнал!
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
10-30-2011, 06:02 PM
Вече и аз съм с по-тих двигател ,благодаря на колегата ,който е пуснал снимките Всичко добре ,но като хванах да натегна гайката ,уж леко натягах и се скъса резбата ,после на стругар и пак на мястото си ,сега всичко е ок.
П.П. като го занесох на стругаря,той огледа всичко и ми каза,че има луфт на водача на оста която движи буталото(това на което е завита гайката) и ми смени една втулка ,това удоволствие ми струваше 20лв
volvo 850 TDI 96g
10-30-2011, 08:28 PM
hristoto Wrote:Вече и аз съм с по-тих двигател ,благодаря на колегата ,който е пуснал снимките Всичко добре ,но като хванах да натегна гайката ,уж леко натягах и се скъса резбата ,после на стругар и пак на мястото си ,сега всичко е ок. E 20 20 важното е,че си с по тих двигател да се надява ме,че няма скоро да си закупуваш такава нова за 900+ лева от МП или към 300 от Авто-хит При мен както казах мръдна съвсем малко може би четвърт оборот но пък сега вече съм с къде къде по-тих двигател за което се радвам много ! Помпата работи без отказано,понеже един колега по нагоре се оплака,че няма спирачки при мен такова нещо не се е случвало от случая пред нас и няма никакви симптоми да се появи и се надявам да не се появява. Радвам се,че съм ти бил от полза макар и с нещо малко ! п.с. пия бира,всякаква
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
10-31-2011, 06:26 PM
дано да не се налага да я сменя,но като видях какво има вътре не виждам какво може да се развали , освен ,някоя гумичка или...каквото е там.
На буталото има нещо като сегмент ,но е пластмасов и беше непокътнат от работата му.Дано да съм прав :lol: А щом обичаш кисела вода (бира) може и каса ,а не е ли по-добре кило домашна ракия?
volvo 850 TDI 96g
10-31-2011, 07:22 PM
hristoto Wrote:дано да не се налага да я сменя,но като видях какво има вътре не виждам какво може да се развали , освен ,някоя гумичка или...каквото е там.Ами ракия не ми се пие,че имам много и в различни разновидности но се въртят около 50 градуса а пък биричката върви с пица идялнооо
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |