The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какво е интеркулер

#41
Браво, Ники!
:king: :queen: Confusedunny:
Ти си герой. И наша гордост!

#42
Браво, Ники!
:king: :queen: Confusedunny:
Ти си герой. И наша гордост!

#43
честито магистър-фармацефство merck_440_1.8mi

сега вече в клуба си имаме и алхимик дето да ни дава акъл за разните адски смеси. може да публикуваш по-подробно онова за диуретика а и за други шашми ама с точни данни - еди кво си еди колко си шото ако зема да изсвяткам някоя свръхдоза ще стигна за кръвна проба с тоалетната чиния...
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...

#44
честито магистър-фармацефство merck_440_1.8mi

сега вече в клуба си имаме и алхимик дето да ни дава акъл за разните адски смеси. може да публикуваш по-подробно онова за диуретика а и за други шашми ама с точни данни - еди кво си еди колко си шото ако зема да изсвяткам някоя свръхдоза ще стигна за кръвна проба с тоалетната чиния...
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...

#45
Честито дипломиране и от мен :lol:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994

#46
Честито дипломиране и от мен :lol:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994

#47
Искам да се включа в темата за интеркулера, като опиша мой случай:
Турбото на бензиновия Сааб се сдуха на 193 000 км. Появиха се пушеци от ауспуха. Направиха ми пълен (основен) ремонт на турбото. След това Сааба продължи да пуши, но само при спускане по наклон или изкачване на баир. Оказа се, че в интеркулера има масло, което се завихря от турбо-надува при движение по наклон. Как е попаднало това масло в интеркулера?
- От старото турбо. Чупи се сегмента вътре в турбото и двигателното масло, което смазва оста на турбото, се стича в нагнетателната (компресорната) секция на турбо-агрегата. Така месеци наред маслото е постъпвало в интеркулера. При Сааб няма редуциращ клапан за понижаване на налягането на двигателното масло, което смазва оста на турбото. Затова маслото изтича по оста към двете перки. Понеже налягането на изгорелите газове е по-голямо от налягането на сгъстения входящ въздух, маслото тръгва към интеркулера. Седмица след монтажа на отремонтираното турбо забелязах, че на входа на интеркулера няма омазняване, а на изхода на интеркулера има омазняване.
Има два варианта:
1 - Да се свали интеркулера за източване на маслото и почистване.
2 - Често да се кара колата при наклон с включено турбо и да се чака да спре пушека.
Избрах втория вариант. Чак след втория месец окончателно спря пушенето от ауспуха при движение под наклон. Достави ми удоволствие на баир да направя смешни доста БМВ-та с шест-цилиндрови мотори.

#48
Искам да се включа в темата за интеркулера, като опиша мой случай:
Турбото на бензиновия Сааб се сдуха на 193 000 км. Появиха се пушеци от ауспуха. Направиха ми пълен (основен) ремонт на турбото. След това Сааба продължи да пуши, но само при спускане по наклон или изкачване на баир. Оказа се, че в интеркулера има масло, което се завихря от турбо-надува при движение по наклон. Как е попаднало това масло в интеркулера?
- От старото турбо. Чупи се сегмента вътре в турбото и двигателното масло, което смазва оста на турбото, се стича в нагнетателната (компресорната) секция на турбо-агрегата. Така месеци наред маслото е постъпвало в интеркулера. При Сааб няма редуциращ клапан за понижаване на налягането на двигателното масло, което смазва оста на турбото. Затова маслото изтича по оста към двете перки. Понеже налягането на изгорелите газове е по-голямо от налягането на сгъстения входящ въздух, маслото тръгва към интеркулера. Седмица след монтажа на отремонтираното турбо забелязах, че на входа на интеркулера няма омазняване, а на изхода на интеркулера има омазняване.
Има два варианта:
1 - Да се свали интеркулера за източване на маслото и почистване.
2 - Често да се кара колата при наклон с включено турбо и да се чака да спре пушека.
Избрах втория вариант. Чак след втория месец окончателно спря пушенето от ауспуха при движение под наклон. Достави ми удоволствие на баир да направя смешни доста БМВ-та с шест-цилиндрови мотори.



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)