The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Обротомер Volvo 460

#1
Имам следния проблем с обротомера, който спря да работи. И се надявам някои да ми даде схема или да ми обясни къде е вързан обротомера (от къде взема информация, за да отчете). Благодаря предварително!
Volvo 460 1.9 TURBO DIESEL INTERCOLER 1996
Reply

#2
mr. Кангалов е тесен специалист! На сън да го бутнеш ще го ошатка Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
740 Wrote:Имам следния проблем с обротомера, който спря да работи. И се надявам някои да ми даде схема или да ми обясни къде е вързан обротомера (от къде взема информация, за да отчете). Благодаря предварително!

Взима сигнал от бобината. Прилагам ти и схемите:
   
   
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#4
Информацията за текущите обороти се взима от датчик на Хол,който се намира в скоростната кутия.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
Kangalov Wrote:Информацията за текущите обороти се взима от датчик на Хол,който се намира в скоростната кутия.
Колега, от там взима информация за скоростта (км/ч)!
   
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#6
От бобината нищо не се взима(взима се само захранване на свещите).Инфото от маховика и въртящият момент на коляновия вал ,дават текущите обороти,които се обработват от ECU.Проблема на колегата най вероятно не е от датчиците,а от слаби клеми в таблото.Утре ще снимам и ще покажа къде точно.Може да има и прекъснат кабел на датчик,но не и развален.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#7
Kangalov Wrote:От бобината нищо не се взима(взима се само захранване на свещите).Инфото от маховика и въртящият момент на коляновия вал ,дават текущите обороти,които се обработват от ECU.Проблема на колегата най вероятно не е от датчиците,а от слаби клеми в таблото.Утре ще снимам и ще покажа къде точно.Може да има и прекъснат кабел на датчик,но не и развален.
Идеята е че на бобината има две букси. Едната е за таблото. Ти как успя да свалиш стрелката на скоростомера? (че мен ме е страх да дърпам много) И тя нали е на пружина и има щифтче което и пречи да пропада надолу. Как се монтира обратно така че да продължава да отчита вярно?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#8
Двете букси на бобината нямат нищо общо с оборотите.За това ще говорим по късно.Това по схмемата,което наричаш бобина не е същото за което си мислиш.Това е индуктивен датчик,който сваля инфо от разпределителния вал(именно така се означава в схемотехниката).
За стрелката трябва инструмент и нерви,както и да се бележи празният ход на пружината и първоначалното положение на стрелката.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#9
Какъв инструмент? Това че ще я бележа ясно, и аз така си мислех за да мога да я върна в първоначалното и положение. Но не мога да разбера как е хваната за оста? Лепена ли е?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#10
Нека решим проблема на колегата и не спамим с излишни разговори.Така темата се размива.Схемите които си пуснал са отлични,но не се знае модификацията на колата.Другото в съвети и ако остане време.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)