Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
От бобината нищо не се взима(взима се само захранване на свещите).Инфото от маховика и въртящият момент на коляновия вал ,дават текущите обороти,които се обработват от ECU.Проблема на колегата най вероятно не е от датчиците,а от слаби клеми в таблото.Утре ще снимам и ще покажа къде точно.Може да има и прекъснат кабел на датчик,но не и развален.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили