10-31-2011, 07:05 AM
В петък напълних до горе в Еко на Владая на път за Санданско. Е скъса ми нервичките тая кола по пътя - то не бе присецване, загуба на мощност и какво ли не. Отбивам, гася, паля - три минути нормално и пак .... влиза в някакъв режим на 1100 оборота и никаква мощност.
Помислих си че тия прословути вакуум маркучи вече са се разпаднали. Чух се по друга причина с колегата Ого1 и той ми се оплака от същото - решил проблема като наблъскал едно шише спирт в резервоара ... аз естествено помислих причината за лош бензин и спиртна добавка за абсурдна.
Да ама не на връщане положението беше още по зле - трябваше да натискам до ламарината за да се закачи и да тръгне пущината. Избеснял спрях на една бензиностанция до Благоевград и си взех добавка за инжекцион за 11 лв. и я налях цялата.
Ако щете вярвайте до Сф не ми гъкна тази кола повече!!! Та мисълта ми е дали наистина големите, а и по малките фирми за да пазят тая цена не прекаляват с водата в него?
Помислих си че тия прословути вакуум маркучи вече са се разпаднали. Чух се по друга причина с колегата Ого1 и той ми се оплака от същото - решил проблема като наблъскал едно шише спирт в резервоара ... аз естествено помислих причината за лош бензин и спиртна добавка за абсурдна.
Да ама не на връщане положението беше още по зле - трябваше да натискам до ламарината за да се закачи и да тръгне пущината. Избеснял спрях на една бензиностанция до Благоевград и си взех добавка за инжекцион за 11 лв. и я налях цялата.
Ако щете вярвайте до Сф не ми гъкна тази кола повече!!! Та мисълта ми е дали наистина големите, а и по малките фирми за да пазят тая цена не прекаляват с водата в него?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now