The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загуба на мощност - кофти бензин?

#1
В петък напълних до горе в Еко на Владая на път за Санданско. Е скъса ми нервичките тая кола по пътя - то не бе присецване, загуба на мощност и какво ли не. Отбивам, гася, паля - три минути нормално и пак .... влиза в някакъв режим на 1100 оборота и никаква мощност.
Помислих си че тия прословути вакуум маркучи вече са се разпаднали. Чух се по друга причина с колегата Ого1 и той ми се оплака от същото - решил проблема като наблъскал едно шише спирт в резервоара ... аз естествено помислих причината за лош бензин и спиртна добавка за абсурдна.
Да ама не на връщане положението беше още по зле - трябваше да натискам до ламарината за да се закачи и да тръгне пущината. Избеснял спрях на една бензиностанция до Благоевград и си взех добавка за инжекцион за 11 лв. и я налях цялата.
Ако щете вярвайте до Сф не ми гъкна тази кола повече!!! Та мисълта ми е дали наистина големите, а и по малките фирми за да пазят тая цена не прекаляват с водата в него?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#2
Не е вода - водата ще я усетиш на края на резервоара - тя се утаява на дъното. Просто октановото число е някъде около 90 вместо 95 и моторчето се 'чуди' как да компенсира детонациите. Минималното число за този двигател е 91.

Спирта се слага за да свърже водата и бензина и да разнесе водата утаена на дъното. Донякъде повдига октановото число, но с добавка е по-добре.

Караш така и забравяш за Еко.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Навсякъде различно... :?
Аз от кварталното ОМВ съм страшно "доволен" на тема гориво. Нестига, че стигнах с един резервоар гориво от София до Варна(напълних преди да тръгна и в Варна лампата, че нямам гориво светна) а и колата хич не вървеше. Оттогава ги заобикалям като че ли са болни от чума.
Специално от Еко съм нямал проблеми. Волвото се движи предимно с техен бензин. От време на време наливам и от Лукойл но там им е по-кофти горивото.
Reply

#4
bell Wrote:В петък напълних до горе в Еко на Владая на път за Санданско. Е скъса ми нервичките тая кола по пътя - то не бе присецване, загуба на мощност и какво ли не. Отбивам, гася, паля - три минути нормално и пак .... влиза в някакъв режим на 1100 оборота и никаква мощност.
Помислих си че тия прословути вакуум маркучи вече са се разпаднали. Чух се по друга причина с колегата Ого1 и той ми се оплака от същото - решил проблема като наблъскал едно шише спирт в резервоара ... аз естествено помислих причината за лош бензин и спиртна добавка за абсурдна.
Да ама не на връщане положението беше още по зле - трябваше да натискам до ламарината за да се закачи и да тръгне пущината. Избеснял спрях на една бензиностанция до Благоевград и си взех добавка за инжекцион за 11 лв. и я налях цялата.
Ако щете вярвайте до Сф не ми гъкна тази кола повече!!! Та мисълта ми е дали наистина големите, а и по малките фирми за да пазят тая цена не прекаляват с водата в него?

и аз съм доволен от ЕКО-то ама само 100 октанов слагам там предполагам той със качествата на 95 :lol: :lol: на ОМВ същата работа само 100 октанов другия не струва на ЛУКОЙЛ има само 98 и сипвам от него защото получих вътрешна информация от един приятел че там може и да не е точно 98 октановото число но поне поддържат едно и също ниво и 98 дори и 95 да е поне си е с едно постоянно качество доколкото можем да говорим за качество в БГ :lol: Big Grin
Reply

#5
Има нещо вярно в това с водата. За да пазят "ниската" цена на бензина, може ид а превишават макс. допустимото количество.
Тук в Балчик има един монополист и едни Петрол - постоянно се разнасят слухове - тук лош, там добър. Отказах се и да слагам газов инжекцион. Всички бъркат бензина, само и само да им купуваме добавките!
ВОЛВО S40 1999
1.8I 85KW
Reply

#6
nightwish Wrote:Има нещо вярно в това с водата. За да пазят "ниската" цена на бензина, може ид а превишават макс. допустимото количество.
Тук в Балчик има един монополист и едни Петрол - постоянно се разнасят слухове - тук лош, там добър. Отказах се и да слагам газов инжекцион. Всички бъркат бензина, само и само да им купуваме добавките!

И мислиш, че с газта не е същото? Там даже спорят на новолуние или пълнолуние има по-читава газ. :-)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
Пробвайте бензина на Лукойл " Екто". Аз няколко пъти наливам нафта от тази нмарка и съм много доволен. Разходът ми падна с окло половин литър за извън градско, при ускорение на колата имах едно моментно забавяне, което някои хора наричат турбо лаг, сега и това изчезна. Преди да пуснат това гориво зареждах само на Ромпетрол, но разбрах, че горивото им е без добавката, каято рекламират и реших да пробвам това на Лукойл.
VOLVO 440 GL 1.7 90PH 1991г. минало
VOLVO V40 1,9TD 115PH  2003г.
Reply

#8
choki Wrote:Пробвайте бензина на Лукойл " Екто". Аз няколко пъти наливам нафта от тази нмарка и съм много доволен. Разходът ми падна с окло половин литър за извън градско, при ускорение на колата имах едно моментно забавяне, което някои хора наричат турбо лаг, сега и това изчезна. Преди да пуснат това гориво зареждах само на Ромпетрол, но разбрах, че горивото им е без добавката, каято рекламират и реших да пробвам това на Лукойл.
Е ти продължавай, да зареждаш на Ромпетрол и забавянето, ще ти е последният проблем :mrgreen: Аз с газ от тази верига бензиностанции, едвам се дотътрих от Каварна до Търново....сипах от Петрол (дето разправят че газта била гадна за ГИ) и след това карах "друга" кола Wink Иначе към Еко, ОМВ и ЛукОил нямам забележки не съм усещал разлика в поведението на мотора. Едно време от бензина в Лук-а си чистех карбуратора на Москвича всяка седмица...ама сега явно са подобрили качеството.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#9
Не знам пичове ... но аз такива проблеми до преди това лято грам не съм имал. Нещо връзвам нещата с влошаването качеството на бензина от как рипнаха цените май, юни. Wink
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#10
Като подскочиха цените и спряха да продават бензин. От май месец месец мешам V-power Racing с обикновен бензин защото всичко без добавки е шок и ужас за двигателя.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)