Купих си нови предни накладки и се опитах да ги сложа но не можах, феродото им е доста дебело. И от двете страни едната накладка е изцяло износена а другата наполовина и си мисля да сложа по една от новите и да си оставя по една от старите които са наполовина износени. Това дали е добър вариант или може да стане по голям проблем.
Бате, дай 5-10 лева в някой сервиз и не се занимавай.
п.п. Подсещаш ме че имам подготвен снимков материал по смяната на накладки с цел правене на ръководство. Понеже не е готово ето ти снимките, пък дано ти стане ясно. цък
п.п.2. Щом не си успял да ги сложиш, значи не си прибрал цилиндъра достатъчно, а ако колата ти е S/V40 и накладките са задни ти трябва специално приспособление за да прибереш цилиндърчето. Необходимо е едновременно да упражняваш натиск и да го въртиш.
Нека колеги споделят как са си правили самоделни такива приспособления. Иначе за нормално прибиране аз ползвам винтов тръбен ключ. От това по-удобно няма. Даже и професионалните комплекти бледнеят пред този инструмент. Винаги е с мен 3в1: тръбен/френски ключ, чук, и за накладки.
То ако ще слага една стара и една нова, да казва да му дам 7-800 кинта като за катастрофирала кола на части отсега, преди да я докарал до това състояние... въпрос на време
Аз преди няколко дни в Дружба под моста блъснах рейс 84 странично и му разказах играта жалко че нямам снимки. Спирачката ми се втвърди много и не спрях. Блъснах го преди вратата счупих му стъклото на вратата, вратата не се отваряше, гумата му спадаше защото му бях изкривил джантата и задната му броня се беше откачила. На колата номера фръкна и стана на плескавица и бронята е леко ужулена почти не се вижда.
aleks12345 Wrote:Аз преди няколко дни в Дружба под моста блъснах рейс 84 странично
Ужас...,ако ти е удобно пусни снимка на колата,и регистрационния и номер,за да знаят колегите от София от кого да бягат
aleks12345 Wrote:Спирачката ми се втвърди много и не спрях.
Преди известно време пита в една тема защо се случва това,и хората ти казаха че трябва обърнеш внимание на вакум помпата...,ама ти нали си майстор...,и ето какво е станало.
Ако не можеш да поддържаш тази кола по-добре я дай на някой,който ще се грижи за нея,и няма да е потенциална заплаха за хората!
Успех!
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Ето я машината. Мога да я поддържам. Като натисна педала 2 пъти последователно става твърд и трябва да изчакам 2-3 секунди да пропадне още надолу. Може би има проблем в вакуум помпата но реших първо да сменя накладките защото ми се струва че заради големия ход на буталото на спирачката не достига вакуум. С по новите накладки хода ще е по малък, но вакум помпата ще я разглобя задължително след това да я прегледам подробно. Дотогава реших да не карам из квартала.
aleks12345 Wrote:...реших първо да сменя накладките защото ми се струва че заради големия ход на буталото на спирачката не достига вакуум...
Хода на буталото без значение дали е на някое колело или на спирачната помпа няма нищо общо защото този ход е един и същ.Хидравличната система сама регулира хлабините като за това просто използва повече флуид за да компенсира износването и да допълни системата.За това има и казанче което с износване на накладките се долива а при подмяна с нови се изтегля течност понеже като се върнат буталата и ще прелее.
Колегата Karlsson ти отговори изчерпателно смятам...,хода на накладките няман общо с работата на вакум помпата
Блокиралите цилиндри могат де се раздвижат с "любов" от "специалист" ,а относно вакум помпата - решението е читава втора употреба,или нова!
И да я разглобиш - нищо съществено няма да видиш .Ремонтни комплекти за тези помпи няма...,това е проблема...!
Дали можеш да се грижиш за колата си...или не - това е твоя грижа,но не трябва да си потенциала опасност за всички нас!
Желая ти успех!
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.