Posts: 79
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
Здравейте, случайно покарах едно такова Волво и някак много ми се прииска да го закупя.
Ако някой е поддържал или има такова моля да сподели информация за самата кола. Разхода няма да е под 20л/ 100км., но това е ясно. Интересува ме поддръжката с колко е по-скъпа от v70 2.5tdi.
Благодаря предварително.
V70R AWD UPGRADED
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Такаааа...
От където и да започна, малко ще кажа...
Разходът, не е задължително, все да е над 20 литра. Спокойно, ако кара човек, дори и в града, няма да плаща за повече от 15 литра на сто километра! Номерът е, да не впрягаш рязко всичките коне... Когато се подава газ умерено, плавно, колата ще харчи по-малко и от една Лада при същите условия... Но, това е друга приказка...
При положение, че си се огледал в такава кола, която, в действителност е голяма рядкост по нашите пътища (има няколко, само, които се броят на пръстите на едната ръка, сигурно, ако някой не е внесъл бройките в допълнение наскоро от вън), то, значи, че си си надвил на масрафа...
Хипотетично. Ако купиш колата за 20 бона, то, веднага трябва да извадиш още 5, за да я обслужиш напълно! Това е, защото, дизела който споменаваш е широко разпространен и като двигател в други марки. Там, частите са много евтини. Докато, тук, при тия 300 коня, нещата стоят в друго измерение, ако нещо се почупи!
Но, пък, за да не се почупи, и, да останеш изненадан, то, трябва да прегледаш колата основно, преди да си броил парите...
Сравнение за цени на части и консумативи може да ти даде, примерно Георги Терзиев, или един наш другар в Мото Пфое.
Друго, за сега не се сещам, но, ако имаш питанки, давай ги...
Впрочем, тази кола, която си гледал да не е синя на цвят?
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Rostislav Wrote:Такаааа...
От където и да започна, малко ще кажа...
.....Докато, тук, при тия 300 коня, нещата стоят в друго измерение, ако нещо се почупи!
Но, пък, за да не се почупи, и, да останеш изненадан, то, трябва да прегледаш колата основно, преди да си броил парите...
Друго, за сега не се сещам, но, ако имаш питанки, давай ги...
Впрочем, тази кола, която си гледал да не е синя на цвят? Рости, стария модел не са ли 240 кончета? Даже в мобилето една в Монтана я оферират вече трети месец ............
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
bell Wrote:Rostislav Wrote:Такаааа...
От където и да започна, малко ще кажа...
.....Докато, тук, при тия 300 коня, нещата стоят в друго измерение, ако нещо се почупи!
Но, пък, за да не се почупи, и, да останеш изненадан, то, трябва да прегледаш колата основно, преди да си броил парите...
Друго, за сега не се сещам, но, ако имаш питанки, давай ги...
Впрочем, тази кола, която си гледал да не е синя на цвят? Рости, стария модел не са ли 240 кончета? Даже в мобилето една в Монтана я оферират вече трети месец ............
Да! Тази я видях... И, именно, заради, това се интересувам, да не би да е тя!
Знаем, разликите между старите и новите, та, нямаше да е лошо да се уточни, за коя година на производство става въпрос...
И, ако е тази кола, която е в Мобиле, то, нещата ще са коренно различни...
Дано, това мнение не се окаже рекламен трик, за да ни насочва да гледаме, именно, там.
Posts: 79
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
Е точно тази в Монтана покарах и много се зарибих . Смея да кажа, че съм покарал доста коли като марки и коне и откакто взех Волвото В70ТДИ уж беше за малко да го покарам, а май не искам да я продавам. Много е вярна и не струва пари за поддръжка. По стечение на обстоятелствата човека който държи автокъщата има още 2бр. V70 Tdi с които пътува и е фен на марката, а и ще се споразумея на добра цена даже.... та много се колебая дали да я взема за да се забавлявам.
Относно масрафа, всичко е въпрос на гледна точка, за едни е много за други е нормално.
Моля Ви ако някой е поддържал такова животно да сподели. Цените в мото-пфое са космически предполагам, не съм питал, а и не искам за момента.
Имам приятел който не иска и да чуе за Волво, бензинова, 2.4 турбо и само се чупи и харчи ужасни пари за да я подръжка. Тази е от по старите и според мен по "железни коли" ....знам ли
V70R AWD UPGRADED
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Darkstorm Wrote:Е точно тази в Монтана покарах и много се зарибих . ....знам ли
А, аз, мисля, че знам, вече... Ти, май искаш реклама да направиш на тая кола, а???
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравейте,
ако някой ще се занимава да брои 20 хиляди за тази V70 вижте линка по-долу каво можете да си вземете за тези пари. Аз се бях навил до уши за тази кола, но преди 5 месеца си купихме къща в Швейцария и сега бюджета ми е много хилав, просто няма от къде да ги извадя тия £11000.
Пък V50 ката ми е все още нова 2007, макари че въртя много мили, се представя отлично!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201143424796653/sort/priceasc/usedcars/transmission/manual/fuel-type/diesel/model/xc70/make/volvo/radius/1501/postcode/rh56jd/page/1?logcode=p">http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p</a><!-- m -->
Volvo For life!
Posts: 151
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Darkstorm Wrote:Здравейте, случайно покарах едно такова Волво и някак много ми се прииска да го закупя.
Ако някой е поддържал или има такова моля да сподели информация за самата кола. Разхода няма да е под 20л/ 100км., но това е ясно. Интересува ме поддръжката с колко е по-скъпа от v70 2.5tdi.
Благодаря предварително.
Колата не е много по различна като окачвана от 850/V70 AWD. Не съм сигурен дали стандартно излиза нивомат, но пружини и амортисьори с много малки разлики са като тези на колата която и в момента караш. R-тъ излиза с 17" джанти, но ако не ме лъже паметта спирачната му система е със 12" дискове(302мм), което с думи прости означава че може да се кара на джанти 16"( само ако искаш, разбира се). Скорости, Мотор... ти си знаеш.
Ако можеш да си позволиш да я караш на бензин... подръжката ще ти се види като детска приказка. За данъците... казвам ти да си знаеш 400лв.
иначе кефа е голям, ама и цената му е солена
V70 T5/99- B5234T3, V70 T5/01- B5244T2, V70 R/04- B5254T, 940 SW/94- B230FT, V70 TDI/98- D5252T - беше, и не беше зле...
-... click
V70 2.4D/08- D5244T5
Posts: 151
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
малко допълнение...
Мотор - Екзотика( части на старо няама).... ако е вдобро състояние грижи нямаш, ако се счупи...главна роля в 'Мильоните на Брустър" - МП и т.н.
Скорости - общо взето същата история. Ако не дай си боже нещо потръгне на зле - ребидла на автомат може да излезе и 4 хилки...
от снимките в мобилето... предната броня на колата е сменяна( най- вероятно колата е удряна и то серьозно за да не става нищо от оригиналната броня) R-ът изглежда отпред по съвсем различен начин.
V70 T5/99- B5234T3, V70 T5/01- B5244T2, V70 R/04- B5254T, 940 SW/94- B230FT, V70 TDI/98- D5252T - беше, и не беше зле...
-... click
V70 2.4D/08- D5244T5
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
и още малко допълнение - такава кола според мен се кпува или нова или от мн. близък приятел за да и знаеш състоянието.
При този модел ръчкането е било нонстоп и вероятността колата да е карана от старица набор 33 с която да ходи един път седмично до местната църква клони към нула
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
|