The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2005 VOLVO S40 рестартиране на имобилайзер

#1
Здравейте. Някой знае ли как се рестартира имобилайзер на VOLVO S40 . Днес се помъчих да изтрия съобщението за текущия ремонт, но май не уцелих правилната комбинация. Съобщението си остана, запалих колата и отидох на работа. Когато свърших отключих, поставих ключа ( междувременно светнаха и после угаснаха всички контролни лампи на таблото както обикновенно), но когато завъртях ключа да запаля, не се получи нищо. Ни звук - ни стон. 3-4 пъти пробвах но колата стоеше като умряла. На дисплея изписа нещо ,,имобилайзер''. Понеже не съм пипал нищо освен описаното, ми се струва, че съм блокирал имобилайзера. Кажете как да го отблокирам. Мерси.
Reply

#2
Акумулатор имаш ли?
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Мисля,че имам. Когато започне да се разрежда акумулаторът не трябва ли първо да светне предупредителната лампичка на таблото? А и мисля, че изписва нещо от рода на ,,Battery low''.
Reply

#4
При принцип да, но аз съм жив пример за обратното ...
Пробвай да й дадеш ток.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Не е алумулатора. Сутринта пробвах пак с комбинациата за нулиране и чудо, колата запали. 3аѓасих. Сеѓа пробвам пак и пак не иска.
Reply

#6
Дано това ти е от полза. Основното, е че имобилайзера управлява заключването на волана. Когато болта за заключване отключи волана колата може да бъде запалена, ако волана не се отключи - колата не пали. Ако волана е отключен (върти се) когато не можеш да запалиш - проблема вероятно не е в имобилайзера.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
Жоро пробвах - 3аклучен е.
Reply

#8
Може наистина проблема да е с акумулатора - електромагнит измъква болта и ако няма достатъчно ток болта си остава там. Докато не излезе болта няма палене.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
Не изписва ,,слаб акумулатор,, на екрана.
Reply

#10
Пробвай да разклащаш волана преди палене - докато не отключи волана няма да запали.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)