11-12-2011, 02:04 PM
Здравейте,
Имам едно много неприятно тресене на колата при ускорение. След като се застоя на километрите, които съм харесал и автоматика дигне предавката тресенето изчезва или почти не се усеща.
Ходих в Мото-Пфое Пловдив и там гледаха доста неща като започнаха от баланс на гумите и накрая стигнаха до извода, че проблема е в полуоската и може би и в скоростната кутия. Искаха да я разглобят, за да проверят дали ще се размина само с полуоска.
Тъй като имам познати в софииското Мото-Пфое(Люлин) отидох там и казаха, че проблема е само в полуоската, а при скоростната кутия нямало как да е тъй като е сменена с чисто нова на 111 000км, а колата в момента е на 140 000км.(Колата съм я взимал директно от тях, така че явно са запознати).
Общо взето извода е: за да оправя тресенето трябва да си взема цял комплект мисля, че беше 2 полупоски и един лагер на стойност от 1800лв + малко за труд = 2000лв. Да речем, че съм се навил да спестя пари и да я оправя...
НО, наскоро и правих смяна на масло и филтри при един познат и той каза, че е видял, някакъв червен силикон при скоростната кутия и според него не е била сменяна, а ремонтирана и че проблема ще е в самата скоростна кутия. И вече през главата ми минават сумати мисли...
Искам да ви попитам вие какво мислите по въпроса. Да не стане така, че да дам 2000 за полуоски и накрая пак да съм прецакан. 10 000 никога няма да дам за нова кутия при условие, че колата я купих за 15 000... В краен случай, ако наистина проблема е в кутията, дали няма да е по-евтин вариант да се сложи ръчна?
Доста изписах, но исках да съм максималко ясен отностно проблема. Колата е тази от подписа ми.
Имам едно много неприятно тресене на колата при ускорение. След като се застоя на километрите, които съм харесал и автоматика дигне предавката тресенето изчезва или почти не се усеща.
Ходих в Мото-Пфое Пловдив и там гледаха доста неща като започнаха от баланс на гумите и накрая стигнаха до извода, че проблема е в полуоската и може би и в скоростната кутия. Искаха да я разглобят, за да проверят дали ще се размина само с полуоска.
Тъй като имам познати в софииското Мото-Пфое(Люлин) отидох там и казаха, че проблема е само в полуоската, а при скоростната кутия нямало как да е тъй като е сменена с чисто нова на 111 000км, а колата в момента е на 140 000км.(Колата съм я взимал директно от тях, така че явно са запознати).
Общо взето извода е: за да оправя тресенето трябва да си взема цял комплект мисля, че беше 2 полупоски и един лагер на стойност от 1800лв + малко за труд = 2000лв. Да речем, че съм се навил да спестя пари и да я оправя...
НО, наскоро и правих смяна на масло и филтри при един познат и той каза, че е видял, някакъв червен силикон при скоростната кутия и според него не е била сменяна, а ремонтирана и че проблема ще е в самата скоростна кутия. И вече през главата ми минават сумати мисли...
Искам да ви попитам вие какво мислите по въпроса. Да не стане така, че да дам 2000 за полуоски и накрая пак да съм прецакан. 10 000 никога няма да дам за нова кутия при условие, че колата я купих за 15 000... В краен случай, ако наистина проблема е в кутията, дали няма да е по-евтин вариант да се сложи ръчна?
Доста изписах, но исках да съм максималко ясен отностно проблема. Колата е тази от подписа ми.
Volvo S80 D5 163hp 2003