The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Полуоска или проблем с автоматика?

#1
Здравейте,

Имам едно много неприятно тресене на колата при ускорение. След като се застоя на километрите, които съм харесал и автоматика дигне предавката тресенето изчезва или почти не се усеща.

Ходих в Мото-Пфое Пловдив и там гледаха доста неща като започнаха от баланс на гумите и накрая стигнаха до извода, че проблема е в полуоската и може би и в скоростната кутия. Искаха да я разглобят, за да проверят дали ще се размина само с полуоска.

Тъй като имам познати в софииското Мото-Пфое(Люлин) отидох там и казаха, че проблема е само в полуоската, а при скоростната кутия нямало как да е тъй като е сменена с чисто нова на 111 000км, а колата в момента е на 140 000км.(Колата съм я взимал директно от тях, така че явно са запознати).
Общо взето извода е: за да оправя тресенето трябва да си взема цял комплект мисля, че беше 2 полупоски и един лагер на стойност от 1800лв + малко за труд = 2000лв. Да речем, че съм се навил да спестя пари и да я оправя...

НО, наскоро и правих смяна на масло и филтри при един познат и той каза, че е видял, някакъв червен силикон при скоростната кутия и според него не е била сменяна, а ремонтирана и че проблема ще е в самата скоростна кутия. И вече през главата ми минават сумати мисли...

Искам да ви попитам вие какво мислите по въпроса. Да не стане така, че да дам 2000 за полуоски и накрая пак да съм прецакан. 10 000 никога няма да дам за нова кутия при условие, че колата я купих за 15 000... В краен случай, ако наистина проблема е в кутията, дали няма да е по-евтин вариант да се сложи ръчна?

Доста изписах, но исках да съм максималко ясен отностно проблема. Колата е тази от подписа ми.
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#2
Червеният силикон си е заводски, изглежда като правено в гараж, но оригинално са си така.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Падна ми камък от сърцето, честно! Smile

Тогава, ще събирам за полуоски и ще се надявам повече такива скъпи ремонти да не преживявам. Нали все пак е Volvo...

И все пак, ако има и други мнения по въпроса, ще се радвам да ги чуя. Smile
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#4
The Storm Wrote:Падна ми камък от сърцето, честно! Smile

Тогава, ще събирам за полуоски и ще се надявам повече такива скъпи ремонти да не преживявам. Нали все пак е Volvo...

И все пак, ако има и други мнения по въпроса, ще се радвам да ги чуя. Smile

Това и в други теми е обсъждано - като много възможен и ефтин вариант може и да е вътрешно каре.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
километрите,които си си харесал да не са м/у 100 и 130
Reply

#6
@bell - може ли да посочиш, някоя от темите? Аз потърсих преди да пусна тази, но явно не съм комбинирал правилните думи. Smile

@tervvel - По-скоро 90-100. Карам предимно извънградско, но не съм на магистрала. Smile
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#7
The Storm Wrote:@bell - може ли да посочиш, някоя от темите? Аз потърсих преди да пусна тази, но явно не съм комбинирал правилните думи. Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=19869&p=157786#p157786">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic ... 86#p157786</a><!-- m -->

няма проблем Сторм, успех с решаването на проблемчето 8-)
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
Не съм майстор,но разбирам от коли до известна степен,щом в диапазона на тази скорост се получава това значи най вероятно ти бяга баланса някъде,може да е гумс,полуоска или диск или кой знае какво,сега карам s60,но едно време имах същия проблем с кадета,и никой майстор не разбра от какво е само си ме препрашаха и им давах пари.накарая един приятел в софауто(той беше гумаджия)ми каза да отида при него и ще ми оправи проблема,направи ми динамичен баланс на гумите (баланс който се прави предимно на скьпи и бьрзи коли като се балансират гумате докато са на колата със специална машина тогава струваше 120 лв.ама аз не съм плащал толкова) и всичко се оправи.По този начин независимо на какво ти е избягал баланса той се връща.Не ме разбирай погрешно че трябва да направиш това и аз съм супер разбирач,но тогава при мен заработи.Иначе до колкото до полуоските според мен спокойно можеш ако искаш да я купуваш да вземеш и втора употреба.В автоморга симеон или симеонов нещо такова(намира се в София на ул.Стар Лозенски пьт.близо до околвръсното има много волва.Момчето което е собственик дава много разумно цени и е разбран откьм компромиси ако се наложи(наскоро купувах часи от там и съм доволен)>Надявам се да съм ти бил полезен.А и лагера се сменя само когато вие.
Reply

#9
@bell - Мерси, дано мина по-евтино. Макар, че ако ида в Мото-Пфое и им кажа, че проблема може да е в карето едва ли ще ми обърнат внимание. Трябва да измисля, начин да ги убедя да го проверят като хората...

@tervvel - Мерси за съвета, но при мен вибрацията изчезва като паднат оборотите на същатата скорост. Най-силно я усещам между 2800-3500 оборота. На 2000 я няма. Т.е. ако беше нещо за баланс, предполагам, че щеше да ми тресе и след като паднат оборотите на същата скорост.
Volvo S80 D5 163hp 2003
Reply

#10
Не те бях разбрал за оборотите,но иначе си прав.Но като помислиш логично полуоските се въртят с оборотите на скороста,а не на двигателя(тоест ако скороста ти е еднаква тогава и оборотите на полуоските са еднакви без значение от тези на двигателя).И тогава каде е логиката че като промениш оборотите на двигателя на същата скорост вибрацията изчезва а иначе е виновна полуоската.Иначе усещаш ли вибрация на волана или само в купето?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)