The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Настройка на газова уредба

#1
Здравейте колеги,

искам да попитам, как мога да си настроя газовата уредба да прехвърля по-бързо на газ. Става дума за БРЦ.

Мерси предварително.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#2
Сменяш ключа с ЦК и когато ти поискаш тогава обръща на газ.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#3
Извинявай колега, но какво значи ЦК ? Smile
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#4
Беше редно да напишеш дали си с конвенционална или ГИ.Ако е ГИ само софтуерно.
V40 B4204S '97
Reply

#5
Така е, извинявам се. Става дума за Газов инжекцион. Благодаря все пак.

Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#6
Това, че си с БРЦ е лошо.
Програмата за ГИ е със хардуерен ключ и не всеки го има/при БРЦ програмата дори не тръгва без него/.
Така, че ще трябва да потърсиш сервиз на БРЦ около теб. Виж им в сайта кой ти е най- близкия.
Но по принцип ГИ за прехвърляне на газ следи първо температура на изпарителя и след това време r обороти.
Ако двигателя е вече топъл/температурата на изпарителя е по висока от зададената в софта на ГИ/то тогава гледа какво време за работа на бензин е зададено. Чак след като изтече и това време ГИ гледа оборотите за прехвърляне на газ и като се достигнат минава на газ.
Не е добре под 30 градуса на охл. течност да минаваш на бензин.
Други производители на ГИ също ползват хардуерен ключ но при тях тръгва поне програмата със осакатени функции/например при Заволи без ключа можеш да пипаш всичко но без горивната карта и тази за корекциите по температура на газа и охл. течност/. Я дай модела на ГИ- надписите на кутията на газовия комп-р.
Това е от мен.
Reply

#7
Не става ясно защо искаш "газовата уредба да прехвърля по-бързо на газ".
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#8
Колега del, по-късно ще ти пратя номера на комютъра.

Колега igt, искам да ми прехвърля по-бързо на газ, за да не харча излишно гориво(бензин) Smile

Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#9
Ам то всичко е възможно, но това е идеята - да обърнеш на газ, когато : двигателя е достигнал тази температура, изпарителя и той и т.н.
Ако си заинтерисуван - има доста инфо из I-net-а, порочети кое как работи ( системите на ДВГ ) и можеби сам ще си отговориш - Защо така е направена .. Wink
Reply

#10
murjdo Wrote:Колега del, по-късно ще ти пратя номера на комютъра.

Колега igt, искам да ми прехвърля по-бързо на газ, за да не харча излишно гориво(бензин) Smile

Поздрави.

По принцип няма лошо,но сметката за годишно обслужване на газовата поради наложителна смяна на мембрани на изпарителя и т.н. може да излезе по-висока от направената икономия на гориво. Не знам дали си виждал в какво се превръщат мембраните на изпарителя когато караш незагряла кола на газ при температури каквито са в момента през зимата - отговора е - на подметка. Та оттам идва въпросната настройка както каза и колегата del,прехвърлянето от бензин на газ да става при температура на охлаждащата течност около 30 градуса.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)