Posts: 107
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Преди 2 седмици ми се взриви(буквално) акумулатора,така и не разбрах от какво.Преди да гръмне имах същия проблем с мигането на тоците в кола,като на колега във форума-фарове,табло,крушки,касетофон и т.н.Странното беше,че понякога мигаше само на празен ход,а понякога огратното-в обороти мигаше,а на празен ход не.След като минах през ред сервизи се установи,че в следствие на взрива се е "запалил" и компютъра.Майстора, при който остана колата, търси такъв компютър 2-3 дена и каза,4е няма никъде.В последния момент каза 4е е намерил в Пловдив и цената му е 500лв.Понеже нямам толкова пари си издърпах колата.Доколкото разбрах от него трябва да е точно за този модел и двигател иначе не става.Моля ви дайте съвет какво да правя,или къде мога да го намеря.Ще ви напиша всичко,което знам за него:
име: Siemens
номер: s111705113c
мотор: B18U
Volvo-то е: 440 GLE,1.8 Mi ,производство 1994г.
Благодаря ви предварително!
Posts: 107
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Преди 2 седмици ми се взриви(буквално) акумулатора,така и не разбрах от какво.Преди да гръмне имах същия проблем с мигането на тоците в кола,като на колега във форума-фарове,табло,крушки,касетофон и т.н.Странното беше,че понякога мигаше само на празен ход,а понякога огратното-в обороти мигаше,а на празен ход не.След като минах през ред сервизи се установи,че в следствие на взрива се е "запалил" и компютъра.Майстора, при който остана колата, търси такъв компютър 2-3 дена и каза,4е няма никъде.В последния момент каза 4е е намерил в Пловдив и цената му е 500лв.Понеже нямам толкова пари си издърпах колата.Доколкото разбрах от него трябва да е точно за този модел и двигател иначе не става.Моля ви дайте съвет какво да правя,или къде мога да го намеря.Ще ви напиша всичко,което знам за него:
име: Siemens
номер: s111705113c
мотор: B18U
Volvo-то е: 440 GLE,1.8 Mi ,производство 1994г.
Благодаря ви предварително!
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Мога само да те насоча да потърсиш из моргите, особено в Холандия имаше една дето волва-та 4хх серии бяха непокътнати, там все ще излезне компщтър, виж другите марки коли бяха като гробница, де що може беше изскубнато.
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Мога само да те насоча да потърсиш из моргите, особено в Холандия имаше една дето волва-та 4хх серии бяха непокътнати, там все ще излезне компщтър, виж другите марки коли бяха като гробница, де що може беше изскубнато.
Posts: 157
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Абе колега, не бързай да се набутваш с нов. Ако си 100% сигурен че е от него може да се ремонтира. Има малка вероятност да не се рмонтира , ако е заминал процесора например. Така че се замисли за ремонт преди да даваш 500 кинта за нов. Кажи от каде си, да видя дали мога да ти помогна.
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Posts: 157
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Абе колега, не бързай да се набутваш с нов. Ако си 100% сигурен че е от него може да се ремонтира. Има малка вероятност да не се рмонтира , ако е заминал процесора например. Така че се замисли за ремонт преди да даваш 500 кинта за нов. Кажи от каде си, да видя дали мога да ти помогна.
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Posts: 169
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
И аз съм с 1.8 BU18 мотор,колата е 440 93г. Някой може ли да ми каже къде се намира компа и как се демонтира,имам чувството че и моя не е в час.Може да е имало някоя студена спойка(заводски) и от дупките из София някой елемент да не бачка както трябва.
Имам едно проблеми с оборотите на празен ход,от време на време много падат и тресе яко,на диягностика ходих - нищо и нямало :?:
Сменях кабели,свещи,дистрибуторна капачка и какво ли не, но не колата пак си ги прави тези мизерии А компа ми хвърля само една грешка,мисля че беше 112- демек и той си мисли че всичко е ок.Според мен проблема ми е някъде по тоци,релета,комп - по електрониката.
Ако беше стъпковия мотор,нямаше ли да хвърля грешка за него???
Posts: 169
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
И аз съм с 1.8 BU18 мотор,колата е 440 93г. Някой може ли да ми каже къде се намира компа и как се демонтира,имам чувството че и моя не е в час.Може да е имало някоя студена спойка(заводски) и от дупките из София някой елемент да не бачка както трябва.
Имам едно проблеми с оборотите на празен ход,от време на време много падат и тресе яко,на диягностика ходих - нищо и нямало :?:
Сменях кабели,свещи,дистрибуторна капачка и какво ли не, но не колата пак си ги прави тези мизерии А компа ми хвърля само една грешка,мисля че беше 112- демек и той си мисли че всичко е ок.Според мен проблема ми е някъде по тоци,релета,комп - по електрониката.
Ако беше стъпковия мотор,нямаше ли да хвърля грешка за него???
Posts: 168
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
g_nenchev, "стъпковия" мотор често дава механични проблеми, които не се разпознават от компа. (сори за офтопика)
Posts: 168
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
g_nenchev, "стъпковия" мотор често дава механични проблеми, които не се разпознават от компа. (сори за офтопика)
|