Posts: 23
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравейте, колеги. Много моля ако темата не е за тук да се изтрие или премести, нямам намерение да ви цапам форума.Сега накратко. Вчера си купих VOVLO V40 1.8 I 115коня ГАЗ 05,2000 г. поне по първа регистрация. Никога не съм карал Волво, в момента имам само Голф и Пасат. Въпросите са следните и се надявам да не са банални. Първо не работят ел огледалата.Дърпа на дясно като се пусне волана и последното странно нещо за мен е колата е с климатроник и при запалване той се пуска сам без да го пускам и дори да натискам копчето не желае да се изключи докато колата не загрее примерно до 50- 60градуса.И когато я загася се чува нещо много странно шум като от "самолетен двигател" при загасване на двигателя и така има си енерция около 20 сек. докото заглъхне напълно. И вече наистина последно вярно лие ,че този двигател е на рено.
Благодаря ,че ме излушахте "прочетохте".
Радио "МИКС" БГ skype:radiomixbg GSM 0878 222 168
VOLVO V40 1.8 115hp 16V 99г. СА 8313 СН двг № B4184S693312
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Климатроника, независимо дали е включен или изключен от копчето,ако средната врътка(която указва на къде да духа) е насочена да духа към предното стъкло(т. е. вертикално) значи че работи.Това е с цел да изсуши въздуха който отива към предното стъкло.Мотора не е на Рено.За дърпането на дясно може би имаш нужда от реглаж(дано не е удряна отпред). :lol:
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
radiomixbg Wrote:Здравейте, колеги. Много моля ако темата не е за тук да се изтрие или премести, нямам намерение да ви цапам форума.Сега накратко. Вчера си купих VOVLO V40 1.8 I 115коня ГАЗ 05,2000 г. поне по първа регистрация. Никога не съм карал Волво, в момента имам само Голф и Пасат. Въпросите са следните и се надявам да не са банални. Първо не работят ел огледалата.Дърпа на дясно като се пусне волана и последното странно нещо за мен е колата е с климатроник и при запалване той се пуска сам без да го пускам и дори да натискам копчето не желае да се изключи докато колата не загрее примерно до 50- 60градуса.И когато я загася се чува нещо много странно шум като от "самолетен двигател" при загасване на двигателя и така има си енерция около 20 сек. докото заглъхне напълно. И вече наистина последно вярно лие ,че този двигател е на рено.
Благодаря ,че ме излушахте "прочетохте".
Първо честита ти придобивка много безаварийни километри и само бензин и масло да и сипваш
Огледалата не се местят защото най вероятно са ти счупени/клеасали или нещо подобно машинките на огледалата.
Дърпането на дясно ... иди първо за реглаж на предницата и се моли като си я купил за "нова" да не е удряна преди теб и да е изместено купето...
За климатроника не мога да кажа защо ти се включва сам освен ако не е оставен на AUTO идването на реактивния звук най-вероятно е от това,че когато се пусне климатика/климатроника с него се пуска и перката за охлаждане на радиатора и когато изгасиш колата тя продължава да се върти докато не спре
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
ico_kosara007 Wrote:Климатроника, независимо дали е включен или изключен от копчето,ако средната врътка(която указва на къде да духа) е насочена да духа към предното стъкло(т. е. вертикално) значи че работи.Това е с цел да изсуши въздуха който отива към предното стъкло.Мотора не е на Рено.За дърпането на дясно може би имаш нужда от реглаж(дано не е удряна отпред). :lol:
Точно така аз забравих за това.че когато го оставиш към стъклата той сам се пуска и не можеш да регулираш :oops: :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
А шума от "самолетния двигател" е добър , щом го има значи ти се включва перката на МАХ, няма повод за притеснение, на всички В40 е така. Явно не си се качвал преди на Волво :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
А за дърпането първо смени местата на гумите, ако започне да дърпа наляво сам се сещаш.
V40 B4204S '97
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Двигател - Volvo
Скоростна кутия - Renault
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 23
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Много благодаря на всички ,че се отзоваха. Вече проучих доста неща по колата и се оказа , че и задните ел стъкла ги няма никакви.Чува се моторчето ,че върти ама стъклото не мърда.Ще разглобявам и ел огледалата и вратите в събота и ще видя какво е. Аз вече имам опит за огледалата и за ел стъклата поне на голфа и пасата сам ги оправях и сменях машинките като се прецакат ,ама тука се надявам да не е по- сложно защото докато го разгадая може да прецакам и други неща. Вчера решихме с жената да се повозим малко на новата кола.И викам аз няма да я настъпваме ,че още не сме я обслужили и тамън излизам от гаража и се чува БУМ. Опа отиде нещо .Вдигам аз капака и какво да видя капака на въздушният филтър цъфнал като роза. Егати късмета.Но нищо намерих си веднага един от автоморгата до нас и го смених ама докато не отида да видят газта няма да го карам. Ами това е продължавам да разучавам ВОЛВО. Благодаря на всички за писанията.
Поздрави.
Радио "МИКС" БГ skype:radiomixbg GSM 0878 222 168
VOLVO V40 1.8 115hp 16V 99г. СА 8313 СН двг № B4184S693312
Posts: 23
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Още нещо.Не съм сигурен обаче под датчиците за бензина и температурата на двигателя има мисля един дисплей. Той обаче не свети и не дава признаци на живот.За какво е той и може ли да се оправи или направо смятна на таблото.Четох доста в форума и някъде се споменаваше ,че бил вързан с датчик за температурата в купето и най-лявата врътка за скороста на вентилатора.Тя обаче работи но не свети в тъмното-(на габарит.).Ами за сега е това. Благодаря на всички. Моето табло е същото.
Радио "МИКС" БГ skype:radiomixbg GSM 0878 222 168
VOLVO V40 1.8 115hp 16V 99г. СА 8313 СН двг № B4184S693312
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Това че ти е гръмнал капака на кутията на въздушния филтър означава че си с обикновена газова уредба. За да нямаш повече подобни проблеми желателно е да си модифицираш системата за въздуха(нещо подобно):
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
|