11-24-2006, 06:12 PM
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е волво 940 дизел
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
проблем спирачки
|
11-24-2006, 06:12 PM
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е волво 940 дизел
11-24-2006, 06:12 PM
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е волво 940 дизел
12-03-2006, 01:22 AM
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум! Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо. ....може просто и някое тръбичка да не уплатнява. Всичките неща са от страната на шофера. Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10! под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата. Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход! п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
12-03-2006, 01:22 AM
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум! Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо. ....може просто и някое тръбичка да не уплатнява. Всичките неща са от страната на шофера. Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10! под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата. Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход! п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
02-22-2007, 07:35 PM
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш). Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор. Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят. Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.
Peps.
'86 740 D24 (комби) @325`000km, '89 740 B230F (комби) @500`000km ------------------------общо: 825`000km - повече от достатъчо за отиване и връщане до луната!
02-22-2007, 07:35 PM
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш). Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор. Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят. Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.
Peps.
'86 740 D24 (комби) @325`000km, '89 740 B230F (комби) @500`000km ------------------------общо: 825`000km - повече от достатъчо за отиване и връщане до луната! |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |