The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем спирачки

#1
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е Cry волво 940 дизел
Reply

#2
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е Cry волво 940 дизел
Reply

#3
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!


Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор.

Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция Smile ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят.

Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.
Peps.

'86 740 D24 (комби) @325`000km,
'89 740 B230F (комби) @500`000km
------------------------общо: 825`000km - повече от достатъчо за отиване и връщане до луната!
Reply

#6
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!


Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор.

Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция Smile ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят.

Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.
Peps.

'86 740 D24 (комби) @325`000km,
'89 740 B230F (комби) @500`000km
------------------------общо: 825`000km - повече от достатъчо за отиване и връщане до луната!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)