12-03-2011, 09:17 PM
tomich Wrote:Благодаря на всички отзовали се на моето питане ,радвам се че ми помогнахте.Интересуваше ме,защото не си водя бележки,като се има в предвид,че това ми е 3-та смяна :oops: ,а кой да си запише( или запази поне кутиите).И тъй като частите ги купих от магазин с намаление (за по евтино)вчера,а го смених на друго място днеска в Бургас в сервиза на Стефан и затова исках да знам с точност кои са,че нямат връщане после,ако се окажат грешни.
Та ремъка за моя двигател е с 148 зъба с автоматичен(хидравличен) обтегач--нещо като амортисьорче представлява.Ролките са според ремъка,пистовия ремък е 6pk1763 иии та това е.
За смяната дават от 50 000 до 60 000 км.,моят старият боеше на Gates,ролките на INA и минах 57 000км.Сега ги смених с ремък Hutchinson,ролки INA и трите струват общо 170лв.с намалението.Пистовият стария Gates изкара 100 000км.сега го смених пак с Gates "за още толкова км. 31лв.)
Та и аз си мисля следващата смяна да е на към 40-45 000км.
И отново благодаря.
По принцип при покупка на ангренажен ремък в повечето случаи в кутиите на ремъците има лепенки които се поставят на капака на ангренажа(за Gates съм 100% сигурен) на които може да се отбележи номера на ремъка и километрите за смяна. Не са единични случаите при покупка на коли "нов внос" да се твърди че са на определени километри,а като погледнеш под капака или в жабката да намериш подобна лепенка на която километрите са доста повече при последната смяна на ангренажа :lol: .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)