The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво S40 1.9 TDI

#1
Здравейте, колеги!
От пет години управлявам Волово S40 1.9 TDI, 1998 г.. Напоследък започна да свети индикатор на таблото - червен триъгълник със символ "ланда" в него. Някой имал ли е такъв проблем и основание ли е за притеснение ?
Благодаря Ви предварително.
Reply

#2
Има повод за притеснение. Вариантите са доста. На мен например ми светна когато прескочи един зъб на ангренажния ремък и си промени центроваката. Колата почна да трака силно, да пуши, изгуби мощнот и т.н. При теб може да е друго. Но трябва да се види от специалист. Така само във форума проблема трудно ще се локализира и реши.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#3
На мен ми светеше заради проблем с ГНП-то.
Най-добре е да се отиде на диагностика и да се види какви грешки ще изкара на компютъра.
Volvo S40, 1.9 TDI, 1996, D4192T
[Image: ab200757.gif]

Клубна Карта No. 00390
Reply

#4
Предисторията е доста дълга. Наложи се да сменя уплътнения на помпа "Лукас" заради появил се лек теч на гориво. "Майсторите" не можаха да направят добра центровка и един щастлив ден колата запали много трудно. Последващите паленета бъха безпроблемни. Опитваха се да направят нови центровки, но колата загуби мощност, лампата светеше вече постоянно, покачи се разхода на гориво. Наложи се да отида в сервиз на МП в Русе. Там след ДВА месеца установиха, че има проблем с авансатора на помпата и дюза на четвърти цилиндър. Доставих им нова помпа, сменена е дюзата, разпръсквачите, колелото за зацепване на помпата. Всички части са минали стенд. Интересува ме дали проблема е в центровката на помпата, която е правена като са "чели" от дебелите книги. Колата е взета от МП едва преди месец.
Reply

#5
Най- вероятно там ти е проблема. Отиди в читав дизел сервиз. Хората си знаят работата по- добре, отколкото в МП. В това съм убеден. Без да обиждам никого.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#6
Знаете ли колко пари взимат горе-долу по сервизите за центровка на помпата ?
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#7
Относно центровката, след като си смених абсолютно всички консумативи, установих че помпата ми е зацепена с един зъб аванс. От тук нататък много пушеше и е мудна на ниските обороти, обачее като включи турбото... направо самолет. Даже забелязах че и разхода ми е паднал, ии си карам така Big Grin
d4192t 1998
Reply

#8
Това го знам, че върви повече обаче аз питах, за да ми я качат на стенд да ми регулират впръскването на горивото, защото един некадърник ми сменява гарнитурите на помпата и ми я прецака сега колата на място не може да работи прекъсва и аз я презацепих един зъб, че преди въобще не можеше да работи та сега малко по- добре, но все пак искам да знам колко пари да си приготвя горе долу, че скоро мисля да я карам в някой сервиз за дизели да ми я оправят, че така ще прецакам двигателя а има още много живот в него Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)