The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Закупуване на ксенонови крушки

#1
Добро утро колеги, днес забелязах, че единият ми фар свети розово, като запаля ксенона свети нормално и после постепенно преминава в нещо като розово, със фабричен ксенон съм.
Да колкото знам това е признак, че крушката си заминава, след като изгори най добре е да се сменят и двете защото винаги ще има разлика. Не съм сигурен с какви крушки съм.

Да препоръчате от къде да закупя нови крушки, в МП предполагам ще ми кажат цена като за цял фар Big Grin
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#2
Намерих Каталожен номер:983581 Наименование: КРУШКА D2S 35W Цена с ДДС: 226.06 лв.

По разни други сайтове ги има значинелно по евтини от колкото в МП.
В drive.bg намерих Ксенон крушка D2S - OSRAM - 136,00 лв. за брой, китайските да не говорим че за за по 30-40 лева. Впечатления дали имате от различните видове и към кои да се насоча, и ако някой е сменял скоро да каже от къде ги е взел.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#3
Осрам мога да ти предложа на 116 лв за брой
hella същата цена
philips 126 лв
ако те интересува пиши ми на лични
волво s60d5 163hp
Reply

#4
Разликата между Osram, Philips, Hella и евтините китайски е, че Osram, Philips, Hella са еднакви - всички крушки светят по един и същ начин, евтините китайски - всяка свети по свой уникален начин като сила и цвят. Osram, Philips, Hella си изкарват по 3000 часа, евтините китайски рядко достигат 1000 часа колкото е живота на новите обиновени халогенни крушки.

На Волвото съм с халогенни Philips вече 2 години, когато бях с китайски ксенон - за 2 години смених 6 крушки.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Добре, а ако се насоча към Osram, Philips, Hella задължително ли трябва да сменя и двете крушки.
И другото е, че нямам представа как се сменят, някой колега, ако бъде така добър да ми помогне при смяната.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#6
Сваляш фара и сменяш. Ето как става. Ако си с bi-xenon процедурата е същата, само крушката е една вместо две.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
joro74 Wrote:Разликата между Osram, Philips, Hella и евтините китайски е, че Osram, Philips, Hella са еднакви - всички крушки светят по един и същ начин, евтините китайски - всяка свети по свой уникален начин като сила и цвят. Osram, Philips, Hella си изкарват по 3000 часа, евтините китайски рядко достигат 1000 часа колкото е живота на новите обиновени халогенни крушки.

На Волвото съм с халогенни Philips вече 2 години, когато бях с китайски ксенон - за 2 години смених 6 крушки.

Интересно .. при мен е обратно, докато бях на халогени - по 3-4 месеца съм карал и някой гореше - станах вип инвеститор във Philips и OSRAM, за година съм дал над 100 лв и все не беше добър ефекта (след месец лампите потъмняваха отвътре и светлината ставаше слаба), не може да смениш само изгорялата, защото единия фар свети добре, другия го няма никъде. С китайски ксенон - предишната кола кара 2.5 години и си замина по-живо по-здраво без никакви грижи. Сега съм отново с китайски ксенон, вече 8 месеца е ок (малко по-лошо качество е от предишния - загрява по-бавно, но за 30 лв - толкова). До колкото знам дават 200 часа живот на халогенна лампа..
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#8
Какво ще кажете за тази оферта <!-- m --><a class="postlink" href="http://svetlini.com/index.php?route=product/product&product_id=66">http://svetlini.com/index.php?route=pro ... duct_id=66</a><!-- m --> PHILIPS D2S две на цена 140 лева? В ebay.co.uk също попаднах на подобна цена около 150 лева http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-OEM-Philip...035wt_1077

Утре ще се пробвам да извадя едната крушка и да я вида каква е, може и да не са оригинални незнам предишният собственик какво е правил, но не светят много силно.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#9
200 часа е живота на +50%, +90% крушките. Osram дават 600 часа за обикновените и 1000 часа за Long Life. Проблемът с горенето обикновено е от инсталацията, халогенните крушки възстановяват част от изпареното покритие когато са много горещи. Ако до крушката не достига достатъчно ток, под 12 волта на конектора, изпареният волфрам от жичката се натрупва по колбата вместо да се върне на жичката защото крушката не загрява достатъчно. При мен също потъмняваха крушките, но след като сложих релета остават чисти до край.

Оригиналният ксенон по принцип свети по-слабо от китайския защото трябва да покрива стандарти за осветеност създадени за халогенни фарове - стандарта за фарове е един независимо от крушката. Актуалният европейски стандарт е от 1994 година, а американският от 1980. Предишната промяна в стандарта е била 1960 година, а за нова промяна няма планове.

Китайските крушки не покриват никакви стандарти и затова сред тях има много ярки екземпляри.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
Ясно разбрах за китайските крушки.
Чудя се тази оферта за 140 и двете дали си заслужава и дали са както трябва. Човекът твърди че са оригинални Philips с една година гаранция, но навсякъде са около 120 -130 едната .
За сега съм се спрял на нещо Osram, Philips само да ги намеря на добра цена.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)