The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване на дюзите при работа на ГАЗ

#1
Момчета имам нужда от малко помощ.От скоро имам 480 турбо и му слагам ГАЗ,но стигнах до проблем-как и от къде да прекъсна дюзите,не искам да спирам бензиновата помпа,а само сюзите.Някой може ли да сподели решение на проблема,а ако и има снимков материал-ще съм му благодарен.Нека първо реша този проблем и ще споделя и другите по-дребни.Клоата определено ми харесва като цяло,но този разход градско на бензин ми идва малко солено,просто защото въртя мнооооого км. в София.Благодаря ви предварително. Smile
Reply

#2
Моя съвет е да се обърнеш към професионалист Wink ,за да може всичко да стане ОК.
Ето визитката с координати на човек от който аз много съм доволен!
Робертино Петров-0887263878 ,ул.Нишава 110.
Успех!


Attached Files Thumbnail(s)
   
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#3
bobi_00 Wrote:Момчета имам нужда от малко помощ.От скоро имам 480 турбо и му слагам ГАЗ,но стигнах до проблем-как и от къде да прекъсна дюзите,не искам да спирам бензиновата помпа,а само сюзите.Някой може ли да сподели решение на проблема,а ако и има снимков материал-ще съм му благодарен.Нека първо реша този проблем и ще споделя и другите по-дребни.Клоата определено ми харесва като цяло,но този разход градско на бензин ми идва малко солено,просто защото въртя мнооооого км. в София.Благодаря ви предварително. Smile


Обикновена уредба или ГИ?
И при двата случая се ползва "Емулатор". При обикновената уредба е външно устройство а при ГИ е в компютъра.
Емулаторите са снабдени с щипки или без в зависимост от това дали е удобно да се достигне до бензиновите дюзи или не. Ако е удобно просто се откачат оригиналните щипки на бензиновите дюзи и се закачат тези на емулатора, като всеки канал е с мъжки и женски куплунг съответно -към бензиновата щипка и към дюзата.
Това е най-лесния начин за спиране на дюзите от непрофесионалист. В случая трябва Универсален емулатор и цената му по магазините е около 40-70лв. за различните производители.
Reply

#4
Благодаря за оказаната помощ,аз имам 1 емулатор,но незнам кои може да ми го върже или поне ако имам схема или начин на свързване-ще се справя и сам. Smile
Reply

#5
Няма нищо сложно.
Син/или понякога червен/ към +на газовия клапан.
Черен на маса.
Останалото зависи от това дали е с щипки или без.
С щипките съм го описал по-горе. Няма значение откъде на къде ще ги връзваш.
Без щипките имаш 4 двойки различни цветове.
Откачаш бензиновите букси от дюзите и мериш на кой от двата края /на буксите/ идва +.
Прекъсваш другия край и връзваш някой от цветовете-единия край към дюзата, другия към компютъра и така и за 4-те канала.


Ако си от София и не се справяш тел-0887 26 38 78 Роби.
Ела ще ги вържа.

П.П. Има и "селски" вариант. Тая кола работи с общо управление на дюзите. Можеш да я направиш и с едно реле от 2.50лв като прекъснеш 13-ти пин на бензиновия компютър Big Grin ама аз не съм фен на подобни изпълнения.
Reply

#6
Благодаря момчета за помоща,колата заработи на газ,но сега е друг проблема-НЕ ИСКА ДА СЕ ФОРСИРА НАД 2500-3000 об/мин,ВСИЧКО Е ПРОВЕРЕНО И РАБОТИ,ОСВЕН НЕЩО ВЪТРЕ В ИЗПАРИТЕЛЯ ДА СЕ ЕБАВА.ЗАБИВА НАД ТЕЗИ ОБОРОТИ,ВСЕ ЕДНО НЯМА ГАЗ,ЩЕ МЕ ПОБЪРКА ТАЗИ КОЛА,НО НЕ СЕ Е СРЕЩАЛА С ИНАТ МАЙ,ЩЕ ТРЪГНЕ,КАКВОТО ЩЕ ДА СТАВА...Big GrinDDDDDDDDDDDDD
Reply

#7
Потърси професионалист колега Wink ,и моля те-избягвай да пишеш с главни букви(прочети правилата).
Успех!
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#8
@bobi_00, я развий тройника (ако си с тройник) или винта (ако си само с един).Да не си го навил и да ти удушава изпарителя?!Ако при напълно развит винт не може да се изфорсира си смени мембраните на изпарителя като си вземеш оригинални комплект барабар с гумички за клапани и т.н.
Опиши си хубаво системата, с плочка ли си, какъв ти е изпарителя...много информация никога не е излишна.Каквото се сетиш пиши дори и да ти се струва незначително.
И си зареди още газ че аз така се прецаках, като каза че неще и неще и разчекнах половината газова преди да се сетя че системата беше празна и че газта е била малко.
V40 B4204S '97
Reply

#9
bobi_00 Wrote:Благодаря момчета за помоща,колата заработи на газ,но сега е друг проблема-НЕ ИСКА ДА СЕ ФОРСИРА НАД 2500-3000 об/мин,ВСИЧКО Е ПРОВЕРЕНО И РАБОТИ,ОСВЕН НЕЩО ВЪТРЕ В ИЗПАРИТЕЛЯ ДА СЕ ЕБАВА.ЗАБИВА НАД ТЕЗИ ОБОРОТИ,ВСЕ ЕДНО НЯМА ГАЗ,ЩЕ МЕ ПОБЪРКА ТАЗИ КОЛА,НО НЕ СЕ Е СРЕЩАЛА С ИНАТ МАЙ,ЩЕ ТРЪГНЕ,КАКВОТО ЩЕ ДА СТАВА...Big GrinDDDDDDDDDDDDD
Здравей колега , не знам доколко си в час с газовите уредби но запомни едно : кола с турбо върви само с газов инжекцион защото вместо вакум в всмукателния колектор когато си в турборежим там има налягане и съответно няма как да всмукне двигателя газ .Виждал съм разни простотийки с разкачено турбо но това си е живо осакатяване на двигателя ,та или си карай на бензин или си сложи газов инжекцион иначе ще имаш проблеми .
успех
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#10
Аууу, то с турбо.Нищо де, има писано във форума много по тази тема.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)