The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
130км/ч на 4-та скорост

#91
Karlsson Wrote:А впрочем защо не харесвате кутиите на Рено което слагат на тоя модел?На мен лично много ми допада като изключим тъпия маншон от който хвърля маслото.Специално като се бодне пета на 120 и си пее на 3100 оборота ли е колко е, настъпи ли се малко да качи на 130 и започва да опъва доста подобаващо нагоре но точно 120 си идва екстра да подържа.Нито са му малки оборотите на мотора нито са високи предвид това че до 3000об. си е труп.120-130 си е идеална скорост по магистралата а и по хубави извънградски пътища като точно тази пета с това предавателно число му дава на мотора възможността да е в добри обороти.Както е на 120 и се наложи по-рязко и екстремно изпреварване, като се бодне четвърта и се развърта мотора много добре и измъква на момента.
Може би диапазона около 90-100км/ч е малко кофти, на равно четвърта му идва малко а пета пък много но с умело каране се държи доста добре като пета само поддържа тази скорост или се ползва за много плавни ускорения и дъъъълги изпреварвания иначе лапа бая.

Аз лично не харесвам това, че няма 6-та Smile и това че колелата започват да буксуват прекалено лесно, и това че при скорост над 120км/ч двигателя влиза във доста високи обороти (повишен разход на гориво). ДА, предимство е че си близо до максималния въртящ момент и като искаш да изпревариш - дърпа по-лесно, ама да бяха сложили една 6-та, да си караш лежерно и ако трябва да задминаваш, просто връщаш 5-та, 4-та.... и така (къф е тоя мързел да сменяш скорости... нали са за това). Ако диф-а беше с друго предавателно число, скоростите щяха да са по-дълги, ама тогава трябваше и да имаме повече въртящ момент в ниските... то и без това под 3000 оборота, тия двигатели ги няма (точно от там идва проблема между 90-100...ама пък ако не трябва да набираш, а само я поддържаш, е най-икономична там). Като минем през фактите за гадния ляв маншон и теча на масло от избирача....стигаме до плюса, че датчика за задна скорост е същия като на Р19...демек е евтин :mrgreen: Абе кутията има потенциал, ама е морално остаряла, още преди да я сложат във Волво Wink
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#92
За шеста ясно ама пък деветдесетте нямаше кой знае колко коли с шест скорости.Хубаво щеше да е ама...
Май-май в крайна сметка ще се окаже че не скоростите осакатяват мотора а това че той е осакатен под 3000об. и не се държи така както сме свикнали на други коли.
Иначе това с превъртането на гумите и на мен не ми е много приятно, нямам онзи мощен старт на който съм свикнал.Малко да я изтървеш и суче предница.Смятам че този проблем при 1.8 мотора е решен от части като най-добре ще е 1.6 :lol:
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)