Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Изводът ми е, че пред БМВ, Ауди и Мерцедес Волво просто не струва и не става.
Фактът, че в България толкава се тачи и държи цена БМВ, Ауди и Мерцедес, ФВ също е показателен....
В крайна сметка в условията на пазарна икономика, пазарните условия са показателни.......
Неслучайно марката Волво тръгна надолу....Първо я купи Форд и я разби, а сега и китайците....
Не искам да обидя никого.....все пак и аз карам Волво....
Но например Ауди А4(един и същи клас със С/В 40) е с нива над 40-та....като интериор, обезшумаване, комфорт..........
След като карах А4 и влязох в моята .......все една се качих от добра малка лимузина на някаква сиромашка кола.......
Относно Е46 БМВ- нищо особено не са версиите 316 и 318.....
Въпреки това аз си оставам фен на БМВ.....Има защо.
Повярвайте ми!
Високият разход и недобрия вървеж на С 40 ме разочарова много. :|
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 220
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
Razsipnik Wrote:Изводът ми е, че пред БМВ, Ауди и Мерцедес Волво просто не струва и не става.
Фактът, че в България толкава се тачи и държи цена БМВ, Ауди и Мерцедес, ФВ също е показателен....
В крайна сметка в условията на пазарна икономика, пазарните условия са показателни.......
Неслучайно марката Волво тръгна надолу....Първо я купи Форд и я разби, а сега и китайците....
Не искам да обидя никого.....все пак и аз карам Волво....
Но например Ауди А4(един и същи клас със С/В 40) е с нива над 40-та....като интериор, обезшумаване, комфорт..........
След като карах А4 и влязох в моята .......все една се качих от добра малка лимузина на някаква сиромашка кола.......
Относно Е46 БМВ- нищо особено не са версиите 316 и 318.....
Въпреки това аз си оставам фен на БМВ.....Има защо.
Повярвайте ми!
Високият разход и недобрия вървеж на С 40 ме разочарова много. :| Чудно ми е, защо като си толкова голяма фен на БМВ си си купил ВОЛВО? Щом не си харесваш колата можеш да я продадеш и да си купиш по-луксозна, по-бърза и по-икономична. А пред БМВ, Ауди и Мерцедес, ВОЛВОТО е един прекрасен автомобил. Абе защо всички искат да карат ПОРШЕ, ама ако може да гори 5/100. Айде със здраве и да си купиш колата, която ти е на сърце.
VOLVO 440 GL 1.7 90PH 1991г. минало
VOLVO V40 1,9TD 115PH 2003г.
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
traffic Wrote:@
По въпроса с шума... шумни са ... но срещу едни 50-60лв си стават супер има си материали за обезшумяване, не са скъпи. Аз моята съм си я обезшумил доста прилично (заради музиката). Обезшумени са всички врати, багажника, пода, сега тая година живот и драве ще обезшумя и предницата. вътре си става мноооого по тихо. Имаше си досадни поскърцвания но , като хванеш някой да кара ти слушаш от къде е и после си решаваш проблема . Неможе нищо да не правиш и да искаш да е перфектно всичко. Все пак караме 15г коли... по горе колегата ти е дал пример и с много по нови коли , как имат същите проблеми че и по зле. Трафик,брат, кажи с какво си я обезшумил твоята кола, уплътнения нови ли що ли, сподели, че ако има нещо което най-много да ме дразни в колата , то това е шума, независимо от ауспух ли е от мотор ли е абе всякакви паразитни шумове са ми излишни, така че ако е удобно и не те притеснява, очаквам да те чуя :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
bg_tiger1978 Wrote:Трафик,брат, кажи с какво си я обезшумил твоята кола... С усилвател 2х200 и две щайги с говорители :mrgreen:
Posts: 405
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Колеги какво очаквате от с-в 40ките.Не че искам да ги убидя тези модели, но като ги сравнявате с ауди, бмв и мецедес поне бъдете по конкретни с кои модели.Покарайте с60, в70, с80 хц 70 и вижте каква разлика ще имате в комфорт и возия между вашите волва и по-големите волва.А и както вие казахте с-в40 на нашия пазар се продават за малко пари и какво може да иска човек за тези суми.
Колегата който сравнява ц-в 40 с ауди а4 може просто да замълчи.Ако ми сравнява 1998 волво с 2006 ауди нормално аудито да е по-красиво от вътре.ама да види какви кенефи са 98 а4ките.
Притежавал съм кола от VW group фамилията.Просто си нямате представа с какво желание си продадах Пасата (с всички екстри), за да си взема волво.
Volvo V70 2002 D5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Posts: 569
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
bg_tiger1978 Wrote:traffic Wrote:@
По въпроса с шума... шумни са ... но срещу едни 50-60лв си стават супер има си материали за обезшумяване, не са скъпи. Аз моята съм си я обезшумил доста прилично (заради музиката). Обезшумени са всички врати, багажника, пода, сега тая година живот и драве ще обезшумя и предницата. вътре си става мноооого по тихо. Имаше си досадни поскърцвания но , като хванеш някой да кара ти слушаш от къде е и после си решаваш проблема . Неможе нищо да не правиш и да искаш да е перфектно всичко. Все пак караме 15г коли... по горе колегата ти е дал пример и с много по нови коли , как имат същите проблеми че и по зле. Трафик,брат, кажи с какво си я обезшумил твоята кола, уплътнения нови ли що ли, сподели, че ако има нещо което най-много да ме дразни в колата , то това е шума, независимо от ауспух ли е от мотор ли е абе всякакви паразитни шумове са ми излишни, така че ако е удобно и не те притеснява, очаквам да те чуя :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
предполагам говори за това: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.isoline.bg/viewpr.php?w=9">http://www.isoline.bg/viewpr.php?w=9</a><!-- m -->
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Posts: 120
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2011
Reputation:
0
dilana, колата ми изглежда по абсолютно същия начин вътре
Razsipnik, кажи ми че не гледаш коли от сходни години Специално А4 98-99 е същата каляска като моята, малко по-зле.
За разход на гориво, просто не казвай че БМВ са по-економични на същите години. Имам приятел с 318 98 година - като зарежда гледа само цената и плаща с карта, защото ако включи и количеството бензин в картинката му прилошава. Но той знае, че с неговия стил на каране няма как да е по-евтино.
Имам друг с 316 - ми той си ремонтира старото Поло, че на БМВ-то на разход неможеше да му насмогне. В момента БМВ-то му стои за украса и "газария" като реши.
Аз с моята, която е автоматик с 4 скорости, 205 гуми, 4 човека в колата, пълен багажник( а той е комби), 100-120 на главен път(не магистрала) ми дава около 9.5-10л/100 газ.
Специално на Тракия, с автопилот на 120 разликата в двете посоки е малко над 1/100, при равни други условия. Също така всеки 10км/ч скорост ти качват разхода с около 1л.
В друга тема дискутирахме и мисля че крайният извод беше, че ако караме с ограниченията ще постигнем чудеса с разхода. Просто всеки от нас кара 110-120+ и няма как да очакваме да е икономично.
Далеч съм от мисълта, че караме икономични коли, но разхода зависи от стил на каране най-вече според мен.
А за шума - като взех моята беше безупречна - нищо не се чуваше отвън. Сега след 8 месеца в София нещата не са точно така, но всичко е въпрос на поддръжка и пътища.
И нека не забравяме, че 40 са най-ниският клас
П.П. трябва да направя експеримент - да дам на татко ми да ми покара колата, ще смъкне разхода с 1-1.5л сигурно
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Обаче продължавате да се чекнете за тоя разход.Някой ако ми покаже някъде брошура или реклама в която се твърди и прокламира че C/V40 от това поколение са икономични коли ще е хубаво.Никъде поне аз не съм видял от Волво да се бият в гърдите с това че са създаВАЛИ икономични коли, новите модели с новите генерации мотори е друг въпрос но не сме дорасли до там понеже обслужването на едно чисто ново Волво е колкото V40 на старо средна хубост.
И пак да се върнем на разхода обърнат в левчета, моето V40 2.0 140к.с. ми гори ценово 5/100 бензин извънградско а в града ми качва сега като е студено 7/100 бензин.Пак натъртвам че приравняваме разхода в левове пък който иска да сравнява с това колко гори друга кола с такава мощност ако ще и да е дизел или бензин.Има ли алтернатива за разхода, ИМА!Практикува ли се масово, ДА!Ако искам да ми стане водовъртеж в портфейла натискам копчето и готово, искам ли да карам икономична кола натискам пак копчето и левчетата от портфейла не текат а започват да капят.
V40 B4204S '97
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Toчно с а4-ките от 98-9та не знам как си го направил това сравнение, аз го виждам точно в обратната посока. Откъм удобство на седалките и усещане волвото води. Особено отзад е и по-широко за краката. А пробвай да смениш и крушка на аудито да видиш каква забава и вадене на пластмаси е
Като сравнявате разход, сравнете и цената за обслужване на ангренажи...
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Разсипниче братче, и аз и 10 човека над мен ти казахме да сравняваш ЕДНАКЪВ КЛАС автомобили
Ако става въпрос и аз карах Панамера Турбо и няма нищо общо с волвото - 'сеш ли се , спирам да обяснявам щото виждам че няма смисъл...
По въпроса с обезшумяването имам тема в аудио раздела там бях писал има и снимки кое как и от какво. Резултата е повече от задоволителен, след процедурата. Само ако има мераклии за обезшумяване на предницата( т.е. от страната на мотора дето е ламарината ) там още не съм правил нищо но и там ще направя и ще споделя(миналото лято само за пробата сложих СТП от едната страна и ефекта беше поразителен , хем беше само от шофьорскаат страна). Ето я темата . Описаната аудио конфигурация е сменена отдавна.
п.п. пак съм разсипника до 10к ми посочи ено ставащо(красиво и с екстри) БМВ и малко горящо(или по точно с нормален разход за класа си)... защото аз мога да ти посоча доста волва . Който ме познава също знае че аз харесвам адски много БМВ-та , но до 10к има баси колибите дето се продават. На 34-ка , 36-ца, 46-ца, 39-ка, има и 38-ци в тоя ценови клас, няма икономични и бягащи автомобили(карал съм повече БМВ-та и мерцедеси от колкото волва). Не е спор че за 7к може да взмемеш 750и 38-ца и е класи над волвата на същата възраст , но като те гледам как мрънкаш от разхот на едно 140кс волво , за 750-ката си запазвам коментара...
От цялата работа и постове- мои и на колегите тряаше да ти стане ясно че е добре да се простираш според "чергата" си, а не както казва народа "на гол тумбак чифте пищови"
|