Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
shadow88 Wrote:Да колега объркал съм се.По чужди форуми на волво съм попадал на теми където описват проблеми с тия стоп ерор лабели.
Аз обмислям варианта от доста време да си сложа ксенон, понеже има оферти за 55w система на хубави цени.Такаче колега gramov сложи си направо крушката и баласта 55w.
Аз съм слагал 55 W - никаква разлика с 35 W, само лепенките са 55 W. Бях пробвал и 55 W баласт с 35 W крушка с идеята, че баласта ще изкара повече - пак си изгоря баласта. Общо взето за 1 година минах през всички варианти и модели ксенон - резултатът беше, че всеки път на нощно каране извън града връщах халогените на път. Или крушка/баласт ще изгори, или след около час каране ще започне да свети по слабо и от габаритите.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 405
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Колега joro74 преди 4 години сложихме на рено 5 китайски ксенон за 70 лв парчето.До ден днешен няма проблеми с ксенона.Явно зависи дали си попаднал на читави или не
Volvo V70 2002 D5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
За 1 година смених 3 комплекта крушки и 4 комплекта баласти - то при производството на процесори брака е по малък.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
И на къси и на дълги имам ксенон, вече близо година съм така , нямам проблеми, само в началото единият ми баласт даде дефект, смениха ми го и всичко си е ок, на късите е зверски ползван, в предвид, че постоянно ми светят късите, няма зиме лято денем , вечер и паля по сто пъти на ден, което предполага и стартирането им по толкова пъти и скъсяването на живота им
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
С двойните фарове няма проблем (като изключим заслепяването, нищо че не ти присветват), но H4 биксенон е постоянен тормоз. Движението на крушката за къси/дълги съсипва цялата система - лош контакт на крушката, положението на крушката зависи от температурата и такива глупости. Пак стигаме до двойните фарове, а там няма нужда от ксенон - светят си прекрасно и с халогени.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 397
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
joro74 Wrote:Това пък въобще няма да помогне - контролера мери пад на напрежение след крушката. Каквато и крушка да сложиш пада след баласта остава същия. Проблема се решава с това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hid.bg/stop-error-kabeli">http://www.hid.bg/stop-error-kabeli</a><!-- m -->
Пробвах такива кабели, не стават за Volvo, продавача ми върна парите и ми ги подари, единственият вариант е дупка на шунта.. тук е описано, трябва да се ползва 1.5 мм свредло, пишат колеги от UK форума. Аз започнах с по-малко и се наложи да разширявам няколко пъти след това. Сега се случва понякога отново да премигне надписа, вероятно още малко му е нужно. Процедурата е иначе за 2-5 минути всичко.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008
Posts: 1,017
Threads: 78
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
4
Така повече от половин година не се беше появявал гадният надпис, сам спря без да правя нищо от гореизброените решения. От 1 седмица почна пак гадината и си стои кажи речи постоянно, не като преди да се покажа за малко и толкова. Гледах да видя нещо нередно около баластите и крушките има ли(по-скоро се пулех и си мислих, че виждам, ама май само си мислих ) и установих, че всичко изглежда нормално. Засилих се до "тоягата" (местни специалисти), обаче нямаше никой.
И се заех да дупча С 1мм. бургийка нямаше резултат, но с 2 вече стана работата- ура Дано да няма някакви последствия след тази интервенция.
XC70 T6 MY12 - (2021 - )
XC70 D3 MY12 - (2019-2021)
V70 D5 MY05 - (2015-2019)
V70 2.5D MY00 - (2011-2015)
V40 2.0 MY98 - (2008-2011)
460 1.8 MY90 - (2005-2008)
Posts: 441
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Утре ще ми покажеш какво е било
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
Posts: 1,017
Threads: 78
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
4
MatZo Wrote:Утре ще ми покажеш какво е било Ами то сега няма нищо за показване Вече всичко е без гадни съобщения да ми вадят очите.
XC70 T6 MY12 - (2021 - )
XC70 D3 MY12 - (2019-2021)
V70 D5 MY05 - (2015-2019)
V70 2.5D MY00 - (2011-2015)
V40 2.0 MY98 - (2008-2011)
460 1.8 MY90 - (2005-2008)
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
joro74 Wrote:Това пък въобще няма да помогне - контролера мери пад на напрежение след крушката. Каквато и крушка да сложиш пада след баласта остава същия. Проблема се решава с това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hid.bg/stop-error-kabeli">http://www.hid.bg/stop-error-kabeli</a><!-- m -->
Контролера мери ток през шунт. С 55W ксенони става и работи без да пише глупости по дисплея, но светят доста силно и заслепяват дори и при Н7 фар.
Аз имах такива ксенони но, на всеки 6 месеца крушките си заминаваха. Понеже от където ги бях купил ми дадоха 1 година гаранция, та два пъти сменяха крушките гаранционно. Един път аз си ги плащах и накрая ми писна и вече втора година си карам с халогенните ламби. Баластите си работят, тях не съм ги свалял от колата. Стоят си там. Може би някой ден ако намеря читави крушки ще ги върна.
А тия "спри грешката" кабели са голяма глупост. Единственото което правят е да вкарват повече смущения в мрежата на колата...
|