The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Грешка 2-3-2 в букса 2 на Volvo945, В200FT

#1
В декодера за грешки, който намерих във форума, грешка 2-3-2 показва, някакъв проблем с датчик на АВС в букса 3. На мен тази грешка ми е от букса 2. Проблема който се появява, е че сутрин пали трудно. Моля за съвет. Благодаря предварително.
Reply

#2
2-3-2* Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#3
Влади от Варна ipdown да се включва той е царя на мозъците на тези коли.
Иво извинявай ама твойта не беше ли 965 b204ft?
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#4
Ivo Wrote:2-3-2* Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle.

Възможно ли е за това, трудно да пали на студен мотор? Между другото, проблема не се появява всеки път.
Reply

#5
Възможно и това да е причина.Пробвай да изчистиш грешката и виж дали ще се появи веднага.Като насока се споменава това:
}If too rich: high fuel press., leaking injector
}If too lean: air leaks, low fuel pressure, bad sensor
}Engine stops when starting from cold; high fuel use or various driving problems
Колата има ли газова уредба?
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#6
Да колата има газова уредба. Грешката се изчиства след около 10 сек. след като загася двигателя. Появява се само (или поне аз така си мисля) когато трудно пали на студен мотор. Замислям се за температурният датчик, дали той не прави проблем, когато е по-студено.
Reply

#7
Ако си от София имам такъв датчик мога да ти го дам да пробваш.Ако не си и причината се окаже в него, в Бош не беше скъп 30-тина лева.
На лика е обяснено как може да провериш твоя дали бачка.<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineSensors.htm#DiagnosingECTFailures">http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/E ... CTFailures</a><!-- m -->
Прегледай и това също.<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EnginePerformanceSymptoms.htm#ECUFailurewithCodes2_3_1_2_3_2">http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/E ... _3_1_2_3_2</a><!-- m -->
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#8
Благодаря за информацията, ще проверя първо датчика.
Reply

#9
Колега, какво стана с грешката изчезна ли, оправи ли проблема? При мен от както започнаха големите студове преди 2-3 седмици излизат грешки 2-2-1 и 2-3-1 като втората е подобна на твоята. Естествено дори и да ги изчистя след старт на двигателя пак са там. Проверих какви са на следните места:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick.org/err/">http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick.org/err/</a><!-- m --> - тук грешка 2-3-1 дава, че проблема е с ABS, но аз нямам проблеми с него и за това проверих грешките в следващия pdf
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nuceng.ca/bill/volvo/VolvoSite_FAQSummary1-imagesmissing.pdf">http://www.nuceng.ca/bill/volvo/VolvoSi ... issing.pdf</a><!-- m --> - страница 235

2-2-1 Fuel trim (lambda control) too lean at part load
2-3-1 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at part load
и твоята
2-3-2 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle

Според това, което съм чел за LH 2.4 Jetronic, тези грешки са пряко свързани с показанията от ламбда сондата. Интересното обаче е че стойностите от нея се отчитат, когато мине известно време от стартиране на мотора и сондата е достигнала работна температура. От където съдя, че тези грешки трябва да се появяват след като двигателя поработи известно време, а не веднага. Ако някой се е сблъсквал с тези грешки и с решението на проблема моля да пише.
'91 945 B200FT
Reply

#10
bai_shefa Wrote:Колега, какво стана с грешката изчезна ли, оправи ли проблема? При мен от както започнаха големите студове преди 2-3 седмици излизат грешки 2-2-1 и 2-3-1 като втората е подобна на твоята. Естествено дори и да ги изчистя след старт на двигателя пак са там. Проверих какви са на следните места:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick.org/err/">http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick.org/err/</a><!-- m --> - тук грешка 2-3-1 дава, че проблема е с ABS, но аз нямам проблеми с него и за това проверих грешките в следващия pdf
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nuceng.ca/bill/volvo/VolvoSite_FAQSummary1-imagesmissing.pdf">http://www.nuceng.ca/bill/volvo/VolvoSi ... issing.pdf</a><!-- m --> - страница 235

2-2-1 Fuel trim (lambda control) too lean at part load
2-3-1 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at part load
и твоята
2-3-2 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle

Според това, което съм чел за LH 2.4 Jetronic, тези грешки са пряко свързани с показанията от ламбда сондата. Интересното обаче е че стойностите от нея се отчитат, когато мине известно време от стартиране на мотора и сондата е достигнала работна температура. От където съдя, че тези грешки трябва да се появяват след като двигателя поработи известно време, а не веднага. Ако някой се е сблъсквал с тези грешки и с решението на проблема моля да пише.



При мен проблема беше, че трудно палеше на студено. Оказа се, че грешката май няма общо с проблема, а се появява само като прехвърли на газ. Като карам само на бензин няма проблем. Проблема с паленето на студено се оправи и аз не знам как. Мисля, че датчика за температурата правеше номера.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)