Posts: 85
Threads: 3
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Колега, какво стана с грешката изчезна ли, оправи ли проблема? При мен от както започнаха големите студове преди 2-3 седмици излизат грешки 2-2-1 и 2-3-1 като втората е подобна на твоята. Естествено дори и да ги изчистя след старт на двигателя пак са там. Проверих какви са на следните места:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick.org/err/">http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick.org/err/</a><!-- m --> - тук грешка 2-3-1 дава, че проблема е с ABS, но аз нямам проблеми с него и за това проверих грешките в следващия pdf
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nuceng.ca/bill/volvo/VolvoSite_FAQSummary1-imagesmissing.pdf">http://www.nuceng.ca/bill/volvo/VolvoSi ... issing.pdf</a><!-- m --> - страница 235
2-2-1 Fuel trim (lambda control) too lean at part load
2-3-1 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at part load
и твоята
2-3-2 Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle
Според това, което съм чел за LH 2.4 Jetronic, тези грешки са пряко свързани с показанията от ламбда сондата. Интересното обаче е че стойностите от нея се отчитат, когато мине известно време от стартиране на мотора и сондата е достигнала работна температура. От където съдя, че тези грешки трябва да се появяват след като двигателя поработи известно време, а не веднага. Ако някой се е сблъсквал с тези грешки и с решението на проблема моля да пише.
'91 945 B200FT