The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване на"D"директна

#1
Колата е 2.0 турбо автомат.На няколко пъти ми се случва като съм на директна на място за по малко от секунда двигателя да прекъсне,усеща се като лек удар и стрелката на оборотомера леко мръдва,но не гасне,всичко това става за миг. Свещи и кабели ги изключвам(поне засега),тъй като е правена диагностика и мотора работи перфектно и изглеждат сравнително нови и добре,та въпроса ми е има ли нещо друго(като датчик,вакуум),което да влияе на съвместната работа,между скорости и двигател.Прави го само на D на място,в движение или на Р няма никакви аномалий.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#2
Няма ли някой някаква идея?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#3
armagedon Wrote:Няма ли някой някаква идея?
Данеби скоростната кутия да прави някакъв въртел - провери и маслото :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
Mаслото на скоростите е сменено и нямам оплаквания от тях (да чукам на дърво).По скоро се чудя,може ли някой датчик да ми играе някакъв номер,но пък такова тотално прекъсване?! Все едно за милимунда спира тока или бензина(бензина го изключвам-сменена бензинова помпа и бенз.филтър,резервоарът и цедката са чисти.Днес не го направи нито веднъж,а вчера няколко пъти.Прави го предимно градско,като си спрял(примерно на светофар),на спирачка и на "D".
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#5
Здравейте! Мисля,че си реших проблема.Преди няколко дена си смених свещите с оригинални,въпреки,че и старите бяха такива и изглеждаха много добре, и до сега не ми е прекъсвала.Пиша това ,ако някой има ,като моя проблем да знае откъде да започне и ако има възможност да слага оригинални(поне към свещите тези двигатели са много чувствителни).
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#6
Здравейте отново.За съжаление след толкова време затишие пак започна да прекъсва,макар и рядко.Почвам да си мисля,че го прави като загрее прекалено много (тези дни градско са големи задръствания).Какво ли може да се влияе от високата температура? Свещите вече ги изключваме,на път съм да сменям палец и дистрибутор,ако и тогава не се оправи ще се купуват и кабели. Confusedhock:
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#7
Може да е датчика на Хол / дава инфо на компа в кой момент каква искра да дава към бобината /, поне при мен се оказа това, след като смених целите ел. и запалит. системи. При мен проблема беше по-лош от колкото твоя - моята гаснеше тотално в движение, на място или когато и да е и също така го правеше рядко или никога в някои дни, или по 3-4 пъти в други, много трудно може да се диагностицира, ако е това проблема. Моята седя веднъж цял ден с работещ двигател, каране около майсторите и т.н. и не го направи проблема, а като тръгнах на следв. ден да си върша работа - 3 пъти, като след всеки път запалването идва когато си иска, смисъл като изгасне може да запали веднага или не, но ако не - да я скъсаш от дърпане, въртене на стартер и т.н.- няма палене и нямаше никаква логика кога и заради какво става това. Накрая с едно майсторче направихме така - той ми даде уред, с който да замеря идва ли ток до бобината в момента, в който е направила номера и го носих с мен в колата, когато изгасна - закачих уреда и опитах палене, за късмет точно тогава не запали / щото понякога веднага си палеше / и така разбрахме че проблема е или комп. или датчик т.е. генерален. Колегата Ст. Петков от София ми прати и комп. и датчик на Хол, за да разберем кое от двете е проблемно и се оказа датчика, върнах му компа, а датчика му го платих направо и така си реших проблема - отне ми 3-4 мес. и много нерви и ходене по майстори, както и пари - смених всичко свързано със запалването, за да стигнем до Датчик на Хол и всичко това, защото проблема се появяваше на моменти, а не винаги.
Reply

#8
Благодаря за съветите.При мен досега не ми се е случвало да изгасне.При това положение има ли начин да се измери този датчик на Хол дали е проблемен, или може да се хване само като колата прави проблем.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#9
Ами предполагам, че проблема при теб е друг, аз просто споделям опит и мнение. Не мисля че има уред с който да се замери работата на тоя датчик дали е коректна или не, по време на работа на двигателя или като е спрян/доколкото разбрах тогава, става въпрос за уред даващ инфо към компа за искрата в момента, работещ чрез някакви импулси/. Поне преди 2 год. нямаше из сервизите тук, бях в Бош, Формула и др. доказани сервизи в града, но никъде не можаха да я закачат и прочетат, та за това започнах да сменям възможните проблемни консумативи/свещи и кабели/ или части/дистр.капачка, бобина, компютър, датчици/ и така реших тогава проблема.
Reply

#10
Според мен едно хубаво почиставане на дроселовата клапа ще е достатъчно да реши проблема.Освен избърсване до чисто има и едни малки отворчета за преходните режими -те могат да се почистят с тънка тел.И още един съвет - преди да купуваш скъпи и прескъпи части -доведи ги до кондиция .Примерно дистрибуторна капачка - избърсване ,преглед за пукнатини и разслоявания,почистване на клемите и централния електрод.Или пък свещи- за какво да ги сменяш ако са работещи? Тест за искра към блока на двигателя ,визуален преглед за работата на мотора(нагар,цвят и т.н.) ,преглед и регулиране на разстоянието м/у електродите.Кабелите -ако не са напукани и с нарушена изолация -няма как да имаш проблеми с тях.Проверка на бобината - съпротивление в първичната намотка - 0,5-1,5 Ома,съпротивление на вторичната намотка - 8-9 кОма (хиляди ома).
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)