The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
разчитане и нулиране на грешките

#1
Скоро ми светна Ламбдата, та реших да отида до Юве да видят за кво стааа на въпрос , пичовете видяха че има грешки ( но решиха, че не е нужно да ги разчетат ) боцнаха неква сонда в ауспуха, гледаха тъпо, изчистиха грешките, взеха ми 42 лева и казаха ако светне пак, да им я карам, да ги изчистели на ново, след което да съм я карал на бензин и ако светнела пак , да гледали дали сондата не е за смяна. Няколко дена по-късно, ламбдата светна отново, но на мене не ми се даваха пак 42 лева, за няма нищо , та реших да потърся кво е Ламбда, как се сменя, колко струва, грешки и т.н., та изнамерих следния линк:

http://www.volvospeed.com/CheckEngine.php

В него подробно и със снимки е обяснено как се разчитат и нулират грешките на компютъра за 850 до 96година.

Като разгадая, при мен кво е дереджето , ще споделя и попитам.

:oops:
Reply

#2
Скоро ми светна Ламбдата, та реших да отида до Юве да видят за кво стааа на въпрос , пичовете видяха че има грешки ( но решиха, че не е нужно да ги разчетат ) боцнаха неква сонда в ауспуха, гледаха тъпо, изчистиха грешките, взеха ми 42 лева и казаха ако светне пак, да им я карам, да ги изчистели на ново, след което да съм я карал на бензин и ако светнела пак , да гледали дали сондата не е за смяна. Няколко дена по-късно, ламбдата светна отново, но на мене не ми се даваха пак 42 лева, за няма нищо , та реших да потърся кво е Ламбда, как се сменя, колко струва, грешки и т.н., та изнамерих следния линк:

http://www.volvospeed.com/CheckEngine.php

В него подробно и със снимки е обяснено как се разчитат и нулират грешките на компютъра за 850 до 96година.

Като разгадая, при мен кво е дереджето , ще споделя и попитам.

:oops:
Reply

#3
Ето ти повечко за дигностиката на 850 на руски.
По лесно е когато колата е преди 95 и има диагностична конзола под предния капак.

http://www.volvo850.ru/diag.htm


Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.

Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.
-Oly-
Reply

#4
Ето ти повечко за дигностиката на 850 на руски.
По лесно е когато колата е преди 95 и има диагностична конзола под предния капак.

http://www.volvo850.ru/diag.htm


Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.

Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.
-Oly-
Reply

#5
orlincho Wrote:Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.

Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.

Даде ми същата грешка , която според Vadis, значи че горивната смес е преобогатена или преобеднена на празен ход. При мене имам съмнение, че може да е от метановата уредба, която след като ми я сложиха не е центрирана от тогава, а се появи и проблем пи палене, трябва да се подава газ, за да запали. Другата седмица ще ходя при метанаджиите за центровка и ще видим да ли е от това....
Reply

#6
orlincho Wrote:Мойта има подобен проблем. Но в ЮВЕ не можаха да разчтат кодовете за грешка на двигателя. А в другия сервиз в който я заведох ги разчетоха (кода е само един 2-3-2) но не можаха да разберат кое го предизвиква.

Сподели ако кодовете които прочетеш са подобни и решиш проблема някак.

Даде ми същата грешка , която според Vadis, значи че горивната смес е преобогатена или преобеднена на празен ход. При мене имам съмнение, че може да е от метановата уредба, която след като ми я сложиха не е центрирана от тогава, а се появи и проблем пи палене, трябва да се подава газ, за да запали. Другата седмица ще ходя при метанаджиите за центровка и ще видим да ли е от това....
Reply

#7
Дай 200лв да си надградиш уредбата с ламбда контрол система, веднъж като се настрои доста проблеми спестява, гориво също.
Един в дир-а в клуба на газаджиите продаваше нови за 120лв някъде, аз за втори път разбирам че изпарителя не ми е наред едва като ламбда контрола сдаде багажа...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#8
Дай 200лв да си надградиш уредбата с ламбда контрол система, веднъж като се настрои доста проблеми спестява, гориво също.
Един в дир-а в клуба на газаджиите продаваше нови за 120лв някъде, аз за втори път разбирам че изпарителя не ми е наред едва като ламбда контрола сдаде багажа...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#9
Няма да се притесняваш за ламбдата. Ако карасх на газ компа се шашка и тя свети. На мен ми светеше също, но няма страшно. Ръчка и това е.
Reply

#10
Няма да се притесняваш за ламбдата. Ако карасх на газ компа се шашка и тя свети. На мен ми светеше също, но няма страшно. Ръчка и това е.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)