The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
460 турбо - може ли да се сложи метан,но не инжекцион

#1
460 турбо - може ли да се сложи метан,но не инжекцион, а примерно с плочка. Турбото ме притеснява.
Reply

#2
Здравей колега.По принцип турбинираните автомобили доста трудно се газифицират(говорим за инжекцион).А за обикновена уредба с плочка мисля че няма да стане именно заради турбината.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
Здравей колега.По принцип турбинираните автомобили доста трудно се газифицират(говорим за инжекцион).А за обикновена уредба с плочка мисля че няма да стане именно заради турбината.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#4
Да нямаш находище на метан в задния двор?Цените на метана така ги приближиха към газта че е малко спорно колко много е на далавера.На LPG имаш достатъчно голяма финансова икономия да не говорим за тегло и брой на бутилки както и пробега.В момента газ е по-добра инвестиция.Преди да се хванеш с метана си поговори с някой бакшиш, имам трима познати таксиджии и двама си свалиха метановите уредби и карат на LPG.
А за турбините, става но трябва да ти я сложи човек който разбира от тези работи понеже не е лъжица за всяка уста.Има случаи при които конвенционална уредба на газ се държи по-добре от инжекцион на турбиниран мотор и тук фактора е много точен подбор на параметрите на уредбата.
V40 B4204S '97
Reply

#5
Да нямаш находище на метан в задния двор?Цените на метана така ги приближиха към газта че е малко спорно колко много е на далавера.На LPG имаш достатъчно голяма финансова икономия да не говорим за тегло и брой на бутилки както и пробега.В момента газ е по-добра инвестиция.Преди да се хванеш с метана си поговори с някой бакшиш, имам трима познати таксиджии и двама си свалиха метановите уредби и карат на LPG.
А за турбините, става но трябва да ти я сложи човек който разбира от тези работи понеже не е лъжица за всяка уста.Има случаи при които конвенционална уредба на газ се държи по-добре от инжекцион на турбиниран мотор и тук фактора е много точен подбор на параметрите на уредбата.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)