The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CLASSIC DAY 2012

#1
8-) 8-) 8-)
Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя на едно класическо състезание :kinggrin: <_< :drinkin:
~ CLASSIC DAY ~
Състезание за ретро и класически автомобили 2012г.
31.03.2012г. – писта “Дракон“ – с. Калояново

1. Обща организация:
Състезанието се организира от Ретро клуб “Авангард“.
2. Място: Автомобилна писта “Дракон“ край село Калояново, област Пловдив.
Дата 31.03.2012г.
3. Програма на състезанието:
* Дата и място на Административния и Технически преглед: 31.03.2012г. – писта “Дракон“ от 08.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС, платена такса за участие. По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него, наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове, мигачи, габарити, стопове, странични огледала.
* Брифинг с участниците на надпреварата-9.00 ч.
* Старт на първа група участници-9.30 ч.
* Старт на втора група участници -12.00 ч.
* Финал на състезанието – 14.00 ч.
* Награждаване на победителите – 14.30 ч.
* Свободно каране на пистата и дрифт шоу – 14.30 ч. до 18.00 ч.
Автомобилите ще бъдат разделени в две групи:
* Първа група:
- Производство до 1980г. до 1600 куб. см.
- Производство до 1980г. над 1600 куб. см.
* Втора група:
- Производство до 1987г. до 2000 куб. см,
- Производство до 1987г. над 2000 куб. см.
Автомобилите с Турбо или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 .
Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/и за състезанието.
4. Изисквания към екипажите: Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по-малко от двама и не повече от трима пилоти. Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно, без навигатор. Интервалът между двете смени трябва да бъде максимум 40 минути или 3 смени за сесия,ако са трима пилота.
5. Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили, чиито модел е започнал производство преди 1980г. (пример: ако модела се произвежда в периода 1978 – 1987г., а конкретния автомобил е произведен през 1987г. , то той ще бъде допуснат до участие ). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1987г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия, всеки автомобил може да бъда с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6. Протичане на състезанието:
Състезанието за издръжливост на Ретро автомобили се състои в двучасова надпревара, като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определено време. Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в две групи. Старта няма да бъде от стартова решетка, ще бъде летящ. Реда, по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен чрез жребий.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки автомобил ще има определено място в сервизния парк, където ще има личен бокс, в който ще могат да се извършат смяната на пилотите, смяна на гуми, дозареждане с гориво и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащият изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието.
Такса за участие :
100 лв. платена до 30.03.2012 г.
200 лв. на място , преди старта на 31.03.2012 г.
Тел. за връзка: 0899 851 350
0882 406 292 – Владимир Димитров

Организаторите си запазват право за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастно и коректно протичане на надпреварата.
Reply

#2
8-) 8-) 8-)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://lollyn.snimka.bg/auto-racing/classic-day-2012.663599">http://lollyn.snimka.bg/auto-racing/cla ... 012.663599</a><!-- m -->
Reply

#3
8-) Big Grin Wink
Уважаеми приятели, това са заявките на отборите до момента за "CLASSIC DAY 2012"

1."Зелена ливада" с Опел Манта Б , 3.100 куб.см. клас след 80 г.
2."Сръбска скара" със Застава Юго , 1.500 куб.см. клас след 80 г.
3."Мачка Рейсинг" с Пежо 205 Рали , 1.300 куб.см. клас след 80 г.
4."Класная команда" с Лада 1500 , 1.500 куб.см. клас след 80 г.
5."Жълта чушка" с Опел Аскона Б , 2000 куб.см. клас след 80 г.
6."Винкел Рейсинг" с Опел Аскона А , 2.000 куб.см. клас до 80 г.
7."Жико Рейсинг" с Лада 2105 , 1.600 куб.см. клас след 80 г.
8."Обеля Тийм" с Опел Кадет Ц , 2.000 куб.см. клас до 80 г.
9."Подуенските баби" с Фолксваген Голф 2 , 1.800 куб.см. клас след 80 г.
10." Рендетата Рейсинг" с Опел Аскона Б , 2.000 куб.см. клас след 80 г.
Reply

#4
Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Wink
Уважаеми приятели, това са заявките на отборите до момента за "CLASSIC DAY 2012"

1."Зелена ливада" с Опел Манта Б , 3.100 куб.см. клас след 80 г.
2."Сръбска скара" със Застава Юго , 1.500 куб.см. клас след 80 г.
3."Мачка Рейсинг" с Пежо 205 Рали , 1.300 куб.см. клас след 80 г.
4."Класная команда" с Лада 1500 , 1.500 куб.см. клас след 80 г.
5."Жълта чушка" с Опел Аскона Б , 2000 куб.см. клас след 80 г.
6."Винкел Рейсинг" с Опел Аскона А , 2.000 куб.см. клас до 80 г.
7."Жико Рейсинг" с Лада 2105 , 1.600 куб.см. клас след 80 г.
8."Обеля Тийм" с Опел Кадет Ц , 2.000 куб.см. клас до 80 г.
9."Подуенските баби" с Фолксваген Голф 2 , 1.800 куб.см. клас след 80 г.
10."Рендетата Рейсинг" с Опел Аскона Б , 2.000 куб.см. клас след 80 г.
11."Черешка Рацинг" с Лада 2106 , 1.500 куб.см. клас след 80 г.
12."Кокиче" с Мини Купър , 1.300 куб.см. клас до 80 г.
13."Лъвчетата" с Пежо 205 Рали , 1.300 куб.см. клас след 80 г.
14."Боки Рейсинг" с Лада 2109 , 1,500 куб.см. клас след 80 г.
15."Гофрета Рацинг" с Фиат Уно , 1,200 куб.см. клас след 80 г.
Reply

#5
Колеги, едно видео от нашите приятели TUNING.BG 8-)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://vbox7.com/play:8d56b762f1">http://vbox7.com/play:8d56b762f1</a><!-- m -->
8-) Big Grin
Reply

#6
Браво,страхотен клип и невероятно изживяване....
Жалко че нашите момчета не успяха да се подготвят и участват.
Радостно ми е да видя такава оспорвана битка.Новините от едно такова мероприятие,вдигат адреналина и спомена от случващото се във форума ...

Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)