The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за болт на предно колело

#21
cjman Wrote:чаках те да се наакаш, обаче ти направо мастурбираш през дебелото черво


Диващина... Confusedhock:

#22
Confusedhock: Confusedhock: :roll: Confusedhock: Confusedhock:
Volvo V70 2.5 TDI-140hp:1998

#23
Изомявайте се колеги,

поне виждате, какви невероятни типове има в този форум! Аз съвсем сериозно си мисля да отворя нова тема срещу кретенското държане и обидите, за да не се спами излишно. Предполагам повечето от нас влизат тук да научат нещо или да споделят опит, но всепак има и такива, които просто цапат с мерзавското си държане и избиват комплекси.

Поздрави
Volvo For life!

#24
JMI, полезна за мен тема си пуснал. Имам "тръгнала" резба на една от шпилките. Така си купих колата. Както и на теб, стои ми в главата тази шпилка. Сега, като обръщам на летен комплект джанти, ще погледна пак дали да не сменя и аз шпилката. Възможно е обаче, в Мото-Пфое в БГ също да не предлагат въпросната шпилка. Най вероятно тук работят по същите каталози. Не ми е далеч и тези дни ще мина да попитам. Възможно е да се наложи да се търси алтернативен източник, което не ми се струва проблем, едва ли размерите са уникални.
Въпросът е да се свали, измери и потърси нова. Тук, в БГ става, като отидеш в някой квартален сервиз. В 80% от случаите биха ти демонтирали каквото трябва, биха си доставили сами новата част и биха ти я монтирали в рамките на 2-3 часа за съвсем разумна цена. Не знам как е на Албиона?
Колкото по допълнителния аспект в темата - излишни нерви за нещо дребно. Никой не подценява предимствата на професионализма, но няма лошо човек да помисли дали не може сам да си свърши нещо по колата. Хората са разумни и могат да преценят кое е допустимо и кое застрашава сигурността. Няма нужда да им се напомня по обиден начин. Иначе, всичко което се каза за това, какви опасности има, ако сам си ремонтираш е вярно.
S40 2,0D 2008

#25
Tisho Wrote:
cjman Wrote:чаках те да се наакаш, обаче ти направо мастурбираш през дебелото черво


Диващина... Confusedhock:

наака се заради това, че с лека ръка отписа труда на енженерите от форд, които цял живот са си боли очите в сметки, обаче видиш ли експертът им даде оценка, че продуктите им не струват, ти тва от личен опит ли го установи, и след като са им такива смотани нещата, защо ще си поръчваш пак от тях. Наака се и заради простотийте с железарията, обаче това с четирите шпилки си е мастурбация през ануса, ейй самоубиец - здраво колело се чупи при определени условия и температура, сервизът във Варна, който всички хвалят не се наема да направи шпилката на колата и я вади на преса, обаче майсторът ще я прави от каратинки в нета. Не ми пука за теб, ама ми е жал , че ще се отървеш от колата и нищо неподозиращият нов собственик решил да си тества новата придобивка на магистралата или на дълъг път ще се окаже пътник в космоса с колело направено от бай хуй.
Сега пък му виновни гумаджийте, добре че Мевдо не ти дава повече съвети, че накрая и него ще изкараш виновен, обаче ти никога не си виновен.
Сега се правиш на бита лисица, но като псуваш хората и те имат право да те напсуват и тука има поне 5 човека дето могат да го потвърдят, каквото повикало това и се обадило и това ще е за всеки, който си позволява да псува хората, ще те скъсам от тъшаци Confusedhock: наблюдавам те , за 5 години в тоя форум не съм напсувал никой освен теб.
Yankov Wrote:Колега "cjman", ти сигурен ли си, че изразяваш мнението си на правилното място?
Този форум ни е подарената уникалната възможност да си помагаме кой с каквото може, не да правим обратното!
Надявам се да оцениш тази възможност и да си вземеш забележката сам от себе си...
Съжалявам, че трябваше да видя подобен коментар в този форум...

я ме светни къде трябва да ми е мнението новобранка или да те почвам и теб

вие тъшаци си правите, това е колело, не е шкафче от железарията, нещата са сериозни , вие вицове си разправяте, точно аз му помагам - да слезе от облаците, да се запита аджеба, ако избере якост на шпилката по-малка от тази на фабричната , какви ще са последствията, хората го оразмерили на 5 точки, той кара на 4, я сметни по колко кила се падат на шпилка, ако колата е тон и половина, ти знаеш ли през какви процеси минава тая шпилка преди да отиде на колелото
S402.0T99 - на части
S402.0T01

#26
Здравей,

аз лично ако няма в МП, ще си грабна една от морга или е- бей, просто чакам да излезе нещо в момента. Сега факт е S40/V50/C30 са на този принцип със шпилки, което аз лично намирам за по-лошия вариянт, от колкото с болтове, но така е.

Сега се сещам че тази зима, като се прибирах към България по Коледа ми се заби видия в предната дясна гума и аз ходих в Русе на гумаджия да я извади и залепи гумата. Скъсаната шпилка е на същото колело, просто и петте гайки бяха пренатегнати до неузнаваемост само на това колело и аз се чудех от къде е така, че то се га се сещам! Въпросната гумаджийница има добра репутация в града и гумата е наистена залепена перфектно, но едва ли тези професионалисти използват динанометричен ключ, така че гаранция нали знаете.
Volvo For life!

#27
cjman Wrote:
Tisho Wrote:
cjman Wrote:чаках те да се наакаш, обаче ти направо мастурбираш през дебелото черво


Диващина... Confusedhock:

наака се заради това, че с лека ръка отписа труда на енженерите от форд, които цял живот са си боли очите в сметки, обаче видиш ли експертът им даде оценка, че продуктите им не струват, ти тва от личен опит ли го установи, и след като са им такива смотани нещата, защо ще си поръчваш пак от тях. Наака се и заради простотийте с железарията, обаче това с четирите шпилки си е мастурбация през ануса, ейй самоубиец - здраво колело се чупи при определени условия и температура, сервизът във Варна, който всички хвалят не се наема да направи шпилката на колата и я вади на преса, обаче майсторът ще я прави от каратинки в нета. Не ми пука за теб, ама ми е жал , че ще се отървеш от колата и нищо неподозиращият нов собственик решил да си тества новата придобивка на магистралата или на дълъг път ще се окаже пътник в космоса с колело направено от бай хуй.
Сега пък му виновни гумаджийте, добре че Мевдо не ти дава повече съвети, че накрая и него ще изкараш виновен, обаче ти никога не си виновен.
Сега се правиш на бита лисица, но като псуваш хората и те имат право да те напсуват и тука има поне 5 човека дето могат да го потвърдят, каквото повикало това и се обадило и това ще е за всеки, който си позволява да псува хората, ще те скъсам от тъшаци Confusedhock: наблюдавам те , за 5 години в тоя форум не съм напсувал никой освен теб.
Yankov Wrote:Колега "cjman", ти сигурен ли си, че изразяваш мнението си на правилното място?
Този форум ни е подарената уникалната възможност да си помагаме кой с каквото може, не да правим обратното!
Надявам се да оцениш тази възможност и да си вземеш забележката сам от себе си...
Съжалявам, че трябваше да видя подобен коментар в този форум...

я ме светни къде трябва да ми е мнението новобранка или да те почвам и теб

вие тъшаци си правите, това е колело, не е шкафче от железарията, нещата са сериозни , вие вицове си разправяте, точно аз му помагам - да слезе от облаците, да се запита аджеба, ако избере якост на шпилката по-малка от тази на фабричната , какви ще са последствията, хората го оразмерили на 5 точки, той кара на 4, я сметни по колко кила се падат на шпилка, ако колата е тон и половина, ти знаеш ли през какви процеси минава тая шпилка преди да отиде на колелото




Адвоката на Форд и експерт по всички гледни точки,

помолих те да си избиваш комлексарщината другаде, втори път не смятам!
Volvo For life!



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)