The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Евро сонда ?

#1
Някой знае ли нещо за тази глупост направена да ти взимат парите? Без нея неможе да минеш прегледа. Някой слагал ли я е и колко струва.

Мерси
Reply

#2
Прегледа се минава без проблеми, проверяват само за изпускане на газ по бутилката и изпарителя с газ детектор.Аз съм с евронивомер и като попитах на прегледа дали трябва да слагам и пича ми вика "Ми де да знам, ако искаш слагай" :lol: Явно че хич не е наясно какво представлява :mrgreen:

Евронивомера (евросонда) не е глупост.Едно време почти всички холандски бутилки си идваха така оборудвани.Не е нищо сложно да се монтира стига да има за твойта бутилка и да не е някакъв чешит.Освен механичните кранове за затваряне имаш и електрически който се свързва паралелно към този на изпарителя.В момента в който изгасиш мотора или ключа прекъсне подаване на ток се затваря и този на бутилката.Идеята е като се отъркаляш някъде или скъсаш тръбата да се затвори бутилката да не изтича газ от нея.Отделно при запълване на 80% от обема прекъсва запълването и ако се повиши или се вдигне налягането да изпуска по малко на порции за да не гръмне ако има пожар.
Предполагам си представяш варианта при който се блъска кола челно, къса се тръбата на газта някъде до изпарителя и започва безконтролно под капака да фъсти газ понеже няма кой да я спре.Точно тогава евронивомера си влиза в ролята и при изгасен двигател ще ти затвори и бутилката.Другия сценарий е удар отзад някак си и тръбата пак се къса или сцепва в купето, вътре ще запоти стъклата от толкова газ а докато някой се намеси като нищо пасажерите ги пиши бегали.
Турските евронивомери са по 60 и нещо лева а Ловато и БРЦ по 110 или там някъде.Газаджии са ми препоръчвали турски и съм с такъв, нямам проблеми.Откачал съм тръбата и е изфъсвало само от налягането в тръбата като в същото време бутилката си ми стои пълна и затворена без да барам механичните кранове.
Жорето беше споменал като се е вживявал като подпалвач :lol: (пожарникар) какъв ад е газовата, ако има евронивомер просто се режат двете ленти и тръбите и се хвърля бутилката на 10м. без да си играе някой да отваря капака на кутията и да завива крана.
Сам прецени за 60лв. дали си струва риска и дали тези 60лв. са сравними с човешки живот(и).
V40 B4204S '97
Reply

#3
Karlsson Wrote:Прегледа се минава без проблеми, проверяват само за изпускане на газ по бутилката и изпарителя с газ детектор.Аз съм с евронивомер и като попитах на прегледа дали трябва да слагам и пича ми вика "Ми де да знам, ако искаш слагай" :lol: Явно че хич не е наясно какво представлява :mrgreen:

Евронивомера (евросонда) не е глупост.Едно време почти всички холандски бутилки си идваха така оборудвани.Не е нищо сложно да се монтира стига да има за твойта бутилка и да не е някакъв чешит.Освен механичните кранове за затваряне имаш и електрически който се свързва паралелно към този на изпарителя.В момента в който изгасиш мотора или ключа прекъсне подаване на ток се затваря и този на бутилката.Идеята е като се отъркаляш някъде или скъсаш тръбата да се затвори бутилката да не изтича газ от нея.Отделно при запълване на 80% от обема прекъсва запълването и ако се повиши или се вдигне налягането да изпуска по малко на порции за да не гръмне ако има пожар.
Предполагам си представяш варианта при който се блъска кола челно, къса се тръбата на газта някъде до изпарителя и започва безконтролно под капака да фъсти газ понеже няма кой да я спре.Точно тогава евронивомера си влиза в ролята и при изгасен двигател ще ти затвори и бутилката.Другия сценарий е удар отзад някак си и тръбата пак се къса или сцепва в купето, вътре ще запоти стъклата от толкова газ а докато някой се намеси като нищо пасажерите ги пиши бегали.
Турските евронивомери са по 60 и нещо лева а Ловато и БРЦ по 110 или там някъде.Газаджии са ми препоръчвали турски и съм с такъв, нямам проблеми.Откачал съм тръбата и е изфъсвало само от налягането в тръбата като в същото време бутилката си ми стои пълна и затворена без да барам механичните кранове.
Жорето беше споменал като се е вживявал като подпалвач :lol: (пожарникар) какъв ад е газовата, ако има евронивомер просто се режат двете ленти и тръбите и се хвърля бутилката на 10м. без да си играе някой да отваря капака на кутията и да завива крана.
Сам прецени за 60лв. дали си струва риска и дали тези 60лв. са сравними с човешки живот(и).

Мерси колега за отговора. Кога си минавал на преглед, разбрах че от тази година задължително с евро клапан и се минавало прегледа на газовата там където ти е техническия преглед. Да ти кажа за кое не съм съгласен Big Grin Всяка една бутилка без евро клапан има съчмен клапан който при късане на тръба или изтичане много бързо на газ затваря и спира притока на газ към изпарителя. Другото което е когато се премяташ някъде с колата едва ли ще си в състояние да си върнеш контактния ключ за да ти спре клапана на сондата.

Единствения + за мен е че при пожар ще изпусне газта а няма да гръмне.
Reply

#4
Предполагам, че колегата Karlsson е минал на преглед като мен миналата година в края Wink Тогава ми беше обяснено, че след 01/01/2012 прегледите на газовите ще се извършват пунктовете за технически прегледи, които пък от своя страна не са оторизирани за прегледи на газови уредби, нито има достатъчно време за да го обучат и лицензират.

Що се отнася до евросондата, просто една допълнителна защита за 60лв не е излишна. А "само" при пожар е огромна разлика за мен, та нали точно тогава газовите бутилки са най-опасни Smile
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Reply

#5
Преглед минавах преди няма и седмица.Няма разлика в цената на преглед дали с газ или без, в моя регион е 40лв.
Понеже уредбата ми е слагана малко преди да отпаднат задължителните регистрации и докато се натуткам и те взеха че ги махнаха.Мисля че това го коментирахме в една друга газаджийска тема.
По-подробно прегледа на газовата която е подчертавам нова без паспорти и т.н. а имам само фактура от магазина и гаранционна карта на бутилката, представлява това че човека на прегледите отваря капака на кутията и един преносим газ сигнализатор или каквото е там го навира в клапана и крана както и обикаля около фланеца и свръзките на тръбите.След това отива на изпарителя и по същия начин следи за теч на газ като проверява всяка свръзка, тройника, около плочката и това е.

За това какъв клапан има всяка бутилка не знам но старата ми бутилка стои на село и имаше малко газ вътре която реших да източа за да не я мисля.Отвих винта и както си беше без тръба и нищо си изпускаше газ като обезумяла от щуцера което ме навежда на мисълта че няма такава защита.Това е равносилно на скъсана тръба.
А това като се отъркаляш дали ще врътнеш ключа...ами няма но това ще го направи автоматичния ключ който ще изключи системата след като пет секунди или на колкото е настроен няма искра от въпросния цилиндър, следователно мотора е изгаснал.Ако се скъса тръбата то мотора ще изгасне и ключа ще затвори клапаните.При вариант без автоматичен ключ ако е свързана уредбата към помпата то ЕКУ-то пак ще спре подаването на ток към нея след определен период и пак ще прекъсне подаването на газ.

Аз лично съм на мнение че не трябва да търсим начин как да НЕ направим нещо а да впрегнем усилия как да ГО свършим, особено това да обезопасим автомобилите си мисля че няма какво да коментираме.Винаги се водя от това че не искам "после" да си задавам въпроса "Ако го бях направил това дали нямаше да се предпазя от най-лошото".
V40 B4204S '97
Reply

#6
Аз доколкото знам,евро нивомерите са задължителни от 2007г.Просто досега са правени компромиси,при заверката за годишен преглед.
Reply

#7
Специално питах на пункт за ГТП - вече те проверятват газовите уредби - единствено за течове, не изискват евросонда. Прегледа при газаджиите отпада.
Reply

#8
Минах на преглед, дори не отвориха багажника да видят бутилката, нито ми поискаха паспорт на газовата Big Grin
Reply

#9
Браво, прецака системата.Вече можеш да се гордееш със себе си и да спиш спокойно защото документално си минал преглед без да са ти проверили газовата за което си плащаш и са длъжни да го направят.На пункта за ГТП им е през дебелата дърта космата краставица, те са си вързали гащите документално.Също толкова щастлив е бил и онзи дето го даваха скоро по новините където си духна колата заради газова и бензинджията едва измъкнал детето което имаше бруталните за възрастта му 30% дълбоки изгаряния.И той сигурно е прецакал системата, и той е бил доволен че не са го проверявали.
V40 B4204S '97
Reply

#10
Karlsson Wrote:Браво, прецака системата.Вече можеш да се гордееш със себе си и да спиш спокойно защото документално си минал преглед без да са ти проверили газовата за което си плащаш и са длъжни да го направят.На пункта за ГТП им е през дебелата дърта космата краставица, те са си вързали гащите документално.Също толкова щастлив е бил и онзи дето го даваха скоро по новините където си духна колата заради газова и бензинджията едва измъкнал детето което имаше бруталните за възрастта му 30% дълбоки изгаряния.И той сигурно е прецакал системата, и той е бил доволен че не са го проверявали.


Няма да коментирам, те по-умните си траят а не лаят като теб !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)